Jump to content
Nymph

Nettbutikker for dyrkeutstyr

Recommended Posts

hobbytassen

ser at det er mange bra innlegg her :) dette er supert for en stakkars nybegynner som meg :)

Error

En til jeg snublet over som moderator kan adde til lista..selger mye LED produkter, det er jo noe det er lite av ellers i de få norske sjappene vi har. Har litt annet snadder også her:

BioGrowTek Norge

(også verdt å merke seg at priser oppgitt er faktisk inkl. frakt & moms)

Edited by Error

doffen2

Kjøpt masse hos www.hobbydyrker.no nå. Kampanje priser der nå. Ser ut som 30 til 40 prosent rabatt.

Thematimus

Noen som vet om kullfilter i størrelse 50-150m3 med 100 mm flense, trenger ikke være stort :) ... Også er det veldig fint med nettsider, då jeg ikke har mulighet til å reise til Sverige å hente tingene selv.

PS, på forhånd takk :)

Sarcasm

Noen som vet om kullfilter i størrelse 50-150m3 med 100 mm flense, trenger ikke være stort :) ... Også er det veldig fint med nettsider, då jeg ikke har mulighet til å reise til Sverige å hente tingene selv.

PS, på forhånd takk :)

jepp : http://mrsgreen.no/ventilasjon-og-klimakontroll/kullfiltere/stankaway-100mm-t1-150mm.html

flere : http://mrsgreen.no/ventilasjon-og-klimakontroll/kullfiltere.html

Thematimus

Okei har aldri vært borti den siden men har sett litt å virker greit det, noen som har erfaring fra denne siden :) ?

daganjamon

heyhey, jeg var så lur å bestillte på shady.no nå ser jeg att han som styrer butikken har slått av alt av mobiltlf å svarer ikke på mail. er en 5 dager siden jeg bestillte. og venta på mail like lenge. Lurer på om noen vet om dette er noe som har skjedd før ? jævla kjipt å miste alle di pengene..

daganjamon

Alt ordna seg der, barejeg som var litt utolmodig ;Z

DavidCBDoil

Hello guys,

we've launched a new product range back in September 2015 based on CBD oils. It's 100% natural and legal (0% THC, absolute zero, none). To some we add vitamins to enhance CBD's effects agains depressions, migrens, etc. We are based out of the Czech Republic and have almost 20 years of experience in the hemp industry on an industrial scale and right now we are looking into selling our products in Scandinavia.
I was talking to your government agencies and was told there is no restriction as long as it is a food supplement, which this is. Our products were registered with the authorities and are in compliance with any and all EU laws, which I believe is the case with Norwegian authorities as well being it an EEA.
The oil is made out of pure CBD extract and this is made from flowers/buds, not the whole plant. Our mission is to get the products to as many people as possible so I'm looking for business partners mainly, but should you be interested in products for your personal use, drop me a message.
We have oils & e-cigarette liquids (with no nicotine etc., just pure CBD) & liquids for Vaporizers.

I'd appreciate your input! Cheers, Dave

P.S. I don't know if I'm allowed to "advertise" our website here, but here it is: www.cebede.cz If it's against the rules please let me know, I'll edit this. English version is coming up:-)

Saoshyant

Your oil is illegal in Norway, and your advertising is illegal on the forum. Please stop spamming! (Not premitted as well)

Often it is better to check with the admins before posting rather then after.

• Like 1

SixIxIx

I have to agree on this one. One post would have been tolerated, as there might be medicinal users on the forum that could benefit from your products. This is more or less spam, and even if it`s done in the best meaning, it`s against the rules.

Also, it would be beneficial if you could give us more info on what government agencies you have been in contact with. I guess potential Norwegian customers would like to check the legality themselves before ordering :)

I do wish you the best of luck with your company, and I hope you`ll provide the market with high quality CBD-products. There are too many people trying to cash in on the medical cannabis/CBD-hype these days, I hope you`re not one of them :)

Putin

Yo,

Jeg ser tråden ikke akkurat er oppdatert da de fleste lenker i første post er død.

Men, Er det noen her som har noe erfaring med http://www.hydroponic.no ? fant bare en tråd når jeg søkte hvor det bare var nevnt med en bi-setning. Hadde denne butikken et annet navn før?

LHC

Hei.

Jeg skal til å bestille noe lysutstyr og lurte på om noen kan dele deres erfaringer med de norske nettbutikkene.

Jeg vil helst bestille fra Norge, men andre land i Europa kan også være aktuelt. Så hvis noen har gode erfaringer med britske butikker, del gjerne noen linker. Jeg er ikke ute etter de billigste, men de som har kompetanse og leverer varene hurtig.

DavidCBDoil

Superstoner: Sincerest apologies :) Wasn't meant as spam.

Smooth operator: My apologies, sorry :) I was in contact with http://www.legemiddelverket.no/ and it would appear that all products that contain any amount of THC are forbidden. But those with 0% THC should not be banned. I believe the swedish agency posted a nice explanation on their website about this.

On our market there are different producers and all of them advertise CBD oils as not suitable for human consumption, although they sell it to customers who intend to use it as 'medicine'. We've developed a new way of CBD extraction not based on CO2 only. Our customers are pharma companies, universities etc. 

I'd be very grateful if you could provide me with a little more info on the situation in Norway, I can only use Google Translate and it of course has its limits :) 

Have a nice weekend! D.

Frank420

Anbefaler på det sterkeste mrs.green.no. Kjempegod kundeservice og rask levering. 

KenBB

Mrsgreen anbefaller jeg å!

• Like 1

erik

Er kjempefornøyd med gartnerbutikken.no. God service, godt utvalg og rask levering. 

• Like 1
  • Thumbs up 1

SixIxIx

Jeg mener at Hydroponi.no ble kjøpt opp av Gartnerbutikken.no, men husker ikke helt hvor jeg har dette fra. Adressen som oppgis på Hydroponi.no er den samme som lageradressen til Gartnerbutikken.no.

• Thumbs up 1

Berlin

Sendte mail og spurte, fikk svar på at de hadde blitt flyttet. Det stemmer godt overens at de ble kjøpt opp av gartnerbutikken, iom begge har lager i Skien.

zekk

HighHouse.dk er en side med et stort udvalg med alt indenfor cannabis. I kan se den her https://highhouse.dk

Edited by zekk