Jump to content
Outcome

FørsteGrow

Recommended Posts

Bob

stikk på apoteket å kjøp deg en sprøyte :D vips har du ml-mål

bob

grogro

du får med en finfin ml måler som går fra 1 til 6 ml på solhatt flasker.

CabinetFarmer

en shotglass varierer fra 1,5 til 2,5 ml hehe, brukte sånn de første dagene for å se hvor mye planten trengte!!

grogro

finnes det så små shotglass?

mener du ikke 15-25 ml nå?

Johnnyh

trudde et shotte glass tilsvarte omentrent 4 cl som er 40 ml :D måtte nok had en del shotter viss dem skulle vert på 1.5 -2-5 ml

CabinetFarmer

var litt rask i svingen der ja :D

Outcome

Er fortsatt bare 2 stk som har kommet opp, di er nå 5 cm lange, Når tid begynner den og fokusere på bladene? Står 80 cm under hps 400, temp 27,

luftfuktighet 51.

Cosmo

Hvis du har noen sparepærer eller lysrør, anbefaler jeg at du skifter til disse og holder lampene svært nære(5-10cm) den første perioden. De strekker seg voldsomt under hps. Hvis ikke ender du nok opp med å måtte binde dem opp for at de ikke skal knekke. Har du noen vifter gående mot plantene? Vind gjør også stilken tykkere, og kan forhindre knekk.

De siste kommer nok, men enkelte er tregere enn andre, og det hender også at man ender opp med dårlige frø...

Forøvrig, lykke til! :rolleyes:

Outcome

OK :rolleyes::)Men vil det ikke gro fortere med hps? Ok, Jeg skal få kjøpt meg noen lysrør i mårra. Noen som vet hvor mye det koster komplett ca? Og hvor mange watt må jeg ha osv? :unsure:

Liten Grobox i pappeske, med hvite pvc vegger.. En liten ide jeg har..

Onkel

Hmm... noen som lukter brannfare?!? Ikke bruk pappesker, tenk når luftfuktigheten stiger blir den "soggy" og kolapser en dag.

Bruk heller litt mere solide saker, om du får tak i gartnerplast (hvit PVC/svart bakside) så kag heller bare en ramme av tre, og stift PVC'n på plass.

-Onkel

Outcome

dere kan bare slette denne topic`n Da jeg ikke har bruk for den lenger :rolleyes:

Åkkenbom

dårlig gjort,growlog skulle du tenkt på før!