Jump to content
Sign in to follow this  
tjalltjokk

lukter frø?

Recommended Posts

tjalltjokk

hvordan kan politiet oppdage frø? de lukter vel ikke noe? hvis du har med gjennom tollen....

tjalltjokk
hvordan kan politiet oppdage frø? de lukter vel ikke noe? hvis du har med gjennom tollen....

huff, har vel postet feil igjen... beklager :unsure:

Eirik

Frø lukter ikke i seg selv, men om de har vært borti plantemateriale eller noen med hasj på fingrene har fiklet med dem, så kan de lukte.

Frø som kjøpes på nettet pleier ikke å være et problem hva lukt angår så vidt jeg vet.

E

tjalltjokk
Frø lukter ikke i seg selv, men om de har vært borti plantemateriale eller noen med hasj på fingrene har fiklet med dem, så kan de lukte.

Frø som kjøpes på nettet pleier ikke å være et problem hva lukt angår så vidt jeg vet.

E

jeg er så heldig at jeg reiser til holland minst en gang i mnd, da er det greit å vite sånt :unsure:

Eirik

OK, men spør på Sensi seeds eller liknende bare for sikkerhets skyld.

Vil helst ikke ha skylda om du blir bustet.... :unsure:

E

tjalltjokk
OK, men spør på Sensi seeds eller liknende bare for sikkerhets skyld.

Vil helst ikke ha skylda om du blir bustet.... :unsure:

E

ingen andre enn meg får skylda :( vil naturligvis heller ikke finne på å smugle frø :-j

Yusuf

Frø lukter ikke har hatt frø i skolissene og blitt strippa flere ganger .

Evert du skal møte er også med og driver Seerious seeds så frø snakker du med han om når du møter han .DE var også med og starta sensi seeds men synes resten av gutta blei for konverse og trakk seg ut og startet seerious de gir frø gratis til norge for de har møtt våre pasienter og hvet vi deler ut gratis weed.

Detta er legaliserings folka i nederland.

tjalltjokk
Frø lukter ikke har hatt frø i skolissene og blitt strippa flere ganger .

jeg strødde de bare rundt omkring overalt.. men så ble kofferten borte under flyturen, og jeg fikk den levert på døra fire dager etterpå... mange frø..

stonyen

jeg fikk brev fra snuten p.g.a frø i posten.

Jeg ringte dem for og høre hva dette var. Og han forklarte meg att hunden hadde reagert på pakken og frø var ulovligt i Norge?

Jeg Nekta og nekta for det var mitt og det gikk helt fint;) men flere pakker som det så kom di på besøk sa han :D(

Di e jo faen meg ikje dumme då, di vett ka som sjer i hjemmene.. lol

God og skikkelig oppførsel hjelper bra på :rolleyes:

si jaja og smil, du skade jo ikje noen;)