Jump to content
LouieCifer

Nybegynner

Recommended Posts

Raisin Valley Land Trust

Ta deg sammen, Louie. Reynolds svarte uten disrespekt for deg og sa at alt du lurte på kunne du få svar på hvis du leste litt fordi folk spør om slike ting hele tiden i steden for å lese. Jo mindre folk som Reynolds svarer, jo mer nybegynnere er det som leser og vi får mindre slike spørsmål til å fylle forumet vårt med. Så svarer du med såpass mine og snakker sjæl om folkeskikk? ha respekt for folk som har respekt for deg. Jeg ønsker deg lykke til med growen din og håper du finner all informasjon du trenger på forumet vårt. tufs...

norsmurf

jeg håper growet går til helvete, og karen lærer seg å oppføre seg når han ber om en tjeneste.

manitu

Jøsses!

Snakker om å gå hardt ut! Enkelte eier bare ikke folkeskikk!

Tror uansett han der bare må bli selvlært, han vil jo neppe høre på ett godt råd , uansett hviken tone det blir presentert i....

.manitu

Espen
Hahahahahahahaha

Dette er det mest komiske noensinne.

Så fordi du er ny og ikke kan alt, og tydeligvis ikke vil lese, så skal du forvente at alle svarer det samme som de har gjort 100 ganger før, og som du lett kan søke deg framtil.

Du kan ikke forvente at folk alltid er i ypperlig humør og orker svare på de samme spørsmålene som står 5-6 tråder lenger nede.

Du kan ikke forvente å bli tatt alvorlig når du ber noen pelle seg ut av tråden _din_???, alle som svarte i tråden var høfflig, reynolds ville bare påpeke at du kan finne svar på spørsmåla dine om du undersøker litt mer. Alle har vert nybegynner engang, og dermer blir det mange slike tråder, men det betyr igjen at om du _gidder_ se på litt eldre tråder i forumet så finner du svar på 95% av alle spørsmål du måtte ha.

Dette ble veldig uoversiktelig, men jeg tror jeg har fått sagt det jeg ville.

Både reynolds og ganjalf er _høyt_ respekterte folk her på forumet, og det er klart det de sier 99,9% av gangene er fornuftig, noe det har vert i denne tråden.

Tingen er det at ingen kan noe uten å lære.

Denne personen søker kunnskap og det bør vi akseptere og omså mate det inn med teskje.

Det er ikke noe i veien med å spørre om ting "vi" tar som en selvfølge. Det tar lang tid å lære å dyrke cannabis. Sånn er det bare.

Om noen vil kjefte på vedkomende for å stille dårlige spørsmål vil jeg svare: det finnes ikke dårlige spørsmål. Ferdig med det.

Ha respekt for nybegynnere og vær ydmyk. Kun slik får du venner.

EDIT: kjøp lemon eller skunk x haze, da er du garantert å bli fornøyd med resultat om du klarer å dyrke de som vanlig.

Edited by Espen

manitu

Denne personen søker kunnskap og det bør vi akseptere og omså mate det inn med teskje.

Det er ikke noe i veien med å spørre om ting "vi" tar som en selvfølge. Det tar lang tid å lære å dyrke cannabis. Sånn er det bare.

Om noen vil kjefte på vedkomende for å stille dårlige spørsmål vil jeg svare: det finnes ikke dårlige spørsmål. Ferdig med det.

EDIT: kjøp lemon eller skunk x haze, da er du garantert å bli fornøyd med resultat om du klarer å dyrke de som vanlig.

Finnes ikke dårlige spørsmål , neivel , men de er besvart før!!!! Og DET FINNES dårlige , unødvendige måter å få besvart spørsmål. Og ja, det finnes tydeligvis folk det er bortkastet tid å svare. Kjekt mann legger merke til det tidlig, bare.

Og forresten , hvem mangler respekt for hvem, sier du?

.manitu

jiffemann

Seriously ?

Du har ikke noe imot å svare på de samme spørsmålene 2 ganger annehver dag i flere måneder ?

Altså, når spørsmålet står kanskje 5-6 tråder lenger nede, da mener jeg det er undøvendig å spørre det samme spørsmålet i en ny tråd. Hadde da denne personen tatt seg tid til å se litt i forumet, lese cannabishandboken, lese gamle tråder og growlogs (nå er de tilogmed samlet), så hadde ikke denne personen trengt å spørre 95% av spørsmålene han gjør, siden han ikke har tatt seg tid til dette.

Edit:

Men grunnen til at denne personen ble "hatet" er jo ikke det at han stilite dumme spørsmål, men det at han begynte å be folk holde seg borte fra tråden, ble sur og hadde en generelt dårlig tone ovenfor våre litt mer respekterte medlemmer, som har langt fartstid her inne, det er jo veldig unødvendig, da alle vi her inne vet, at de er flinke og hjelper de som spør på en skikkelig måte, og kommer med spørsmål som er formulerte på en slik måte at det går ann å svare, og ikke bare gjette seg fram til hva spørreren egentlig spør etter.

Edited by jiffemann

El

Hvilke frø...?

Hva med denne varianten...?

agurktopp.jpg

Etter høsting må du gi den en skikkelig cure...gjerne i et mørkt hulrom som holder 37C... :D

Loke Bong
Det tar lang tid å lære å dyrke cannabis

:D

norsmurf

Hahaha :D

Fyttesøren jeg lo godt nå, El.

stinkyunderwear

takk for at jeg slapp å skrive noe inteligent selv :D

kan ikke bli mere enig :) døm som ikke didder å svare... skal få slippe ;)

Espen

ElAhrJi...moroklumpen :D.

manitu, av og til er det bedre aa ikke svare.

R3g1

Selv jeg som har vært her såpass kort tid har allerede opparbeidet en viss repekt for bla.a Reynolds og Manitu.

Jeg er enig i at ingen ingen spørsmål er feil å spørre (Utenom dem du ikke spørr selvsagt!) Men litt innsats kan man gjøre og litt ydmykhet og respekt må man ha for dem som allerede er her fra før. Det er en universal lov! Minst man ikke vil ha et stempel som en idiot da.. Virker som du har et adferdsproblem å det kommer du ikke langt med noen sted! Raynolds mente vell heller å kalle deg "Lousy" tenker jeg.

Edit:

Espen, ville du gitt din fiende kunnskap om han hadde søkt om det?

Edited by R3g1

Espen
Espen, ville du gitt din fiende kunnskap om han hadde søkt om det?

Uten tvil. :D. Elsk dine fiender....om du har noen og har de nok kunnskap er de ikke dine fiender lenger.

Edited by Espen

norsmurf
Vi liker deg ikke.

Vi liker deg like godt som avholdsfolk liker å drikke, som mislikere liker piper kicke.

R3g1
Uten tvil. :D. Elsk dine fiender....om du har noen og har de nok kunnskap er de ikke dine fiender lenger.

Ok Espen, hvis det er godt nok svar for din sjel og hjerte. Men vit at mange vil ta seg utnytte av det! For meg virker du som en bra fyr. Repekt for det! :)

Edited by R3g1

Big-Bud

Louie:er ikke noe vitts å isolere skapet hvis luften som trekkes inn i skapet er sykt kald.Regner med at du sover i et kaldt rom og er redd for tempen til plantene når de har det mørkt og ikke får varme fra pære/ballast.når plantene settes i blomstring setter du timer`n på slik at det er mørkt i skapet midt på dagen(når du er våken) så setter du inn en liten ovn(med timer) på soverommet ditt slik at det blir varmt nok.

Bubblegum og northern lights er isåfall fine strains å starte med.gir mye,stabile,strekker seg relativt mye(isåfall b.g)tåler mye stress.lett å dyrke.bra blomstringstid

anarkisten_83

Lucy...den tonen der..som nybegynner...er det største tegnet på sosial umodenhet jeg har sett her inne. (med noen unntak)

Mener du at en som ber deg om å lese litt på alle de andre trådene her inne, (siden du IKKE er den første som spør om dette) ikke skal svare på posten din mer?? Hehe..les litt på de andre svarene vi har gitt SLIKE SOM DEG! her inne før..Og..Jeg tror nok at du hadde kommet til kort SVÆRT fort om du hadde vært så svimete uansvarlig å "tatt saken i egne hender"

Du må enten være svært ung og umoden, eller i midten av 40-åra, bo i en trygdeleilighet og ha store prob. med identiteten din.

Du har sikkert byttet saksbehandler mange ganger pga vanskelig oppførsel.

Uansett så bør du endre deg, ellers blir det du som blir tatt med på en kjøretur oppi lia...

-Stormfører.

Edit; "I recon you must be very intellectual,what do you call your foot? second hand?"

Edited by anarkisten_83