Jump to content
Sign in to follow this  
Hicksville

Legalize Armbånd!

Recommended Posts

Hicksville

Kom over denne siden via www.pot.tv, hvor de selger armbånd til støtte for vår sak. Bestilte nettopp 6 armbånd til $20, som selvfølgelig skal deles ut til venner. Er jo så jævla "inn" for øyeblikket dette her, så hadde vært morsomt å oppgi saksstøtte til de som spør. :)

http://www.bonnyhthr.com/legalize.html

band2.jpg

Forconin

Haha, nice one. Får vel bestille et par selv..

Peiling på hva shipping blir?

Hokusai

Hadde det ikke vært flott hvis pengene fra salget av de armbånda faktisk gikk til legaliseringskampen?

Greenthumb

Kanskje et hint om at Normal burde tenke litt nytt? Der kunne jo solgt slikt stash over nette som bare F :) Kunne blitt en del penger i legaliseringskassa det... De kunne jo solgt det over nette, ved ulike arrangementer som Marijuanamarsjen, og disse konsertene de av og til avholder...

Hicksville
Haha, nice one. Får vel bestille et par selv..

Peiling på hva shipping blir?

Når du bestiller må du oppgi størrelse (medium/large) via e-post. Hyggelig dame som selger disse, og pengene går rett til legaliseringskampen i Canada. Normal skulle helt klart tenkt i samme baner. Kanskje man skulle sende en e-post :>

Frakten blir vel på 20-30 kroner, vil jeg gjette..

Forconin

Fikk mail fra damen (Heather).. Hun gir gratis shipping til norge. ;)

Bestiller meg noen nå. ;)

Hicksville

Sweeheet. Gratis frakt høres bra ut.

tHeHerb

Har vært oppe hos NORMAL så mange ganger og de sitter bare skække i sofan å glor ut i rommet. De burde få fingern ut av rasshølet å komme seg litt.. Det er ihvertfall min mening..

Herbie-

bøtteknott

hehe morsom oversettelse i den artikkelen... I'm a bitch = (Jeg er en hore)

Hicksville

Fikk båndene idag! De ser mycket bra ut. Gleder meg til å sprade rundt med båndet i sommer. :-j

Tok akkurat èn uke før jeg fikk de i postkassen.

Forconin

Fikk mine idag. :)

Fine bånd. Anbefales til alle. :P

Høymann

Trokke Bondevik hadde reagert. Marihuana båndene er for en ikke-komersiell sak. :)

Forconin

Høymann har et poeng der. Han har ingen grunn til å reagere da. Hadde vært artig å se hva som hadde skjedd. :)

pekle

Går det ann å få bestillt disse armbåndene uten paypal eller kreditt kort, og heller betale i posten ?

Karsten

Paypal er dritenkelt å bruke. Det er helt gratis, og det er også gratis å overføre penger fra en norsk bankkonto. De sier at man må være over 18 år, men de sjekker selvfølgelig ikke. Si at du er over 18 så går det bra.

WeedWeasel

Skal kjøpe et slikt selv når jeg endelig får det nye bankkortet mitt om ett par uker.

Angående NORMAL, skjer det noe der i gården? Synes websiden deres blir så sjeldent oppdatert... Trenger de kanskje frivillige? Slike bånd hadde jo vœrt krem for dem eller kanskje også Dyrkeklubben å selge for å få litt ekstra til det gode formål...

Hicksville

Ja, det ser ikke ut til at de får gjort mye for tiden. Vet om 3 stykk, inkludert meg selv som har meldt seg inn i Normal, men ikke fått På Høy Tid eller noe annet fra de. Sikkert 3-4 måneder siden jeg registrerte meg.

Ante

ja det er på tide å gjøre noe og slike armband kunne vært noe for kampen vår, men det nytter ikke å sitte å gjøre ingenting og forvente at alle andre skal gjøre noe. NORMAL trenger frivillige, det er jo noe alle vet og jeg skulle gjerne ha hjulpet hvis det ikke var for at jeg ikke har mulighet. men med en gang jeg har mulighet så kommer jeg til å gjøre hva jeg kan.

Skal du ha noe gjort må du gjøre det selv, desverre.

Jeg synes Lokallagene til NORMAL burde være mere synlig (det burde egentlig NORMAL generelt være) og håper at det vil komme flere lokallag snart.

Forconin

Siste På Høy Tid kom vel ut i 2004 en gang såvidt jeg vet..

Mulig det er et nytt på gang nå, er ikke sikker. Får maile/ringe NORMAL og spørre. ;)