Jump to content
Nostalgikeren

møkkhasj

Recommended Posts

Frostvarriar

Huff man burde ikke å blande inn politikk når man prater om kvalitet/dritt hasj... syntes jeg da :P hehe skal ikke blande meg inn jeg. Jeg har jo vel som alle andre vært borti møkk hasj som det kalles her. Faktisk for ca 3 uker sia eller noe å kjøpte jeg 2g av en helt ny dealer. Når jeg fikk den reagerte jeg på at den var pakka så sinnsykt godt inn :( Men jeg dro til en kammerat og fikk veian... På vekta sto det 0.8 :smokey: Og ikke nok med det den lukta ekkelt når jeg mekka den og den smakte faen steike meg gummi når jeg røyka den :smokey: Jeg kan ikke forstå logikken i å selge dårlig shit! Det er ett service "yrke" dem har valgt og da er det greit å kunne yte grei service og minst marokk tjall :)

Peace

El
Jeg kan ikke forstå logikken i å selge dårlig shit!

Profitt....?

taedium

viper2k:

Røyket på samme greia tror jeg!

Det resulterte omsider at jeg fikk vondt i både sjel og lunger.

Drit i møkkhasj, grow your own! (viss du ikke er i en stressende livssituasjon vel og merke)

Edited by taedium

Frostvarriar
Profitt....?

Ehh er det profitt i å selge en 2er og aldri få kunden tilbake når du kan selge 2ere til samme fyr i flere mnder?

El
Ehh er det profitt i å selge en 2er og aldri få kunden tilbake når du kan selge 2ere til samme fyr i flere mnder?

Er ikke alle som vil ha/har flere dealere å velge mellom, og dermed tar til takke med det som måtte finnes.....

Det at folk tar seg til takke med det som finnes tror jeg er veldig vanlig....kan du velge mellom alskens typer?

Hva er ellers grunnen til at importhasj er av lavere og lavere kvalitet....?

Frostvarriar

Jo det er vel sant det :( Gla jeg har funnet folk som ordner helt ok greier jeg :P bedre en marroc :P hehe. Men det er synd det er dealere som ikke tenker kvalitet ett sekund

Ragnarok

En kompis av meg fikk sorting som var bøffa ut med matfett!

Han har tatt vare på den for å finne en idiot som kjøper den, man selger ikke sånt til noen med mindre man har noe imot personen, hehe.

Den hadde helt fin konsistens, lukta skikkelig godt, og man så ikke at det var bøffa ut i det hele tatt. Den så bare litt fuktig ut.

Ga absolutt INGEN funk på de av oss som har røyka en liten stund, funka bare pissdårlig på de andre som skulle teste denne skjeldne hasjen.

El
Han har tatt vare på den for å finne en idiot som kjøper den, man selger ikke sånt til noen med mindre man har noe imot personen, hehe.

Bææd karma....

Aune

Så en tråd angående dette på swecan også hvor det var flere i Stockholmsområdet som hadde fått denne poten.

Bones

Stusselig, rett og slett stusselig.

Dette er også noe vi hadde sluppet om det hadde blitt legalisert. :)

WhiteSilverHaze

Jeg er ny på forumet og har brukt de siste par dagene til å lese gjennom det store mangfoldet av interresante poster, skryt til de som gjør en jobb for å få folk til å forstå at Cannabis-planten ikke er så farlig som "de" skal ha det til.

Ontopic: Jeg har aldri selv opplevd å kjøpe shit som var blandet ut med andre substanser(som jeg vet om). Det værste jeg har røyka var en lysebrun klump som faktisk såg litt hårete ut:P Men til tross for det stygge utseende var shitten faktisk ganske god. Jeg tror egentlig at hvis du blir lurt, så selger de deg noe som ikke inneholder THC i det hele tatt, det er enten eller. I mine øyner har enhver Dyrker, Importør eller dealer med respekt for seg selv, vett nok til å selge best mulig shit, man blander ikke ut for å selge mer, det er jo en skam.

Og tilbake til akers-elva: Hold deg unna det stedet, det er farlig, og da tenker jeg ikke på hasjen, men på de som selger og "klientellet" som holder til der. Skal du kjøpe noe bra shit, så kjøp av noen du kjenner (som nevnt sikkert 100 ganger på denne posten) men jeg gjentar meg selv, bli kjent med noen som kjenner noen som kjenner noen, og etter hvert så får du bedre kontakter.

Jeg however var heldig og møtte en via jobben som stort sett har det beste shittet å få tak i , i bergen om omegn.

En tanke: det er mye piss ute å går om alt, myter og vandrehistorier av alle varianter. og da tenker jeg ikke bare på rusmidler. Men også alle andre hverdagslige ting, som feks Melk med sprøytespisser i - det er pisspreik. Men jeg råder deg til å være LITT forsiktig. kjør forsiktig og så videre. Takk for meg.

Ps: ble litt mye skrivefeil og overdreven bruk av komma. men det håper jeg dere viser forståelse for.

Guest 70s

fikk kjøpt meg henna blandet med terpentin.

det finnes folk som tar snarveier, og som aldri får faste kunder.

WhiteSilverHaze

Terpentin faktisk, da tok den vel fyr ganske fort og da... smart triks egentlig. Those FUCKER`S !

bing

Kan tenke meg det er en del som opplever å få dårlig greier nå om dagen?

Guest 70s
Kan tenke meg det er en del som opplever å få dårlig greier nå om dagen?

jepp, tørketider for alle som liker marocc.

R.Ø.G.F.

Lokale dealere (dvs. ikke langs elva, ikke i parkene eller Skippergata) gjør best i å prøve å ordne så bra hasj som overhodet mulig. Er det dårlig, bør dealerne ha vett nok til å takke nei/kaste det. I mindre røykesamfunn der "alle kjenner alle" sprer rykter seg fortere enn ild i tørt gress, og før en lokal dealer rekker å selge ut kvarte sin beholdning med møkkhasj har folk fullstendig droppet vedkommende og vil fra det tidspunkt av gå på jakt etter bedre varer andre steder. Det er vinn eller forsvinn, og så uetisk som det enn kan virke - hele opplegget rundt det lokale småsalget av hasj er utmerket erfaring å ta med seg videre i livet. :P

bing
Lokale dealere (dvs. ikke langs elva, ikke i parkene eller Skippergata) gjør best i å prøve å ordne så bra hasj som overhodet mulig. Er det dårlig, bør dealerne ha vett nok til å takke nei/kaste det. I mindre røykesamfunn der "alle kjenner alle" sprer rykter seg fortere enn ild i tørt gress, og før en lokal dealer rekker å selge ut kvarte sin beholdning med møkkhasj har folk fullstendig droppet vedkommende og vil fra det tidspunkt av gå på jakt etter bedre varer andre steder. Det er vinn eller forsvinn, og så uetisk som det enn kan virke - hele opplegget rundt det lokale småsalget av hasj er utmerket erfaring å ta med seg videre i livet. :redeyes:

Å i disse mindre samfunnene finner du sjelden en ny dealer å kommer tilbake til din gode gamle dealer som har fått inn nytt parti å du kjører samma karusellen igjen å igjen.. :P

WhiteSilverHaze

Jeg er så glad jeg har funnet en fast dealer som nekter å selge/kjøpe dårlig vare, og er ærlig om hvor bra shitten han selger er. Er kvaliteten så som så, så sier han det til meg og gir meg avslag i pris, så er han opptatt av at vi tester det før vi kjøper av han. Greit å vite at hvis han sier: "Denne shitten er helt RÅ!" så mener han det. Sånne folk liker jeg :inlove:

bizzi
Nå har dem til og med begynt å blande ut pot. Har fulgt denne tråden på icmag.com: http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=4...age=1&pp=15

nå ser ikke vi så mye importert marihuana i Norge men skummelt uansett. Synes det er ille nok at folk selger våt pot.

Jeg tror egentlig at det meste av pot i Norge er dyrka her i landet, og da skal det mer til før noen er så kjipe at de bøffer det ut. Jeg har i hvert fall aldri vært så uheldig.

Ren Hoek
Eh.. nå er jeg en av dem som er hellig overbevist om at evolusjonslæren ikke holder mål, og er faktisk overbevist at jeg ikke ser noen vits i å streve med å bevise dette for andre, det får de finne ut av selv.

Kan du fortelle meg hvor jeg finner ut av dette? Må jo være ganske klare bevis du sitter på mener jeg..

cereus
Har lest om mange skrekkepisoder der folk har solgt hasj med giftige stoffer i for å spa ut stasjet og tjene mer penger. Har tenkt å kjøpe en hel haug med stasj nå, men er redd for at det kan innholde lugubre ting.

Har du blitt solgt noe som ikke var som det skulle, og hvor ofte skjer slikt? Hvordan kan man unngå farlig hasj?

For mange år siden røyka jeg på en sorting som ga meg helt syke vibber, jeg måtte etter noen forsøk bare kaste flere gram, den alene førte til at jeg var nykter i mange måneder. Jeg ble veldig stein, deprimert og paranoid, dette høres kansje ikke så uvanelig ut men verken før eller siden har jeg hatt lignende opplevelser med kannabis. . jeg vet ikke hva som var galt med skitten men hadde mistanke om at den var blandet med noe. ligner kansje shulgins beskrivelse av å røyke en pott som ble kalt dread i boka thical

frankofil

Neil Montgomery ved U. of Edinburgh har gjort et forskningsprosjekt på det

Se her http://www.ukcia.org/activism/soapbar.htm

Jeg mistenker at det ikke bare er soapbar som inneholder mye dritt, men også average og noen ganger god kvalitet

peace out

bor i stavanger område må si jeg har vert uti litt forskjelig typer hasj her men puck å gråstein som vi sier er det verste du spyr før du blir fjern.

1000kis

er vell vitenskapelig dokumentert att 0.1 gram hasj ikke kan ha noen som helst virkning på deg..

merker det på konsistens, farge, lukt, aldri kjøp brunt som er tørt.. det er gammelt å virker dårligere.