Jump to content
Sign in to follow this  
solveig

lowryder

Recommended Posts

solveig

har fire LR2 damer,resten ble gutter desverre,har jo en haug til der inne jg ikke vet enda da.

det jg lurer på er hvor høye blir de??og åssen er funken??

mine er nå-35-40cm og de har akkurat bynt blomstringen nå.

står de blir fra 25-45 derfor jg lurer siden de vokser jo en del i blomst også.

takk for svar,for de intressertre fikk jeg en trifoliat som ble jente..

bing

Funken er ikke det helt store.

Du kan nok regne med at dem strekker seg til ~ 55-80cm

bonggass
Funken er ikke det helt store.

Du kan nok regne med at dem strekker seg til ~ 55-80cm

Har du prøvd å røyke LR, bing? Lurer bare på om du snakker ut av erfaring eller ut av det du har hørt på nett.

Onkel
Har du prøvd å røyke LR, bing? Lurer bare på om du snakker ut av erfaring eller ut av det du har hørt på nett.

Ja, han snakker nok av erfaring. :unsure:

Jeg vil også si meg meget enig med Bingster. Men om du er dud'n som røyker annenhver helg kan dette være noe for deg, men en "regular"-stoner ville bare blitt sur og følt seg snytt.

-Onkel

GanjaTerje
Men om du er dud'n som røyker annenhver helg kan dette være noe for deg, men en "regular"-stoner ville bare blitt sur og følt seg snytt.

-Onkel

Fikk en tanke her: hvor ofte mener dere norcan brukere at man må røyke for å "rettmessig" kunne kalle seg stoner?

-Terje

Onkel
Fikk en tanke her: hvor ofte mener dere norcan brukere at man må røyke for å "rettmessig" kunne kalle seg stoner?

Tja, om du røyker gjennomsnittlig en eller flere ganger om dagen, da mener jeg du passer beskrivelsen ganske så flott. Men en "helga"-røyker er noe helt annet, slik som jeg ser det. Ikke enig?. :unsure:

-Onkel

Hazy

-Terje

Er vel ikke noe mål og kalle seg stoner vel?De fleste som bruker alkohol synes vel ikke det er noe stas og bli alkis :unsure:

SierraSC

der jeg kommer fra er ikke stoner noe stas å bli kallt, heller tvert imot, det er som å bli kallt junkie i grunnen.

Outcome

Man kan ikke kalle en stoner en junki. Folk som ikke vet å nyte livet på sitt beste vet ikke hva di går glipp av.. Sier ikke at alle må røyke, det er opp til en vær å bestemme. Og av vilken grunn man røyker spiller ingen rolle, alle røyker med ett mål. Og det er å bli stein eller høy. Vi stonere, gjør som man selv vil og resten av sammfunnet. Og vi velger å piffe opp værdagen litt. En speed narkoman, er en junki. Om han gjør det en gang i blandt eller vær dag spiller ingen rolle. Still a junki, Once a toker, always a toker :)

Gi respekt, få respekt! Lykke til med dem LR2 da, Blir sikkert bra.

Peace

SierraSC
Man kan ikke kalle en stoner en junki. Folk som ikke vet å nyte livet på sitt beste vet ikke hva di går glipp av.. Sier ikke at alle må røyke, det er opp til en vær å bestemme. Og av vilken grunn man røyker spiller ingen rolle, alle røyker med ett mål. Og det er å bli stein eller høy. Vi stonere, gjør som man selv vil og resten av sammfunnet. Og vi velger å piffe opp værdagen litt. En speed narkoman, er en junki. Om han gjør det en gang i blandt eller vær dag spiller ingen rolle. Still a junki, Once a toker, always a toker :)

Gi respekt, få respekt! Lykke til med dem LR2 da, Blir sikkert bra.

Peace

du tolka den kommentaren akkurat i den retningen du selv vil, men du er jo stolt over og være en "stoner" Piffe opp hverdagen? rusavhengig kansje? Finnes mange unnskyldninger for å ruse seg, eller å piffe opp hverdagen som du liker og kalle det. Jeg skal ikke begu meg for langt inn i den diskusjonen, for jeg har i grunnen lite og klage på. Ha en fortreffelig stein kveld videre.. om det skulle være ønskelig

meathead

Man er vel ikke junkie fordi man har snorta speed en gang i blant? Kjenner mange som tar seg litt speed en gang i blant, og vil ikke referere til dem som junkier av den grunn. Når jeg ser for meg junkier, er det gutta som hele tiden må få tak i noe, og hvis ikke er de helt ute å trippe, og burner tusenlapp etter tusenlapp uten noen som helst økonomisk gjennomtenkelse.

Det å nyte livet på sitt beste er jo egentlig ganske vanskelig å tolke iom hvem som helst vil vel kunne gi sitt eget svar på det. Sitter sikkert en fyr og sier at du går glipp av livet, mens han sitter nedi sør amerika med 5 horer i senga, sniffer kola til frokost, og tar seg en blås av dmt en gang om dagen, mens han blazer 5 gram med god weeden daglig i tillegg. Alt er jo forsåvidt relativt :)

SierraSC
Man er vel ikke junkie fordi man har snorta speed en gang i blant? Kjenner mange som tar seg litt speed en gang i blant, og vil ikke referere til dem som junkier av den grunn. Når jeg ser for meg junkier, er det gutta som hele tiden må få tak i noe, og hvis ikke er de helt ute å trippe, og burner tusenlapp etter tusenlapp uten noen som helst økonomisk gjennomtenkelse.

Det å nyte livet på sitt beste er jo egentlig ganske vanskelig å tolke iom hvem som helst vil vel kunne gi sitt eget svar på det. Sitter sikkert en fyr og sier at du går glipp av livet, mens han sitter nedi sør amerika med 5 horer i senga, sniffer kola til frokost, og tar seg en blås av dmt en gang om dagen, mens han blazer 5 gram med god weeden daglig i tillegg. Alt er jo forsåvidt relativt :)

Jeg likte spesielt den siste sammenligningen din, hørtes helt grei ut den situasjonen. Neida, ikke misforstå, jeg dro ingen sammenligning rus eller avhengighetsmessig på junkie og stoner, det var kun 2 sammenligninger basert på at for min del hadde jeg ikke likt og bli kallt noen av delene, for i min verden er det ikke noe stas og være enten stoner ELLER junkie. I fare for å gjenta meg selv, så håper jeg at jeg blir forstått nå. Junkie er foressten i mine øyer noen som bruker nåler. Du skal være bra "stoner" for å kunne skyte hasjen, tror det hadde vært like safe som å satt 6 kuler i revolveren og gjort deg klar for å spille russisk rulett.

meathead

Skjønner hva du mener da ;p Sitter man med sprøyta og loker en del så har man krosset godt over til junkie land vil jeg si meg enig i ;p

Stoner er egentlig såvidt greit å bli kalt synes jeg, men hvis man blir referert til som en skikkelig junkie er det ikke så hyggelig ;p Er nok av folk som drar den junkie greia bare de ser noen som røyker en bønne. Husker en dame som sa til meg at jeg måtte slutte med hasjen ellers satt jeg snart utafor Oslo S og tigga om penger, haha. Så tok hun seg en linje kola og sa det var greit siden det var bare et festdop som man bruker en gang i blant, jaha tenkte jeg da ;p Så folk har hvertfall forskjellige meninger, hehehe.

Onkel

Får å si det sånn faller jeg rimelig bra inn i kategorien, men jeg bruker cannabis på et medisinsk grunnlag. Men uansett hvorfor er ordet "stoner" så stigmatisert? Folk tror at ordet stoner er bare en slask, men tvert imot. Jeg kjenner flere "stonere" som er i full jobb, egne firmaer, og andre jobber som leger, psykologer, bank-sjefer og funksjonærer, forsikrings-folk og aksjemeglere bare for å nevne noen. Men derimot kjenner jeg folk som trener og boler ræva av seg og de er faktisk av de mest slaskete folkene jeg kjenner. Så det å samenlikne en stoner og en junkie er vel å ta hardt i vil jeg si.

Jeg hadde vel ikke sittet her idag om jeg ikke har hatt tatt til selvmedisinering(med cannabis), og den stoner-greia er noe som ikke bekymrer meg i hele tatt ved tanke på at jeg har fått livet tilbake i gave. Og faktisk så klarer jeg å holde på jobben min nå og er lykkelig.

Og forøvring har jeg heller ville blitt kalt hippie/stoner/junkie enn krigsveteran/politi/vekter eller random asshole!

-Onkel

meathead

Alt varierer jo. Er stor forskjell på når man sitter med gutta og blir kalt en stoner, enn om det kommer en fisefin berte fra Bærum og kaller deg en hasjnarkoman junkiefaen. Bruker selv cannabis medisinsk jeg også, og rekreasjonelt egentlig på samme tid ;p Kommer jo godt med godt som det sies.

Onkel

Selvfølgelig, men ordet "hasjnarkoman eller hasjvrak" sier for meg mere om personens viten, og da klarer jeg å glatt overse slikt. Men om du hadde møtt meg tror jeg faktisk at du ville blitt forbauset som de fleste. Jeg har enda til dags dato ikke møtt en person som har tatt meg for å være stoner, men jeg går heller ikke inn for saken.

Jeg bare prøver å leve livet mitt som mange andre lovlydig borgere, men for at jeg skal oppnå min balanse i samfunnet og ikke minst for at samfunnet skal trives med meg er dette den rette løsningen. Uavhengig om ei uviten,hjernevaska bærums-bærte sier hasjnærkis eller thc-junkie. Problemet er at folk ikke har nok kunnskap til å uttale seg, det er det som regel jeg svarer med. Og da kommer vi inn på emnet om å fortelle og argumentere. Ender som oftest opp med at jeg forteller dem hvordan livet mitt har vært kontra nå og hvordan det medisinske aspektet av cannabis har hjulpet meg og mange andre. Har også referert til "Phoenixtears" og dette er en hjerteskjærende og direkte dokumentar som stiller folk i en selv-spørrende situasjon (nå skal det sies at jeg har ikke kreft da, men dette er en god grunn til få folk til å se at det kan brukes medisinsk. Alle jeg kjenner har noen de kjenner som har kreft desverre, og dette gjør det mye enklere for folk å relatere til og få opp øynene).

Men det er viktig å vise at du er oppegående og ikke kommer med dårlige svar eller og er saklig.

Utrykket "hasjnarkis" synes jeg er lite sannhet i og velger se på det som tåpelige utsagn som ikke hører hjemme i en debatt, spiller ingen rolle om dama er fin eller ikke så lenge hu ikke har noe i mellom ørene.

-Onkel

GanjaTerje
Jeg bare prøver å leve livet mitt som mange andre lovlydig borgere, men for at jeg skal oppnå min balanse i samfunnet og ikke minst for at samfunnet skal trives med meg er dette den rette løsningen.

-Onkel

Interessant. Vennligst utdyp den litt om du gidder :smokey:

Btw, mente ikke egentlig å starte en diskusjon om stoner begrepets betydning, men legger likevel til at jeg ser ikke på det som noe særlig negativt ladet uttrykk. Negativiteten får uttrykket i så fall fra ignoramuser som ikke forstår at enkelte fungerer helt fint - om ikke bedre - som stonere. Dersom man er stoner og som følge av dette lever et ellers usunt og destruktivt liv, så er det såklart negativt å være stoner.

I dagens samfunn der materialisme, krig og elitistisk kontroll preger verden som aldri før, er cannabis et sunt alternativ til litt sjelelig terapi. :)

GanjaTerje

Btw, hva faen gjør dere oppe så tidlig på ei lørdag? :smokey: :)

El

Dere er stonere nok til å voldta tråden til Solveig vaffal... :)

Både LR og LR#2 er dårlig gress, imo...

Kan være at noen av de nye Lowryder hybridene som finnes er bedre...

buska

Kan jeg kalle meg hasj bonde? det ekke ille vel? :)

meathead

Nja Buska, Ifølge Vg så klassifiserer du vel heller som en kriminell hasjfabrikant ;p

Edited by meathead

Torepr0
Kan jeg kalle meg hasj bonde? det ekke ille vel? :)

Du får si i fra til gulesider at du vil ha Hasjbonde som tittel :)

SierraSC

hehe, hasjbonde høres ut som en fin tittel i grunnen.

Onkel
Dere er stonere nok til å voldta tråden til Solveig vaffal...

Hahahaha, du har så rett der. :) Sorry solveig. :)

Her er noen meninger om LR

-Onkel

GartnerGuri

^^^hehe 2006 året da alle begynte å tro på hypen

lowryder er no møkk rett å slett, folk kan tro hva de vil når det gjelder fancy hybrider som lokker med potens osv

uansett hva du blander med møkk så smaker det ikke noe bra

jeg ville heller hatt et annet utganspunkt for en tidlig utendørsplante, lowryder har desverre en utrolig irriterende lav effekt

hvis folk vil ha en enkel plante inne så velg northern lights eller skunk hybrider(ca 60% av neder frø)

virker som folk må lære leksa på egenhånd. noe som er bra....

det virker som det er endel uten erfaring som anbefaler dette merakelset! hold da for faen kjeft