Gå til innhold
Nostalgikeren

møkkhasj

Recommended Posts

KOCMOHABT

sånn egentlig så er det vel kapitalismen og kristendommen som står for den urettferdige verdensøkonomien

for ikke så altfor mange århundrer siden var det helt kurant å dra til afrika og hente sorte

menneskeliknende dyr og holde dem som bomullplukkere i Guds navn, siden han satte oss til å

forvalte alle dyr, så var det jo naturlig å gjøre nytte av negrene også, og mange nok å hente var det

og nå i dag er vi som lever i "vesten" egentlig rasshølene som utnytter og ødelegger planeten,

vi burde jo være med osama i kampen mot bush

Endret av KOCMOHABT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marble

å kalle muslimer og folk fra midtøsten for terrorister er vell litt rasistisk, eller har jeg vært ute og plukket bær igjen

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Even Ganja

Eller begge deler?

Religion.

For å ta det kort; jeg hater religion. Eller, jeg hater det enkle som likevel ikke lar seg forstå av egoistiske tilbedere. De fleste religioner har en ganske klar mening; livet er godt og du SKAL være til best mulig bruk i den tiden du har disponibel. Vær snill og grei.

Burde det ikke vært enkelt for enhver tilbedende å forstå blasfemien i å innta en egen hellig stilling og samtidig fornekte andres valg? Handikappet med språkbarrierer burde kunne gitt en felles tro, men igjen seirer egoismen, vi skal ha hver vår gud.

Og mest av alt er det avskyelig alle religioner ikke tillater rom for error. Hva om det ikke finnes en gud?

Eller kanskje; hva om gud ikke er perfekt eller feilfri?

Næh, troen vil aldri sette rot i meg.

Jeg vet. Hadde det vært en gud ville ikke idiotiske forbud eksistert.

-ganja+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marble

la folk leve sitt eget liv, man er vell like ille som de kristne hvis man går rundt og preker om at man bør slutte med det og bli med i deres religion (evnt. ingen religion).

morro den south park episoden der jøder, kristne, satanister osv kommer til helvete, så spør de djeveln hvorfor de er der. Han sier at de valgte feil religion, Mormonene var de som hadde rett...

Og hvem vil vell være en mormon? :redeyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
amadeus

Innebærer "tenker på fred og å leve ett fint liv" å spise koteletter og biff, youghurt og rømmedressing, pølse og omelett, pizza og hamburger, melkesjokolade og gelatinholdig smågodt? (venter i spenning på ditt svar)

..forøvrig har jeg all grunn til å være veldig skeptisk til islam og muslimer. Kjenner du historien om islam og tekstene i koranen? :blink: ..at noen i det hele tatt bekjenner seg til den religionen er for meg helt ubegripelig, og at muslimer som kommer hit krever å få praktisere religionen sin, det har jeg ikke særlig sansen for. Ikke dermed sagt at jeg er imot fred. Å avskaffe religioner som islam og å redusere fødselsraten ville være fredsskapende faktorer, spør du meg.

foreslår at du tar i et tak selv og reiser ned til midt-østen for å slåss mot den islamske terrormafiaen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
paffel

kjøpte noe rart brunt i går som jeg tok til mornings i dag. Når jeg klemte litt på det så smuldra det opp og når jeg brente lukta det skikkelig rart. Det smakte rart og jeg spydde tre ganger etter å ha røyka. Og nå ett par timer senere fyrte jeg en til og spydde igjen.

Lurer på hva det var for noe ass, men jeg ble fjern av det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Noja

kjøpte noe rart brunt i går som jeg tok til mornings i dag. Når jeg klemte litt på det så smuldra det opp og når jeg brente lukta det skikkelig rart. Det smakte rart og jeg spydde tre ganger etter å ha røyka. Og nå ett par timer senere fyrte jeg en til og spydde igjen.

Lurer på hva det var for noe ass, men jeg ble fjern av det...

Hmmm sett sånn og hørt om det, Smakte noe sånn i går. Måtte bare hives.

minnet meg om da jeg ble bøffa i Lisboa. Da fikk jeg no skokrem aktig greier. Ikke snadder.

Så er det jo noen som mekker så tobakkskikker at man kan ikke unngå å spy. hehehe : )

Det er hvertfall ikke hasj. Jeg begynner å bli grundig lei av å høre om folk som godtar og røyker ting som ikke er ting. Dette er trolig 10gram hasj som er spedd ut med 90gram henna farge (kropsmaling) pluss en del andre ting som (bindemiddel) ikke har no med hasj og gjøre.

Dette må vi slutte å godta dette er sikkert kreft og sykdomms fremkallende og røyke på. Sikkert noen skruppeløse bakmenn nede i spania eller no som står og lager dette. Og de gir faan i om du og jeg blir syke så lenge de blir rike.

Nei, kjøp god ting og nekt det andre. Bedre å gå på veggen enn å bli alvorlig syk av ukjente varer. Her har jeg lest på andre forum om det samme. dette er fra UK. Og de i engeland vet hva god hasj er.

Jeg har røyka i 10år og bodd i utlandet. Hasj er kultur der, jeg elsker og røyke. men her i landet er det så ustabilt på leveransen at en stakkar er nødt til å gro selv. Hvertfall når folk putter alt annet i gallen enn gall.

Prøv det du kjøper hvis du har mulighet. Og ikke vær flau for å spørre om den er bra og om du kan få garanti( levere den tilbake hvis du ikke er fornøyd)....

Og til dere som mener noe om hasj og ikke har prøvd. HOLD KJEFT! Skjønner?

Hilsen

Noja

Dr.Greenthumb

In reply to

don't think anyone likes the soapy, but folk smoke it out of necessity. too broke at that particular moment in time to buy grass, cant get anything else etc. but its mildy preferable to smoking fags i feel, and preferable to smoking nowt

I don`t think people realise the health issues of smoking soapbar its fucking poison

SMOKING SOAP = SMOKING POISON

Recently RED EYE EXPRESS magazine highlighted the DANGERS of smoking bad quality hash, some of which contains very little cannabis at all. We refer to both "Soap" and the soft black gunk often referred to as "Squiggy Black", "Affy Black" or "Pakki Black". The article explained that even the better soap bars weighing about 250 grams contain less than 10 grams of cannabis pollen (resin glands) and up to 200 grams of ground-up shade leaf, along with various noxious substances like glue to bind it, and colouring agents.

Here are some of the other substances found in this bad quality cannabis sold by rip-off dealers:

beeswax, boot polish, animal turds, turpentine, henna, ground coffee, milk powder, pine resin, barbiturates, ketamine, aspirin, glues & dyes, Carcinogenic solvents such as Toluene and Benzene and many other unidentified and possibly DEADLY chemicals.

These SOAP bars are not available from coffee shops in Holland or from farms in Morocco. They are often made in Spain or England.

SOAP bar costs about £1,500 a kilo in the UK, that's £1.50 a gram: that's £5.25 an EIGHTH

If you buy it you are allowing yourself to be RIPPED OFF by unscrupulous dealers who either do not know or do not care about you and your health and may be interested only in the HUGE PROFITS they make.

SOAP is poisonous - it is a danger to health and it gives real cannabis a bad name. It should always remain illegal.

The ONLY way to stop this is to tell your dealer and REFUSE TO BUY BAD QUALITY

Anthropology and forensic science combine in a long overdue research project to uncover the hidden horrors of 'Soap'.

Neil Montgomery a Social Anthropologist doing doctoral research at Edinburgh University has teamed up with GW Pharmaceuticals to survey and analyse the numerous impurities that permeate the poor quality cannabis resin that is the most commonly available form of cannabis used in the UK. Known as "Soap Bar", due to the shape of the quarter-kilo bars it is formed into, this notorious 'hash' has for a long time had the reputation among cannabis users of being little more than poison; a noxious substance that has been tolerated because nothing else was available.

Anecdotes speak of the stuff being mixed with rubber, plastic, wax, diesel, soil, molasses, ghee, even boot polish, and the list goes on. While investigating potential sources of 'soap' samples, CRISP (Cannabis Resin Impurities Survey Project) has started to collect 'soap' stories; anecdotes about suspected contaminants and unpleasant side-effects. The end result of CRISP will be a rigorous forensic analysis of the chemical constituents of 'soap' woven through an appreciation of notions, perceptions and recollections of 'soap' drawn from Montgomery's broader ethnography on the use of cannabis. This crucial research hopes to illuminate the health hazards associated with what has become the staple in the diet of UK cannabis consumption and link the gradually developing awareness of the quality of 'soap' with the recent increase in the home cultivation of cannabis plants.

Neil Montgomery, a recognised expert on the cultural aspects of cannabis use, is the Consultant Anthropologist to the UK Medicinal Cannabis Project, which is being conducted by GW Pharmaceuticals under license from the Home Office.

If you would like to submit 'soap' stories or offer any form of knowledge about 'Soap Bar'

please contact Neil via e-mail at Neil.Montgomery@ed.ac.uk

or

via standard mail to:

The Department of Social Anthropology, The University of Edinburgh, Adam Ferguson Building, George Square, Edinburgh. EH8 9LL.

Regards,

Neil

Neil M. Montgomery MSc FRSA FRAI

Consultant Anthropologist to the UK Medicinal Cannabis Project

0789 968 2223 (m)

0131 651 1529 (w)

http://www.ed.ac.uk/~naranja

Medicinal Cannabis.org

The following is taken from RED EYE EXPRESS issue NINE

Many other and more dangerous substances can be added during the preparation of this so-called hash. The reason why it is made and why it is sold is profit. Those who pollute and destroy real cannabis in this way are turning a highly beneficial and natural plant product into a health-destroying bad substance. You may get a 'hit' out of it, but it is not cannabis.

Those who sell such substances are either ignorant of real cannabis and its effects or they guilty of selling you poisons, ripping you off, and giving cannabis a bad name. Those people should be avoided - it is better to smoke nothing than to smoke the bad soap bars. After legalisation, those people will be prosecuted and may be put out of business in the same way as a publican who sells beer with dog's urine added to it.

In the meantime it is up to the customers to avoid these unscrupulous and ignorant suppliers

From RED EYE EXPRESS

MAKING SOAP BAR IN YORKSHIRE

While reading Robert Connell Clarke's excellent book, Hashish, we came across a section on low-grade export quality Moroccan hash, known in the UK as Soap Bar. It seems that soap is made from only a very small percentage of resin glands (referred to as pollen), and up to 90% non-resin cannabis plant material which is bound together with bee's wax or pine resin and condensed milk as the mixture is too dry and powdery to be bound any other way. As the mixture is very green due to the high percentage of plant material, it is then coloured with instant coffee or henna to give it that sandy brown colour! In order to give it a slightly resinous look, turpentine is then added, which also disguises the taste!

Well, as growers with an abundance of leaf material left over from a crop, we couldn't help ourselves. We had to give it a try!

We sieved off 10 grams of resin glands (pollen), crushed up 200 grams of dried leaf and ran it through a sieve to reduce it to a very fine powder. We then heated this mixture in a bowl over boiling water and added 5 grams of bee's wax, five teaspoons of condensed milk powder, one teaspoon of turpentine, and a couple of pinches of instant coffee powder for colour. We continued to knead the heated mixture into a dough-like form, then pressed it under pressure and allowed it to cool. It bonded well into rock hard lumps, just like Soap Bar! To our delight, when we tested it with a flame, immediately we were treated with that old familiar smell of grade 'A' genuine Soap Bar! Crumpled like it too! Although there was virtually no resin glands in this so-called hash, we gave some to a friend and he had no complaints!!

By T. & K.

Endret av Noja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
viper2k

Her er noe piss som var her for noen uker siden. Klumpa seg når man mekka, måtte sitte i et kvarter ihvertfall for å mekke ut en 2g. Så smakte det kokt gummistøvvel og svei i halsen som f... Kunne røyke en femmer på en kveld, alt på bøtte uten å bli på tryne heller. Hørte at det var vist smugla i sukker, så det hadde trokke inn i hasjen, derfor det klumpet seg så jævli, vet ikke heilt hvorfor det smaket piss tho..

Men var vel ikke direkte "farlig" hasj da. Bare møkk. :lol:

piss.jpg

Endret av viper2k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
lastemperor

Den så jo god ut, hva lukta den som? Hvor i landet kjøpte du den?

Endret av lastemperor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
viper2k

Ser god ut ja, det blanke laget der kan man ta av da. Er et tynt tynt lag med... ikke sikker på hva det er. nesten som plast som har blitt smelta på. Lukter ikke noe særlig faktisk, nesten umerkelig.

Ble kjøpt i Lofoten, men fikk høre at den kom opp i fra sør, så det var slik flere plasser i landet..

Endret av viper2k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
knuthulu

Hasj som er tilsatt ukjente stoffer er vel egentlig pr. definisjon farlig? ;) Å røyke noe som inneholder litt hasj og veldig mye andre og ukjente stoffer er å gamble med helsa.

Ikke kjøp det, ikke røyk det og har du ved et uhell fått kjøpt møkkahasj så si til personen som solgte deg driten at du ikke er interessert i å handle dårlig hasj. Dersom folk fortsetter å kjøpe dårlig hasj blir det et marked for dårlig hasj. Så enkelt er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf

Hasj som er tilsatt ukjente stoffer er vel egentlig pr. definisjon farlig? ;) Å røyke noe som inneholder litt hasj og veldig mye andre og ukjente stoffer er å gamble med helsa.

Ikke kjøp det, ikke røyk det og har du ved et uhell fått kjøpt møkkahasj så si til personen som solgte deg driten at du ikke er interessert i å handle dårlig hasj. Dersom folk fortsetter å kjøpe dårlig hasj blir det et marked for dårlig hasj. Så enkelt er det.

Just say NO :P

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Even Ganja

Er ikke dårlig hasj like ulovlig som god hasj da?

Løsningen er alltid; GYO.

Eller på norsk; DDE! (F*en da, lite bra assosiering.)

-ganja+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Marble

Løsningen er alltid; GYO.

Eller på norsk; DDE! (F*en da, lite bra assosiering.)

-ganja+

her blire liv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
knuthulu

Jau, dessverre. På samme måte som dårlig og farlig smuglersprit var et argument for legalisering av spritsalget under forbudstida er dårlig hasj et argument for legalisering. :smokey:

Dyrk Ditt Eget høres bedre ut enn DDE vanligvis gjør. Dersom man bare hadde vært i en slik situasjon at man kunne dyrke en liten plante eller tre..*drømme*

Edit: Ja, jeg mener selvsagt å dyrke en plante eller tre. Ikke ET tre, men tre planter.

Endret av knuthulu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ashen

Venninne av broren min fikk noe som var pensla med, ihvertfall mente hun det, heroin.

Alle fargene hun så ble veldig forsterket, og det var ikke noen hasjrus hun fikk.

Handler bare av sikre kilder selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
t0ffel

Venninne av broren min fikk noe som var pensla med, ihvertfall mente hun det, heroin.

Alle fargene hun så ble veldig forsterket, og det var ikke noen hasjrus hun fikk.

Handler bare av sikre kilder selv.

"Forsterka farger" er ikke typisk opiater.

På den annen side kan man få inntrykk av at farger blir sterkere dersom man drikker flere kopper kaffe enn vanlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Superhaze

Farger er magiske ting.. jeg fikk meg en på trynet på trening og fikk en fargerik opplevelse i noen sekunder.

Har selv aldri kommet over "pensla hasj", men har fått inntrykk av at mange tror det er noe galt når de

faktisk har fått god tjall, og derfor leter etter en grunn til at de er blitt så steine som de har. Hadde en slik

opplevelse en gang helt til jeg husket at jeg hadde spist noen gram i brownies. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
MrBlue

Møkkhasj må vel være hasj som har kommet i kontakt med olje,bensin og andre kjipe ting på sin reise frem til forbruker? Er vel noen her som vet noe sikkert om hva som kan skje med hasjen på sin lange reise.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
kkt1986

Det tror jeg mange ville ha sagt om sitt eget hjemsted, mex :)

Velkommen til forumet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
kkt1986
Har selv aldri kommet over "pensla hasj", men har fått inntrykk av at mange tror det er noe galt når de

faktisk har fått god tjall, og derfor leter etter en grunn til at de er blitt så steine som de har. Hadde en slik

opplevelse en gang helt til jeg husket at jeg hadde spist noen gram i brownies. :)

Jeg har aldri trodd at hasj var pensla fordi den var "for" god, men jeg har smakt (ganske tørr) hasj som gav den rare bivirkningen at jeg følte meg litt... paralysert, på en måte. Og jeg fikk en metallisk følelse i øyenbrynene mine, som jeg også følte i hodet/hjernen dagen derpå. Dagen derpå var jeg dessuten litt småirritabel. Ikke på den måten at jeg reagerte på småting, men jeg hadde liksom den irritable følelsen i meg hele tiden. De som var rundt meg merket det ikke på meg, visstnok, selv om jeg sa det til dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
discobus

Hei,

Har vært med på min del av dårlig bønna i dette landet, særlig i nord-norge og spesiellt i salten-distriktet, der florerer det er heller begredelige saker, men man lærer jo hva man kjøper og fra hvem, sånn er vel leksa. Det som er litt morsomt er at det er fullstendig mulig å oppdrive kanonbra ganja så høyt nord, det er bare å klare å finne de riktige kontaktene, og det er kanskje der problemet ligger, blir nesten en 50% jobb bare det :P

Når det kommer til handlig rundt Elva (Akers) så er det så ymse, jeg har fått endel veldig tvilsomme greier. Det værste var vel i midten av september, da endte jeg opp med en toer (takk og lov for at det var så lite) med noe som så helt kurant ut, dum som jeg var testa jeg ikke å varme den, og det er det værste jeg til dags dato har inntatt, tror kkt1986 summerte følelsen temmelig fint med sin post.

Og jeg fikk en metallisk følelse i øyenbrynene mine, som jeg også følte i hodet/hjernen dagen derpå. Dagen derpå var jeg dessuten litt småirritabel. Ikke på den måten at jeg reagerte på småting, men jeg hadde liksom den irritable følelsen i meg hele tiden.

Ble røyket på bøtte så på maiser, forstår til dags dato ikke hvorfor jeg lage meg bøtte på den dritten der :smokey:

Det er jo ikke bare negativt med elva da, selv om det blir en slags "last desperate resort", har fått mye kurrante saker der.

Tjallabeis og hei sveis, nå skal man farte på synthfestival.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
taedium

Røyka bøtte en uke i strekk med noe som gjorde skikkelig vondt i lungene for 2 uker siden.

Har ennå så sterke smerter at jeg har blitt tvunget til å slutte med tobakk og brunt.

Endret av taedium

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
mex

Line jeg har skum lest txten din å du burde slutte å røyke hvis du blir forvirra av smogen. Når man handle med FATTIGE cannabis bønder fra Marokko og Afganistan så støtter man folk som er glemt. I utgangs punkte er ikke en afgansk bonde en terrorist. SÅDSÅ!!

Ville vært mer skeptisk til den røyken som kommer fra Israel, det er et terror regime

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå