Jump to content
Nostalgikeren

møkkhasj

Recommended Posts

sigg

Har lest om mange skrekkepisoder der folk har solgt hasj med giftige stoffer i for å spa ut stasjet og tjene mer penger. Har tenkt å kjøpe en hel haug med stasj nå, men er redd for at det kan innholde lugubre ting.

Har du blitt solgt noe som ikke var som det skulle, og hvor ofte skjer slikt? Hvordan kan man unngå farlig hasj?

har hørt noe om at det var noen som har fått krystalisert cocain (crack?)....etter de hadde røyka dette måtte de rett på avrusning!....de som de kjøpte "tjallet" av, ville sikkert at de skulle bli avhengie av det for å få solgt mere :smokey: ...så det er nok lurt å undersøke varen litt hvis du bruker en dealer du ikke kjenner så godt ;)

Line

...og jeg er helt sikker på at de ofte blander dritt i hasjen. Det har ved flere anledninger vært en lukt og bismak av dritt av den dritten vi ofte får servert her i Trondheim. Det er mange år siden Kripos uttalte til Gateavisa at hasjen var ren. Det var før 9/11.

Jeg tror ikke muslimene liker oss.. mener ganske bestemt at marrokanerne serverer oss basjhasj. ..bare se på hvor billig det er blitt! Den marrokanske "basjhasjen" føles slett ikke bra i åndedrettsorganene, og terrorister kan finne på at det er glupt å putte alt mulig rart oppi der for å knerte de syndige ikke-islamistene.

Hjemmedyrket pot :smokey: smaker derimot bra, og gir ingen følelse av å gi lungesykdom. Drit derfor i å gi økonomisk støtte til slesk mafia: Dyrk sjøl! ..om noen sier noe annet bør du ha i bakhodet at de kanskje lever av å selge importert mafia dritt.

Edited by Line

knuthulu

Joda, er klar over at det finnes mye hasj som er ganske dårlig. Dersom du tror det er ille her i landet så sjekk denne tråden fra everyonedoesit.co.uk sitt forum. Forøvrig har det alltid gått historier om marokkansk hasj som er blandet ut med kamelmøkk. Kanskje noe av det som er på markedet i Trondheim? :D

Drikke karsk og røyke kamelmøkk, det høres ut som en killer combo da gitt! :P

Marokkanere har røyka kif i mange hundre år, de er ikke noen rabiate vesten-hatere eller fanatiske muslimer. Tror det er mer sannsynlig at de gutta som eksporterer tonnevis med hasj er forretningsfolk av det heller kyniske slaget, i en bransje hvor det ikke akkurat finnes regler for tilsetningsstoffer. På engelsk finnes uttrykket "mystery meat" for de forskjellige tilsetningsstoffer som finnes i bøffa hasj. Plastikk, lim, olje, sand osv. Om det er noe sant i dette vet jeg ikke.

Uansett: Dyrker man ikke selv er det å kjøpe kvalitetsgreier eller grønt er den eneste måten å sikre seg noe garantert godt på. :redeyes: Det er bedre å la være å røyke enn å røyke noe med plastikk, olje eller dritt oppi.

har hørt noe om at det var noen som har fått krystalisert cocain (crack?)....etter de hadde røyka dette måtte de rett på avrusning!....de som de kjøpte "tjallet" av, ville sikkert at de skulle bli avhengie av det for å få solgt mere ...så det er nok lurt å undersøke varen litt hvis du bruker en dealer du ikke kjenner så godt

Crack røykes på en helt annen måte enn cannabis. Det er umulig å få i seg crack via hasj. Når det er sagt så skal du ikke kjøpe noe som ser tvilsomt ut. Kjøper du noe som garantert er jokkmokk av typen gamle bildekk, lim og sjokolade så vet du iallefall hvor du ikke skal handle neste gang. :)

Edited by knuthulu

mikkelrev1

her hvor jeg bor så kjenner alle hverandre, og ingen vil ha på seg at de har dritt gall.. har kjøpt møkk før men da sa dealeren fra så jeg fikk 5g for 200kr...

men og ha en godt forhold til dealern sin er bra.. har du bil så kjør dealeren hjem.. vær snill (asskissing) men det funker.. og de dealerne jeg kjenner har jeg et godt forhold til så om ikke de har så får jeg hjelp av de til å skaffe.. får også meldinger når nye saker ankomer og hvor bra osv.. men men la det gå en grense mellom "dealer vennen" og dine ekte venner så går det bra

NorwegianBlue

Hehe... Mye av hasjen man får her oppe i det kalde nord(Bodø) tror jeg inneholder MYE dritt! Mye plast å gummi å shit :P er utrolig sjelden det er noe kvailtets-beis og skryte av!

--klipp--

Jeg skulle ønske dere ikke skreiv slik.

For det første så er det til dags dato ikke funnet tilsetningsstoffer i hasj i norge i følge politiets lab. (ref. gateavisa intervju for ett par år siden)

For det andre så spiller dere med myter som dette rett opp i UMN's hender ett flott argument for å holde hasj ulovlig. Hadde de kommet over ett eneste gram med tilsetning hadde pressen betalt for å intervjue deg. Motstandsbevegelsen hadde forgylt den som kunne holde denne myten i livet. Å kunne dokumentere at hasj inneholder såpe, kameldritt, olje, cyanid e.l. ville vært like populært i motstandsbevegelsen som om du hadde kunnet bevise at evolusjonslæren ikke holder mål i USA!

Om dere har fått dårlig beis så er det fordi det er det eneste som "overlever" den lange smugleturen til dette dr**t landet. Mitt beste tips er å kjenne en som har ingen unger, felles interesse, strukturert hverdag, vann og strøm i hus på landet og stooor kjeller med hvite vegger.

Og til slutt så er det vel egentlig "lots'a good shit" vi vil ha ^_^

Hicksville

Hasj blandet med gummistøvler og bleier er et argument for legalisering og kvalitetskontroll av produktet.

Jeg har varmet hasj som smelter seg til fingrene mine som plastikk (ubeskrivelig vondt), hvor jeg får kollsvart røyk. Smaken var også av god gammelt søppel.

mongonaut

Altså, det å forvente å bli skev på en 0.1 i en joint, er latterlig. Trenger vanligvis mer enn en så liten klump, uansett om det er bra hasj, eller ikke.

Det er jo bare til å kjøpe fra folk man stoler på, og teste ut varen litt på forhånd... Lukt, se hvordan den reagerer når man brenner den, og seff, hvordan den funker.

Even Ganja

God am a dog, det bør da kunne forventes en viss form for skepsisisme overfor såkalte kilder som Kripos og politiet? Hva annet vedrørende Cannabis forteller de, som dere tror på?

Magic Mushroom har det sterkeste kortet her, han la inn bilder selv av piece som hadde plastikk (eller lignende) i seg.

Og, tillat meg å påpeke; Cannabisindustrien BURDE vært et stolt flaggskip av fonuftig handelsvare. Slik er det ikke, og mye grunnet forbudet ér det. Cannabis selges av "kriminelle" og blir videre omsatt av enda flere kriminelle. Dertil er det kriminelle som kjøper dette. Dersom du røyker dette, eller konsumerer deg på annet vis, så er du pokker'n meg også kriminell. For å nyte en PLANTE! (Beklager utrop, men det ble så irriterende...)

Er det så ulogisk å se for seg at en og annen i dette hierarkiet bruker muligheten til å tjene litt på å spe ut varen?

Hvis så: Det skjer i alle andre forretninger. De lovlige.

Tenk over det.

-ganja+

El

For det første så er det til dags dato ikke funnet tilsetningsstoffer i hasj i norge i følge politiets lab. (ref. gateavisa intervju for ett par år siden)

At kommersiell hasj blir tukla med er liten tvil om......

Fett blir brukt til å forandre hasjplatenes konsistens, voks blir brukt for å få varene til å bobble, og terpentin blir brukt for å binde harpikspulveret sammen(sjekk boka Hashish av Robert Clarke for mer om denslags).......

Altså, det å forvente å bli skev på en 0.1 i en joint, er latterlig. Trenger vanligvis mer enn en så liten klump, uansett om det er bra hasj, eller ikke.

0.1 av aller høyeste kvalitet kan lett parkere 5 personer.....

tHeHerb

0.1 av aller høyeste kvalitet kan lett parkere 5 personer.....

og denne typen kvalitet er veldig lett å få tak i, i Norge? *slettet*

Edited by Knut

Marble

røyker jeg på vannbong eller drikker tè av 1g så blir jeg vekke. Om jeg tåler lite/mye derimot, vet jeg ikke

El

og denne typen kvalitet er veldig lett å få tak i, i Norge? *slettet*

Det er en annen sak........

bizzi

Jeg tror aldri jeg har røyka møkkhasj. Har røyka mye rare greier, men holder meg til grønt nå. Da er man på en måte safe! :lol:

Det at man ikke kan bli fjern på 0,1G kan jeg sterkt motbevise. Min egen hjemmedyrkede urt sender meg til himmels når jeg røyker 0,1 alene. Ofte holder det med 0,05. Hvis du ikke blir fjern av små mengder, har du enten røyka dårlig hasj, eller så burde du ta deg en pause.

Line

For det andre så spiller dere med myter som dette rett opp i UMN's hender ett flott argument for å holde hasj ulovlig. Hadde de kommet over ett eneste gram med tilsetning hadde pressen betalt for å intervjue deg. Motstandsbevegelsen hadde forgylt den som kunne holde denne myten i livet. Å kunne dokumentere at hasj inneholder såpe, kameldritt, olje, cyanid e.l. ville vært like populært i motstandsbevegelsen som om du hadde kunnet bevise at evolusjonslæren ikke holder mål i USA!

Eh.. nå er jeg en av dem som er hellig overbevist om at evolusjonslæren ikke holder mål, og er faktisk overbevist at jeg ikke ser noen vits i å streve med å bevise dette for andre, det får de finne ut av selv.

Det intervjuet med Kripos er mer enn bare ett par år gammelt, det er fra 90tallet. Ingen andre enn Kripos e.a. kontrollerte statsorganer vil kunne dokumentere hva cannabisen inneholder så lenge besittelse er forbudt. Om staten utførte slike analyser og offentliggjorde dem ville de dessuten risikere at folk sluttet å bruke hasj. Hvor mange tapte arbeidsplasser det ville bety i politi- og rettsvesen om folk sluttet å bruke hasj, eller om hasj ble legalisert, det har de helt sikkert tenkt ganske mye på. Hasj er dessuten forbudt, altså: ikke tillatt å bruke. Du har ikke lov til å innhalere det. Hvorfor skal du da vite hva det inneholder? "Det er forbudt, hører du?!" -_- (personlig tror jeg det kan være veldig gode årsaker bak det forbudet. Om jeg bare hadde sett alkohol bli brukt av alkoholikere ville jeg straks forbydd alkohol, om jeg hadde autoritet til det. Mange hasjrøykere ser faktisk ganske så narkomane ut, selv om de ikke bruker andre stoffer. ..med unntak av Playstation og pc.. :( )

...dessuten er jeg helt sikker på at det er muslimske terrorister som blander giftige stoffer i hasjen for å ta knekken på oss. Det må jo være en grunn til at prisene på hasj er gått ned, mens alle andre priser har steget. ..og at hasjrøykere har "litt" hyppigere forekomst av lungebetennelse enn sigarettrøykere. Det begynner vel å bli ganske klart at islamistene ikke liker oss?

At hasj ofte inneholder mye annet enn bare cannabis er altså jeg overhodet ikke i tvil om.

For å være helt sikker på at du ikke støtter islamistisk terrormafia:

dyrk din egen pot!

Edited by Line

Tias

Du kan ikke seriøst mene at du tror muslimer blander ut hasj med farlige giftstoffer for å skade vesten? Folk av alle religioner kjøper jo den samme hasjen! Et kapitalistisk marked fungerer sånn at den som leverer best vare til best pris når det er tilstrekkelig behov for varen, vil tjene penger. Når noen leverer dritt gang på gang, vil de etter hvert få mindre kunder, og igjen, tape penger. At enkelte kanskje blander ut hasjen kan jeg halvhjertet tro på (jeg har sett sorte biter ala de man får av brent plast fly rundt i luften selv...), men at noen gjør det for å SKADE andre, og ikke bare for profitten sin del, tror jeg ingenting på.

Muslimer er mennesker de og, og veldig mange er veldig hyggelige -_-.

Marble

wow.. ikke alle hasj røykere tenker på fred og å bare leve ett fint liv, det motbeviste du line -_-

El

Er vel den hvite mann som ender opp med mesteparten av spenna i lomma......

I de få tilfellene hasjen på det norske markedet er tukla med, er det nok den hvite mann som står bak det og......

Hazy

I følge weed world nr.64 er det funnet henna.kjære,vinyl og gummi,som dem har spedd hasj med 50/50 i England.At det er annerledes i Norge trur jeg ikke.Dem røyker generellt masse mere i England,så kvaliteten der er nok jevnt over bedre der enn her.Synes ikke brunt her er godt i det hele tatt,men gjør man som noen og fyrer hele tiden så blir man jo skeiv -_-

lastemperor

I følge weed world nr.64 er det funnet henna.kjære,vinyl og gummi,som dem har spedd hasj med 50/50 i England.At det er annerledes i Norge trur jeg ikke.Dem røyker generellt masse mere i England,så kvaliteten der er nok jevnt over bedre der enn her.Synes ikke brunt her er godt i det hele tatt,men gjør man som noen og fyrer hele tiden så blir man jo skeiv -_-

Min erfaring er at brunt i England jevnt over er dårligere en i Norge(utrolig nok), men så har jeg bare kjøpt på gata der. Grønt finnes det mye mer av der. Kompiser av meg som har bodd i England over lengre tid sier også at det er mer dritt der enn her.

Marrakesh

røyka en piece engang for leeeeeenge siden som smakte død bever i halsen og det brant i lungene mine, så fikk jeg kikhoste noe som var litt dritt men det var bajs som så helt fin ut og lukta ok men jeg pælma den dritten i søpla med en gang.

Line
wow.. ikke alle hasj røykere tenker på fred og å bare leve ett fint liv, det motbeviste du line :smokey:
Innebærer "tenker på fred og å leve ett fint liv" å spise koteletter og biff, youghurt og rømmedressing, pølse og omelett, pizza og hamburger, melkesjokolade og gelatinholdig smågodt? (venter i spenning på ditt svar)

..forøvrig har jeg all grunn til å være veldig skeptisk til islam og muslimer. Kjenner du historien om islam og tekstene i koranen? :redeyes: ..at noen i det hele tatt bekjenner seg til den religionen er for meg helt ubegripelig, og at muslimer som kommer hit krever å få praktisere religionen sin, det har jeg ikke særlig sansen for. Ikke dermed sagt at jeg er imot fred. Å avskaffe religioner som islam og å redusere fødselsraten ville være fredsskapende faktorer, spør du meg.

Edited by Line
  • Like 2

Marble

Innebærer "tenker på fred og å leve ett fint liv" å spise koteletter og biff, youghurt og rømmedressing, pølse og omelett, pizza og hamburger, melkesjokolade og gelatinholdig smågodt? (venter i spenning på ditt svar)

..forøvrig har jeg all grunn til å være veldig skeptisk til islam og muslimer. Kjenner du historien om islam og tekstene i koranen? :redeyes: ..at noen i det hele tatt bekjenner seg til den religionen er for meg helt ubegripelig, og at muslimer som kommer hit krever å få praktisere religionen sin, det har jeg ikke særlig sansen for. Ikke dermed sagt at jeg er imot fred. Å avskaffe religioner som islam og å redusere fødselsraten ville være fredsskapende faktorer, spør du meg.

Å tenke på fred innebærer ikke noe med mat...

Islam har egentlig like mye tullball som Kristendommen har, men det er opp til hver enkelt å dømme.

Var bare litt rart å finne rasistiske holdninger på ett cannabis-forum, that's all!

lastemperor

Fikk noe greier en gang som garantert var blanda ut med noe. Den var veldig myk og farga av i hånda hvis du pressa på den. Etter å ha varma med lighter litt ble klumpen nesten til en kullaktig masse. Tipper det var henna og terpentin.Lukta litt hasj og noe kjemisk. Kjøpt på gata i Oslo, bare ett gram heldigvis men...

Den gikk i søpla.

KOCMOHABT

Å avskaffe religioner som islam

håper du med "som" også inkluderer kristendommen

Marble: må skille litt mellom rasisme og hva man nå skal kalle det... skepsis til religion

diskriminering funker heller ikke helt, fordi forholdet blir omtrent som til USA..

folk kan mislike USA og dets politikk meget sterkt uten å mislike et individ av amerikansk opprinnelse

det samme gjelder for muslimer, eller andre grupper, individet kan bare stå for sine egne gjerninger,

ikke hele gruppens gjerninger som helhet..

jeg er ikke rasist, men jeg vet ikke om jeg kan stole på noen som er fundamentalistisk kristen,

muslim, jøde eller jehovas vitne for den del.. iallfall ikke før jeg har blitt veldig kjent med personen

har hatt muslimske venner som er like muslimske som jeg er kristen liksom, det er noe helt annet

enn de som utfører terrorangrep og tror at de får 40 jomfruer av Allah i himmelen hvis de dør som martyr

de eneste jeg ut fra religion med enkelhet kan stole på er fundamentalistiske panteister, som meg selv :redeyes:

dvs de som begriper at VI ALLE ER ETT, og at man skader seg selv ved å forsøke å skade andre

ontopic: jeg har kjøpt dårlig tjall et par ganger, men grunnet mangel på kjemiutstyr og know-how gadd

jeg ikke spekulere videre på hva driten inneholdt...

Edited by KOCMOHABT

Tias

Religion er på en måte litt som dop. Noe av det kan være guffent, og medfører ofte mye problemer og tull. Men igjen så bringer de veldig ofte mye positivt også, og bør respekteres og verdsettes som det det er. Jeg personlig ville ikke bodd i et land som ikke hadde religionsfrihet, ytringsfrihet og så videre, alle verdier som avskaffing av religioner strider sterkt imot.

Og når det kommer til Muslimer så har de vel strengt tatt gjort veldig mye mindre vondt her i verden enn kristendommen. Når det kommer til body-count så er kristendommen overlegen, i alle fall.

Så hvorfor slikt hat mot muslimer, Line? Du av alle burde jo hjelpe de som kommer værst ut av kampen mot den onde verdensreligionen kristendommen.