Gå til innhold
Nostalgikeren

møkkhasj

Recommended Posts

ganjalover

EDIT: prøv også å ta en liten bit på størrelse med ett fyrstikkhode og tenn på denne, den burde begynne å brenne på første forsøk, andre er heller ikke så værst, men ikke SÅ bra.
røyken bør være helt hvit og når den er brent opp skal det være hvit/grå aske igjen, og helst litt olje rundt der piecen ble brent.. dette er selvfølgelig et godt tegn.

TEKST OVER ER KLIPT UT FRA FØRSTE SIDE PÅ TRÅDEN :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
CannaLeif

Nettopp det jeg har gjort.. ruller en bit på størrelse med ei halv ert til ei kjegle.. setter fyr på tuppen, blåser ut etter noen sekunder og lar den ulme ned som røkelse. Aska blir mørkegrå og etterlater seg en ring av lysebrun olje på den hvite tallerken...røyken er hvit så vidt jeg kan se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DubBud

Hasj kan være tilsatt shit som stearin for at den skal ta fyr lett, så selv om shiten tar fyr på første forsøk så er det ingen automatisk grunn til å juble. Greiene bør i alle fall ikke bli sotete.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
verstefyren

Har hatt mange handleturer i løpet av min periode. Jeg vil si 75% av gangene jeg har handla grønt er det bra/bra+/dødsbra.

Statestikken på hasj er derimott en annen sak. Kanskje 40-50% er det god hasj. Da er den virkelig god og. Men heller bomtur enn dårlig stash :smokey:

Alltid teste før man kjøper i det markedet her. Det er mye sandhasj til lands... Gleder meg til å bare røyke mine egne saker !

Broren min var uheldig og fikk tak i noe hasj som fikk halsen til å blø for noen år siden.. Glass? :(

Edit: Til den 0.1g debatten så vil jeg tilføye at vi har 0.2 - 0.4 i en joint når vi er 2-4 personer. Alle blir fjerne som bare det. Så da har vi ca 0.1 hver. Funker fjell. Spørs på kvaliteten ofc men er det bra (som det skal være) funker det fint.

Endret av verstefyren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
rumpetrollet

Tja, en brukerdose er på 10-25 mg THC. Det tilsvarer 0,5 g hasj eller marijuana med en THC-prosent på 5. Det gjennomsnittlige THC-innholdet i hasj i Norge er på 6-7% - omtrent det samme for marijuana. Brukere med høy toleranse må ha vesentlig mer.

Tradisjonell hasj har svært sjelden et THC-innhold over 15%. Importhasj med en THC-prosent på 15%, tilsvarer svært god hasj.

Hjemmelagde konsentrater av god kvalitet kan nå THC-nivåer på 70-80% (svært god vannhasj, budder).

Det er selvfølgelig andre faktorer som også spiller inn på rusopplevelser (terpener, cannabinoideprofil, alkoider etc.)

Endret av rumpetrollet
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mr Green

EDIT: prøv også å ta en liten bit på størrelse med ett fyrstikkhode og tenn på denne, den burde begynne å brenne på første forsøk, andre er heller ikke så værst, men ikke SÅ bra.

Det er omvendt.

Om noe burde en heller se hvor fort og hvor mye den smelter og koker.

Konsisten skal ei heller være myk og gummiaktig i romtemp, men den skal mykne fort og godt opp mellom fingrene eller i hånda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weedar^^

Kjøpte noe hasj hos en tvilsom fyr her om dagen. Prøvde å sette fyr på en liten klump. røyken er svart som faen, holder du glass over blir det mer sot enn fra flammen til et stearinlys :S . Den tar fort fyr, og bobler som faen. Det som er igjen etter å ha brent en stund er også svart og oljete. Wtf er det som er blandet i tjallen nå om dagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
rumpetrollet

Kan det være tjære? Har vært borti hasj som har et høyt innhold av tjære. Røyker man joint så blir ofte filteret tett og det smaker guffent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Canaben

For noen måneder siden dro jeg til en kjent plass her i syden for å kjøpe cannabis selv om dette stedet har veldig dårlig rykte og er oversvømt med junkier. Man kan glatt sammenligne det med oslo s bare at mord, overdoser uten at noen bryr seg og slagsmål er ikke en uvanlig ting i hverdagen. Jeg dro så ditt og fikk tak i noe grønnt (de selger ikke hasj der). Kjøpte ca 2 gr for 80 kr.

For noen måneder siden dro jeg til en kjent plass her i syden for å kjøpe cannabis selv om dette stedet har veldig dårlig rykte og er oversvømt med junkier. Man kan glatt sammenligne det med oslo s bare at mord, overdoser uten at noen bryr seg og slagsmål er ikke en uvanlig ting i hverdagen. Jeg dro så ditt og fikk tak i noe grønnt (de selger ikke hasj der). Kjøpte ca 2 gr for 80 kr.

etter at jeg var trygt hjemm fikk jeg min første sjangse på å lukte stasjet. Det var ikke noe tvil om at det var grønnt men det var spraya ned med amoniak. Et triks de tar i bruk for å skjule lukta hvis man har store mengder cannabis i et tettsted. ja greit tenkte jeg har man ikke noe annet å røyke så får man i hvert fall teste det. Jeg og en venn av meg røyka hele greia og jeg kan desidert si at det er det verste jeg har røyket noen sinne og jeg har røyket litt soapbars fra akerselva. Det første som må nevnes er at både jeg og vennen hadde følelsen at vi ble påvirket av noe annen en cannabis. Det var en helt neddopende effekt vi satt i to timer på en balkong og stirra tomt ut mot utsikten. Adri kjøpt derifra igjen. Etterhvert fant jeg meg noen killer dealers som var både vennlige og hadde fin outdoor dyrka good weed. biggrin.gif

det finnes ikke soapbar hasj som du uttaler deg om :) på Elva er det lav kvalitets greier ikke "soapbar" som da er det du finner i England/UK.... i norge er ALL norsk hasj ren, samme med "gritweed" som du snakket om enten så var det bare dårlig tør driiiit pøkk, gritweed og soapbar er bare i Uk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Canaben

Hey smokers!

I forhold ka tråden handla om vil eg dele ei historie eg sjøl har opplevd. Nemlig HENNA.

Det var tørke på den tida men så kom det noke tørre lyse greier fra en plass det var vell 10 G som blei handla inn så det burde jo funke da :P

Første gjekk rett i bøtta å dratt t sies for en smak (spytegn?!)

Tilbake til Korfor eg sier HENNA. Det smakte maling. Og med det solgte vi 5eren som var igjen for 300 kr, noke som e billig på disse kanter. Derav døpte vi potten til henna-bom og det blir den kalt den dag idag og vi som var så uheldig og røyke den håper vi slipper hilse på den igjen.

Ettersom eg har fått inntrykk av er det masse tryggare og handle POT enn BOM. Det var mitt tips :)

Have a good one ;)

det finnes ikke soapbar/Henna hasj i norge..... har du noen avis artikkler/skilder som kan bevise at dette noen gang har blitt solgt i norge? soapbar er det kriminnelle gjenger i england/uk Som driver med. heldigvis så finnes ikke dette i norge, til og med ikke på grønnland/akerselva, det var sikkert bare mye planterester

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
1up

det finnes ikke soapbar/Henna hasj i norge..... har du noen avis artikkler/skilder som kan bevise at dette noen gang har blitt solgt i norge? soapbar er det kriminnelle gjenger i england/uk Som driver med. heldigvis så finnes ikke dette i norge, til og med ikke på grønnland/akerselva, det var sikkert bare mye planterester

Jo, det finnes. Grunnen til at det ikke står noe om det i avisen er fordi kripos ikke tester beslaglagt narkotika for innaktive stoffer som ikke er klassifisert som narkotika.

Om det bare fantes et sted i norge hvor man kunne sendt inn hasj for å få det testet for forurensninger, så hadde du nok forstått hvor dårlig kvalitet det faktisk er på mye av hasjen her i landet.

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Foxnor

Dritthasj i norge er ett faktum, har røyka daglig snart i 10år. har hent titt og ofte att man har fått bønne med plastbiter, oppmalt gummidekk, rørgress og frø. svartingen her i landet er det spesielt mye sauefett/talg i, dette kjenner du på lukta når du varmer den det lukter plutselig fjøs rundt deg...

Så derfor dyrk selv :D har en kompis som fikk smake noe sikkelig dårlig pot full av frø. han var kjempefornøyd med den sammenlignet med bønna til 150pris som det smakte gummi av.. Norske dealere skulle lært seg å kvalitetsikret produktet sitt, men siden dette er ulovlig så går det veldig mye på å stole på en leverandør, dette er noe som leverandøren vet å utnytte. hvor skal dealeren går når han blir buffet? skal han gå til snuten å få hjelp? i mange tilfeller er dealeren en som har fast jobb og lever et tilsynelatenes normalt liv og har for mye å tape på å ordne styr å risikere å bli tatt. derfor sitter man ofte med dritthasj vist man ikke kjenner rett folk.. Men har man en seriøs leverandør så er det aldri problemer med å få levert tilbake dårlige partier :)

Så liker du å røyke dyrk selv ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
hwunreal

Synd at det er slik. Det er jo rart at dette lønner seg i lengden, dem vil neppe få kundene tilbake dersom dem serverer søppel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bonde

Det er mye falsk hasj i det norske markedet.

Henna benyttes i kombinasjon med planterester og talg/fett.

Planterester blandes i sammen med bindemiddel(fett/talg) og tilsettes henna (sminke) for brunfarge...

Tollvesenet/politiet har blitt mer rutinerte på å ta store partier med hasj. Derfor produseres cannabis i mye større grad innlands, i forhold til tidligere.

http://www.ba.no/nyheter/article6896091.ece

Uten at jeg vet, så tror jeg mange vinningskriminelle innenlands koker i sammen dritt hasj av planterester for å øke inntektene sine.

Det er bedre å røyke grønt enn å risikere å røyke spon, gummi, henna, dyrefett osv. Det aller beste er å dyrke selv.

Ikke risiker helsa på billig bruning, da er det bedre å vente på noe god grønt :D

God hasj kan nytes på ferie i Christiania eller Amsterdam. En tur der kan også gi deg kjennskap til å identifisere kvalitetshasj.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå