Jump to content
Forconin

Cannabis-Festival

Recommended Posts

Forconin

Joa, men vi kommer til å trykke opp egne flyere på ordentlig "papp" som vi må få sendt ut.

Men viktigst av alt, vi trenger frivillige til å være med å organisere selve arrangementet.

Yusuf

fredag 30 sep og Lørdag 1 okt Arrangsjerer Dyrkeklubben legaliserings fest i Hausmania. Vi har kremen av norske og internasjonale artister som stiller gratis. Men dette blir et lukket arr så vi trenger lister over hvem som vil vere med, det blir 600 innviterte hver dag. Fredag blir hip hop , hardcor Lørdag blanding av alt mulig.

Send en pm til den som har listene til Norcan hvis du vil stå på gjestelista og en pm til meg hvis du har tid til og hjelpe till med noe den helga.

Kos dere Johnny Dk

Forconin

Virker som om CannaFest kommer heller til å samarbeide med dyrkeklubben i år. Så får vi se hva vi får til neste år. :)

Yusuf

Jeg synes det er bra om det blir kjørt Cannafest uavhengi av festen vår.Dette fordi vi Kjører et lukket arr mens Cannafest kjører et åpent så de urtensvenner vi ikke kjenner kommer inn og det er meget viktg med arr for alle så hjelp til med Cannafest det kommer vi også til og gjøre.Fest er kos Johnny Dk

Yusuf

Nå har jeg lest hele topiken og konseptet er dritbra Hvis dere vil kjøre i flere byer stiller helt sikkert Boligaksjonen med lokaler i de byene de har hus i.

Er også innvolvert i flere plateselskaper så trenger dere hjelp med artister si i fra.

Eneste jeg ikke skjønte var hva trenger dere så mye penger til?

Ellers har vi gode venner i hele norge som helt sikkert jobber for Cannafest om det trengs. Kos dere gleder meg til Cannafest

Forconin

Er en del utgifter med artistene.

Yusuf

Ja de kapitalistiske artistene er ikke lett og ha med og gjøre

Hicksville

Mulig og få en liten smakebit av hvilke artister som vil opptre? 8)

Yusuf

Etter lyser FLYERS sitter klar til og printe (farge printer) får besøk fra Hausmania og et par andre i kveld de kan ta med noen hundre og begynne og distru(vansklig ord) dele dem ut i oslo.Kos dere

Anarkisten
Fredag blir hip hop , hardcor Lørdag blanding av alt mulig.

Blir det hardcore sier du ?

Yusuf

På et senere arr hva som kommer på cannafest legger eivind ut i kveld eller i morra.

Anarkisten

Aww.. Satt jeg her og så for meg Yoji og hele pakka.. grrr :P

Er vell forsåvidt ikke så mange smokers som liker rave/hardhouse/hardcore heller så..

Yusuf
Aww.. Satt jeg her og så for meg Yoji og hele pakka.. grrr :P

Er vell forsåvidt ikke så mange smokers som liker rave/hardhouse/hardcore heller så..

Jo tror da det kjenner mange.

Forconin

Heysann folkens.

Da begynner ting å komme på plass her.

Sted: Hausmania

Dato: 27 August

Dørene Åpner: Annonseres senere

Artister: Jah Ark Manifest og R.O.W. (Overraskelser kan komme.)

Talere: Stein Hoftvedt (Webmaster www.razzia.no) og Jan Vindheim (Forfatter av inn i hampen) (Jan Vindheim er ikke 100% bekreftet ennå men skal få snakket med ham i morra.

Pris: 50,-

Blir pils osv der.

Kommer mere info i morra da jeg har fått pratet med folk.

Regner med at mange fra NorCan tar turen og støtter vår sak. :P

Yusuf

Hjelp!

Vi må flytte arrangementet!

Snakket akkurat med Hausmania, og de vil ikke ha to cannabis arrangementer så nærme hverandre.

Vi trenger nye lokaler den 27 august, noen som har ideer?

Even Ganja

Leie svært telt til park/egnet område?

Valle Hovin?

Næh, aner ikke egentlig, men ta runden i det mer liberale miljø.

Rockefeller eller lignende bør kunne tillate en slik festelighet?

Mulig Normal kan bidra?

Mulig De Grønne kan assistere? Greenpeace?

-ganja+

Forconin

Vi har det travelt iallefall..

Alle ideer settes stor pris på!

Guest Prof. Baltazar

Hva er det som skjer på Hausmania den 27. august?

Loketrollet

Dere må gjerne informere om Cannabis happenings på vårt Hva Skjer? forum på NF, så flere får informasjon og mulighet til å komme.. :)

steinh
Hva er det som skjer på Hausmania den 27. august?

Hvem vet, egentlig.

Det som ser ut til å være sikkert er at det ikke blir noen "CannaFest" i år. Hausmania ville ikke ha to "cannabisarrangementer" så tett på hverandre, og "CannaFesten" hadde uansett svært godt av langt bedre og mer langvarig forberedelse enn det var anledning til.

Johnny/Dyrkerklubbens arrangement er så vidt jeg forstår "lukket".

SÅ vi får samle oss alle sammen og sørge for at demoen 10. september mot den amerikanske forfølgelsen av legaliseringsbevegelsen blir så omfattende som mulig.

Stein

Guest Prof. Baltazar

Hvor finnes det info om demoen den 10. september? (Bra førstesidestoff).

Eirik

Leste jeg ikke nettopp et sted at den canadiske ambasaden er stengt den dagen.....(lørdag 10. sept)?

Hørtes kanskje ikke så voldsomt taktisk ut med mindre man avtaler at en representant skal komme og motta et skriv e.l. :)

E

Forconin

Yikes, beklager. Var sikker på at jeg hadde skrevet noe her.

Desverre så blir cannafest avlyst i år. Men neste år skal vi garantert komme sterkere tilbake. Vi har bedre tid til planlegging osv da.

Beklager alle sammen. :)

Hicksville

Og planlegge noe slikt over en sommerferie hørtes jo ut som en umulig oppgave da. Synd at det ikke gikk seg til i år, men da får man bedre tid til å skaffe talere, artister, sponsere, osv til neste år.

Bra jobbet uansett. :-j