Jump to content
Nostalgikeren

møkkhasj

Recommended Posts

Nostalgikeren

Har lest om mange skrekkepisoder der folk har solgt hasj med giftige stoffer i for å spa ut stasjet og tjene mer penger. Har tenkt å kjøpe en hel haug med stasj nå, men er redd for at det kan innholde lugubre ting.

Har du blitt solgt noe som ikke var som det skulle, og hvor ofte skjer slikt? Hvordan kan man unngå farlig hasj?

Forconin

Aldri hørt om noen det har skjedd med, har ikke skjedd meg.

Og i politiet har de aldri gjort beslag av hasj som hadde noe annet i... (Så det i et intervju med en i narkotikaavdelingen på normal eller razzia.)

Håper dette hjelper. :D

Edit: Mulig jeg tar feil med det med beslag... Rett meg hvis det er tilfelle. :P

btw dårlig for business og bli kjent for å selge hasj med noe dritt i..

• Like 1

TheHappyChemical

du kan teste varene før du kjøper, dvs ta av 0.1gram og røyk dette i en joint, blir du litt stein er dette bra, blir du helt fjern så er det VELDIG bra, blir du ikke stein kan du bare be dealeren dytte den "hasjen" sin opp en viss plass og finne noen andre å kjøpe av.

og hvis du ikke får teste varene er ikke dette noen du vil handle med.

er viktig å ha ett godt forhold til dealeren din, gjerne bli igjen når du kjøper og røyk litt med dealeren din, noe som også er greit er å gi dealeren din litt av hasjen din hvis du kjøper store mengder, f.eks du kjøper 100 gram, røyk en feit en sammen med dealeren din og knekk av en 2-3 gram til dealeren din, det kan også hjelpe deg med å få tak i bedre kvalitet også, og bedre priser, for dealere ELSKER sånne folk :D

EDIT: prøv også å ta en liten bit på størrelse med ett fyrstikkhode og tenn på denne, den burde begynne å brenne på første forsøk, andre er heller ikke så værst, men ikke SÅ bra.

røyken bør være helt hvit og når den er brent opp skal det være hvit/grå aske igjen, og helst litt olje rundt der piecen ble brent.. dette er selvfølgelig et godt tegn.

EDIT 5 ganger, haha, ikke post når du er skev :P

• Like 1

Nostalgikeren

Forrige gang jeg kjøpte gav jeg dealeren en god fin kikker.

Og det var jaggu meg bra saker også :D. Det smuldra drit fort opp når vi varma det, sikkert fordi det var så ferskt. Ble nesten pulver med en gang.

Men ble ikke skikkelig skeiv på det :/ røyka vel ikke nok.

tHeHerb

Nostalgikeren: Tviler du trenger å tenke på å få "farlig" hasj, eller dritt som er spedd ut med møkk.. Brenn litt på den, lukt litt og sjekk den ut. Du må jo se om det er møkk eller ikke ;) Det lukter du ihvertfall på hasj.. Men sorting (svart shit) så er det veldig stor sjanse for å få dritt som er spedd ut med plast. Det er anderledes konsistens enn hasj og lettere å "skjule".. Just as you know ;)

Men lykke til da mann <_<

Jeg har hatt mye god shit og noe dårlig i min deale periode, men den værste shitten jeg kjøpte mekka jeg rundt 1,5g i ett kammer til bongen. trakk hele dritten, og satt nyktern etter det.. :) det kalles møkka tjall..

TheHappyChemical: Mener du at du kan mekke en joint med 0,1g og bli små fjern? Det tror jeg aldri kan bli tilfelle hos meg. Må ihvertfall ha 0,25 (minst) og da blir det enkel rizla joint uten filter. Kan ikke være stort da.

Herbie-

TheHappyChemical

tHeHerb: ja, er det god shit bør du bli småfjern av 0.1 gram, er det VELDIG god shit burde du bli helt spaced out på 0.1 gram.

Hicksville

Spaced-Out -- eller bare "high as a giraffes` ass", av 0.1 tror jeg aldri jeg har vært borti her oppe i nord. <_<

0.5 pr. joint er standard for meg, å effekten varierer selvfølgelig, fra Ok stein, til "jeg kjøper aldri fra den dealer`n igjen".

tHeHerb

TheHappyChemical: Jeg har røyka mye knall god shit i mitt liv, men tror jeg aldri har vært borti å kunne røyka meg 0,1 å bli driiiiiiiiiit fjern. Da må det isåfall være RØDLIBAN for at noe slikt skal være mulig. Ihvertfall for meg. Til og med Nike shitten jeg fikk i Oslo måtte jeg ha mer enn 0,1 i.. Eller Pollen fra noen kjente i Oslo. Minimum i Lum / bong for meg er 0,25 ca... I joint er det 0,5...

Captain_Evil

Av den vi røyka på i går tok det ett (1!) bøttetrekk på oss hver før vi var høyere enn Dagfinn Høybråtens mørkeste ambisjoner, så det er mulig men så var det også ca den sykeste ketsjupen jeg har smakt.

• Like 2

Even Ganja

Cpt. Evil: Misunner deg denne opplevelsen. Håper morgendagen gir meg grønne lunger, og ultraspekter i mentalprestering. Det er dags for hjemmedyrket...

Tiden og antall trekk forut vil alltid manipulere toleransenivået. Frykt ikke dog, de jobber jo med å genfucke frem hyperpotent Cannabis.

Det er vanskelig å unngå å bli innrøyket.

Askorbinsyre/C-vitamin er viktig for å "vaske" thc-lageret, melatoninet likeså.

Aller, aller viktigst er uansett å IKKE nyte Cannabis såpass at det glir ut av sitt område. Om Cannabis mister sin effekt, er det lenge siden du startet et massivt merbruk/misbruk.

Man skal kose seg med Cannabis. Cannabis er antistress, så om du finner stress er du på feil vei.

Det er fullt mulig å bli helt mongo på 0.1, men da snakker vi om uhyre sjeldne tilfeller. Igjen spiller mye inn, men om man er riktig heldig, så snubler man over en skjebneplante, en mutant som har akkurat hva som trengs for å lobotomere seg selv i et kvarter. Intet er ofte bedre...

Men heeelt tilbake til oppstarten av denne tråden, så står én setning jeg MÅ utheve:

Nostalgiker sier: " Hvordan kan man unngå farlig hasj?"

Det eneste rette svaret her, er å la være.

Hasj er aldri ufarlig. Du kan sikkert dyrke frem den vidunderligste rus du kan tenke deg å oppbevare på glass, men iogmed at hasj er det produktet det er, kommer det alltid med en eller annen risiko.

TheHappyChemical: Njaaa, jeg ville vel heller sagt motsatt, nesten selvsagt..., aldri slutt å poste slik. Det er oppstått endelk fine ord her inne, skapt av Cannabis' virkning alene. Så sant tråder holdes og hva som sies er interessant, ser jeg ingen problemer i poster postet under påvirkning.

Alkoholvrøvl er jeg mindre begeistret for, samt skryteposter.

Å bruke tusenogfjørten smileys og snuble over tastaturet med lite annet enn kopierte meninger fra Britney Spears å melde, vil medføre stor harme. Fra nevnte Spears.

Kos dere i kommende helg, jeg kan bare grønnlig håpe alt går bra, og at plantene er rene av vilje.

Stå på!

-ganja+

• Like 1

TheHappyChemical

tHeHerb: 0.5 i joint ? :S jeg har aldri mer enn 0.3 i en joint, det ser jeg på som sløsing, MEN, og denne gjelder alle som også tviler litt på denne uttalelsen min om 0.1 gram veldig god hasj burde føkke hvem som helst opp, toleranse har mye og si.

Even Ganja: si meg, er det SÅ usannsynlig å bli høy som mount everest av 0.1 gram veldig god hasj ? se på budder f.eks, i ett gram har du nok til å bli superstein over 40 ganger. men så snakker ikke jeg om budder, skulle ønske jeg gjorde det.

du har hørt om one-hit-shit, eller ?

Guest SlemPrest420

Jeg er så tøff at jeg må røyke en femmer sorting for å få funk!

TheHappyChemical
Jeg er så tøff at jeg må røyke en femmer sorting for å få funk!

imponerende, kanskje på tide å ta en liten pause ? haha, morsom da :D

Guest Prof. Baltazar

Barney's Rubble som vant Cannabis Cup i fjor er veldig sterk. Jeg og han andre dommeren røyket en bit på størrelse med et fyrstikkhode og så rett inn i nirvana :red:

Ett gram med god hjemmesikt (ice) kan slå ut 50 mann!

tHeHerb

TheHappyChemical:Normalt så er vi rundt to-tre stykker når jeg røyker og er vi tre stykker bruker jeg nærmere en grammer hvis ikke en grammer i jointen. Og det er normalt. Ihvertfall for meg .. :) Derfor jeg stussa litt på 0,3 og slikt. Røyka lenge eller?

Hightower:Jeg misunner deg noe så råe bomber.. :D

Noen her som har prøvd ut Isolator? Eller hvordan det skrives...?

Even Ganja
Even Ganja: si meg, er det SÅ usannsynlig å bli høy som mount everest av 0.1 gram veldig god hasj ? se på budder f.eks, i ett gram har du nok til å bli superstein over 40 ganger. men så snakker ikke jeg om budder, skulle ønske jeg gjorde det.

du har hørt om one-hit-shit, eller ?

Heh. Du, jeg mente vel at det ér mulig, men det skjer ikke så ofte, ja?

Prøver da å si at jeg har selv opplevd ultrapotent piece, men de er ekstremt sjeldne.

I Amster er landet et helt annet. Her kan du sikkert bli fjern uten å tenke på mengde...

-ganja+

TheHappyChemical

Even Ganja: sant nok.

tHeHerb: 6-7 mnd

Nostalgikeren

Jeeeeez kom over beste greiene NOENSINNE i dag når det gjelds brunt. Var redd for å trekke i bonge, for sterkt med andre ord. Men ikke ekkelt for lungene heller, rene gode saker.

Greenthumb

Hehe... Mye av hasjen man får her oppe i det kalde nord(Bodø) tror jeg inneholder MYE dritt! Mye plast å gummi å shit :( er utrolig sjelden det er noe kvailtets-beis og skryte av! Er av og til noe svart-afghan innom, men det er sjeldent og blir isåfall borte på en dag eller 2... Kjøpte en gang 3g av noe skikkelig PUCH-marroc! Fy faen sier jeg bare... Røyka alle 3 illøpet av en time, fikk da bittelite funk :( Å da var jeg faen ikke innrøyka en gang! Pieen var helt lys og lukta kanel :) Gudene må vite hva den var laga av, smakte ikke noe godt å røyke heller! Men anyway, mye av beisen som selges her er så gummi i konsistensen at den gjerne må mekkes opp 2-3 ganger før det er noe vits å begynne å røyke på det! Men det er jo ikke noe hemmelighet at vi får søppelet verken Oslo eller Trondheim vil ha :( Trist men sannt...

Noen som vil flytte til Bodø å dyrka eget og lage super-beis til folket? :(

Be0p

Jeg bare lurte på en ting her :P er ganske "nuub" Hehe :D

Men jeg pleier å handle keef/brunt ved akerselva, har noen erfaring med å bli lurt ?

Jeg har flere ganger følt at jeg har blitt lurt trill rundt.... Hasjen lukter nesten ikke, å den er veldig mørk som faen.. å kompisen min påstår den smaker bensin når man røyker den :P å det kreves mer en 1G for å bli fjern(Pr. pers.).. så det jeg lurer på er: Hvor får man tak i gode saker ? :(

magnasushi

Vel, start med å aldri kjøpe langs Akerselva. (Antar du mener fra folk du ikke kjenner.) Kjøpte der en gang selv i sommer for moro skyld (hadde gode greier fra før av), og brukte ca. 2g i en stor jonas. Det var som å være fjern på et slags restmateriale, latterligste jeg har røykt, man kaller ikke slikt for hasj. Fikk i tillegg vite at dette var "standard gall" .. ergo, hør deg litt rundt med folk og bli kjent med noen du vet kan gi ordentlige greier. Det kan faen ikke være bra å poffe på gummistøvler på den måten.

(Dette med å selge/kjøpe akkurat her har en egen rubrikk, eg. Norcanloven. Du kan ta kontakt med folk du ser bor i samme område som deg, det er sikkert noen som er litt snille.)

m.

• Like 1

knuthulu

Vi har god hasj i en Norge sammenlignet med endel andre land. Takke gud for det. :smokey: Se http://www.normal.no/txt/kripos.htm i gateavisa med Terje Kjeldsen, leder for Kjemisk Avsnitt ved Kripos.

Siterer: "Det sies også at hasj blandes ut med plast, kamelmøkk og mango-olje. Stemmer dette? Nei, nei, det har jeg aldri sett. Vi har imidlertid sett falske hasjprøver som ser veldig ekte ut, men da har de ikke inneholdt noe hasj."

Når det er sagt har jeg hørt historier om folk som får hasj som lukter bensin og plastikk eller bobler (uten at det er ekte boblegreier). Bør da være nokså opplagt at man ikke røyker noe som lukter plastikk eller bensin når man mekker. ;) Og historier er bare historier, men uansett: kjøper man brune greier som viser seg å være dårlig, så bør man kanskje handle andre steder. ;)

Be0p

Hehe.. sant nok.. men problemer er å finne noen som selger bra uten å robbe deg :smokey:

En kar påstod han skulle ha 250,- for G ;) det er latterlig.. så derfor fikk jeg tips om å gå langs elva, pga prisene.. sant nok.. prisene var bra.. men ikkke faen om shiten var bra ;)

Så jeg får vel bare gå å mase litt rundt.. å få no hjelp ;) men men... hva burde jeg se på nå jeg kjøper ? lukt, Farge?

knuthulu

Hehe.. sant nok.. men problemer er å finne noen som selger bra uten å robbe deg :)

En kar påstod han skulle ha 250,- for G ;) det er latterlig.. så derfor fikk jeg tips om å gå langs elva, pga prisene.. sant nok.. prisene var bra.. men ikkke faen om shiten var bra ;)

Så jeg får vel bare gå å mase litt rundt.. å få no hjelp ;) men men... hva burde jeg se på nå jeg kjøper ? lukt, Farge?

Elva, det er Akerselva går jeg ut fra? Blir vel litt som når en sørlending labber rundt i Baneheia for å kjøpe av ukjente folk antar jeg. ;) Min erfaring er vel at man får kjøpt NOE. Som regel er dette tørre, flakete lysebrune greier som funker dårlig, man betaler for 10 gram og får sju. Har man tid til å lukte og ta på hasjen før man kjøper kan man like godt røyke noe for å se hvor bra det er. Ikke kjøp noe som ser eller føles tvilsomt ut. Du lærer deg etterhvert hva som er bra, men handler du fra fremmede blir du ofte lurt.

Som noen sa tidligere i tråden: Prøv heller å få deg noen bekjente du handler fra. Slå deg ned i sofaen når du handler, mekk en god og feit en, legg i godt og spander på han eller hun du kjøper av. Si ifra at du er interessert i grønt eller ekstra gode greier dersom det er å få tak i. 250 for et gram høres mye ut, men er det god hasj er det verdt prisen. :smokey:

Har du noen kamerater du røyker sammen med kan ofte være så enkelt som å hinte frampå om at du skulle gjerne hatt noe..vet de om hvor du kan få tak i noe? Ellers kan du jo dyrke selv, da har du jo alltid go`saker på lur. ;)

Edited by knuthulu