Jump to content
Sign in to follow this  
anarkisten_83

Den endelige løsningen

Recommended Posts

greensabbath

Jeg holder ikke deg personlig ansvarlig for å bevise eller motbevise noe som helst. Men linken hjalp absolutt til. Så,takk. I den write-upen hørtes det straks mindre sketchy ut.

Men jeg klarer ikke å gi meg helt her. Hvis man skal bruke denne metoden er man avhengig av å ha en annen måte å kontrollere temp på enn avtrekket. Og med mer eller mindre kontinuerlig tilførsel av gass blir air-co eneste alternativ,right? Enda ett stykke utstyr som må kjøpes,enda mer strøm som skal betales. Men hvis økninga i yield er stor nok så betaler det jo for seg på sikt.

For de som eventuellt får the creeps av etsende kjemikalier legger jeg ved denne : DIY Co2 injeksjonssystem basert på gjæring.

Edited by greensabbath

Ganjalf

Men jeg klarer ikke å gi meg helt her. Hvis man skal bruke denne metoden er man avhengig av å ha en annen måte å kontrollere temp på enn avtrekket. Og med mer eller mindre kontinuerlig tilførsel av gass blir air-co eneste alternativ,right? Enda ett stykke utstyr som må kjøpes,enda mer strøm som skal betales. Men hvis økninga i yield er stor nok så betaler det jo for seg på sikt.

Hvis du kjører luftkjølte reflektorer som trekker luft utenfra, så får du mindre ventilasjonbehov. Dessuten slippes ikke gassen ut jevnt. 90% of the hydrochloric acid will be used up in the first hour (thus quickly enriching the grow room) Ved å tilsette saltsyre med en peristaltisk pumpe er jeg ganske sikker på at man kan få et forutsigbart resultat.

Mr.Chalice

Hvordan skal jeg få bevist at det funker? Mener du at du vil ta meg på ordet?

Edit: Eller bare sjekke ut denne linken

Takkar :)

• Like 1

Weedy Weedpecker

whatevs,dude. Syns bare det er rart at en såpass direkte fyr som deg blir såååå hårsår når folk kaller en spade for en spade. En del av å utveksle info er å debunke shit som absolutt ikke kommer til å funke. Til og med a_83 sier selv at dette kun er i teorien. Det er en grunn til at dette ikke er et Co2 system du ser i generell bruk. Har lest nok og selv prøvd nok teite ting i growen min,og føler meg derfor i en god posisjon til å råde folk til å unngå teknikker som er fulle av hull. I call's em like I see's em.

Hvis Mr. C eller andre følte seg støtt så er jeg sikker på at de er store gutter og kan passe på seg selv. Angriper ingen,angriper bare metoder som ikke kommer til å funke,slik jeg ser det. Vis meg at det funker,så skal jeg snu på en femøring og takke deg for å ha lært meg noe nytt.

Jeg tar kritikken din for det den er.Ønsker ikke å harshe verken din eller andres mellow. Skal skru ned egoet et par hakk neste gang jeg poster i ''ditt'' forum,sheriff G. Beklager forstyrrelsen.

Dine bastante påstander om at dette ikke vil funke gjør nesten at jeg vurderer å designe et sånt system bare på trass. :redeyes:

Edit: eh så ikke at det var 2 sider i tråden

Edited by Weedy Weedpecker

greensabbath

hehe,som sagt. Legg fram bevis på at det funker så skal jeg snu på en femøring. Ganjalf leverte, jeg snudde. Neste gang gjør jeg researchen min selv heller enn å å være nesevis,though ;)

• Like 1