Jump to content
Sign in to follow this  
A.I.growner

Blir man høyere jo høyere planten er?

Recommended Posts

A.I.growner

Disse er en mnd. gammel og er satt inn i 12/12 få dager etter bildet. De er + - 50 cm og har en enorm tYkk stamme. Hvor høy kan jeg forvente meg at de blir nå i en to mnd. fremmover?

missing link

Eirik

Avhenger av mye. En ren sativa i plenty med vann (DWC) og mye lys ville sikkert kunne strekke seg noen meter, mens en fullblods indica i en altfor liten potte kanskje bare ville strukket seg noen titalls cm.

Om du har store potter til dem vil jeg gjette på at de blir minst en meter, men jeg har aldri vegget planter så lenge og er ikke helt sikker.

Hva slags strain og hva slags potter? Er de i jord?

E

A.I.growner
Hva slags strain og hva slags potter? Er de i jord?

De står i 90 liter's potte (4 stk) i jord.

strain?

Eirik

Strain er engelsk og betyr type/stamme. Med andre ord: Hva slags frøtype er det du har brukt?

Hvor lenge har de stått i 90L-potta? Med nesten 23L hver burde de ha mye å gå på.

E

A.I.growner

45 dager.

strain. var det her jeg skulle svare en bra en! :P

navn og nummer ukjent. kommer fra solid kilde som mente at det va bra. det vet julenissen og de tre vise menn mere om :P

Eirik

:rolleyes: Da er det ikke så godt å si. Det ser ut som om det er ganske mye indica i dem, men jeg har en følelse av at det ikke er 100%.

Jeg ville gjettet på at de blir litt over en meter, ihvertfall. Så får du bare vente og se. :(

E

A.I.growner
men jeg har en følelse av at det ikke er 100%.

hva mener du med det?

at du ikke er helt sikker på at det er indica?

:rolleyes:

Eirik

Ja, litt dårlig formulert den der. Det jeg mener er at den ser veldig indicadominert ut. Men de litt tynne toppskuddene minner meg litt om sativa-innflytelse. Dette blir bare synsing, men jeg mistenkte derfor at den kanskje ikke er 100% indica, men har litt sativa i seg også. Dette ser man bedre når den blomstrer.

E