Gå til innhold
El

Hvordan kvalitetsbedømme importhasj

Recommended Posts

lastboss
Ikke noe verre enn standard hasj. Den sortingen er den muligens veldig myk. For da har jeg den og. Og ja fenger lite. Skal inn imorgen og prøve og prøve og finne meg noe godt. Men tror ikke at jeg har mye av en sjanse:(

Ja, veldig myk, og nesten umulig å få til å brenne..

aaaah =). godt å gro sitt eget stash.

Har bare noen få G igjen med hjemmedyrket :) Det rekker ikke ut romjula, men jeg trenger en pause anyway..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
aaaah =). godt å gro sitt eget stash.

Joda, men det er lite hjemmegrodd som kan måle seg med en førsteklasses piece med import, imo.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
coltBORD!

Her er julehasjen min, import sådan. Er ingen mester til å knipse bilder, ihvertfall ikke med kamera på mobilen:P Men såher ser den da ut.

21122009k.jpg

21122009001u.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
intreserte

her var det mye snakk om god og dårlig hasj, noe som jeg ikke har så mye peiling på. men jeg synes at hvis jeg kan røke meg skev 4-5 kvelder på 1 gram, så er jeg fornøyd. Det finnes jo hasj som man kan røyke et gram til kvelden uten noen særlig virkning. Så det beste er å prøve røyke hasjen før man kjøper det. :)

Endret av intreserte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
jeg synes at hvis jeg kan røke meg skev 4-5 kvelder på 1 gram, så er jeg fornøyd.

Mmm, du burde ikke være fornøyd dude. 1 gram med førsteklasses import kan lett deles i 10-15.

det beste er å prøve røyke hasjen før man kjøper det.

Sant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
wiliie

fikk tak i noe lysebrun hasj som dealeren kalte super super pollen.

Helt ok i forhold til hva man vanligvis får tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Engel
Mmm, du burde ikke være fornøyd dude. 1 gram med førsteklasses import kan lett deles i 10-15.

Wow litt av noen gode venner du har!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Weedar^^

virker som El sitter og patter på prima kvalitet heele tiden :) . Am I right?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
virker som El sitter og patter på prima kvalitet heele tiden :) . Am I right?

Skulle ønske det var slik, men akk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
intreserte

mener du at du kan røke deg pisse fjern i 2 uker på et gram?

lyst å utveksle kontakter ?? lol :)

Endret av intreserte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel
mener du at du kan røke deg pisse fjern i 2 uker på et gram?

røyker du et trekk om dagen? :)

-Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cultum

1 gram på 2 uker vil jo si 0.07 gram om dagen, og det går bare ikke!

Husk at nesen vokser lengre når man lyger :)

Edit:

Det går, men man blir ikke fjern av det iallefall.

//Cult~

Endret av Cultum
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf
Det går, men man blir ikke fjern av det iallefall.

//Cult~

Jeg hadde nylig et halvt g med nep. Røyka på to kompiser, to ganger på samboeren min og fire ganger sjøl.

0,5/8=0,0625g

Men seff, det kan hende jeg har veldig lav toleranse og blir svimmel bare jeg ser en bit med tjall.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cultum

Hehe, jeg satt å tenkte litt for meg selv og ser jo at han mener 0.6-0.10 på en kveld og ikke igjennom en hel dag.

Men være like fornøyd igjennom 2 uker?

Greit, det er et trekk hver kveld, så jeg skal ikke si så mye som er (var) en storrøyker som satt å paffa dag inn og dag ut, og ble innrøkt på høykvalitet innen ei ukers tid :)

Av det jeg selv lager, så er jeg stein fra 2 til 4 timer.

Men dette varierer på hvor lenge jeg har røyket den samme hasjen.

Og etter 2 uker, så er jeg iallefall innrøkt på den, men dette kan vel også i grunn ha noe å gjøre med at jeg er (var) en tungrøyker.

Jeg røyker sjeldent importhasj, ettersom det er dritt kvalitet i denne byen og derfor dyrker eget.

Av det meste jeg dyrker lager jeg til hasj, siden jeg liker å være mer stein enn høy.

Mekker i alt forskjellig fra: Pollinator, Bubble Bags, Ice-o-lator til Butan ekstrahering.

Men lager ofte fra forskjellige varianter, så jeg aldri blir innrøkt og kan holde meg "gravstein" i ei lang stund før neste crop er ferdig.

Mange vil mene jeg sløser når det kommer til å lage hasj, men jeg kresen og vil ha det beste fra materialet.

Men jeg bruker som regel også å spare på skuffet, så at jeg har noe til de dårligere tider.

//Cult~

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf
Av det jeg selv lager, så er jeg stein fra 2 til 4 timer.

Men dette varierer på hvor lenge jeg har røyket den samme hasjen.

Og etter 2 uker, så er jeg iallefall innrøkt på den, men dette kan vel også i grunn ha noe å gjøre med at jeg er (var) en tungrøyker.

Jeg tror antallet planter hasjen blir laget på har innvirkning på hvor lenge du kan røyke den før du venner deg til rusen.

Eksempelvis er jeg gjerne lenger fornøyd med en god tradisjonell marokk enn jeg er med feks hasj fra nepal eller india. de sistnevnte er gjerne mye mer spennende i starten, og kan godt være sterkere også. Men med en veldig ren high venner jeg meg fort til hva jeg har i vente, i motsetning til en kaotisk marokk som ikke er like lett å plassere.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jamandala

Fikk tak i noe afghan, sort og klebrig, og i følge dealeren, gull stemplet om det betyr noe. Forholdsvis god, men varer ikke så veldig lenge, et par timer. Men er ganske fornøyd. Har 10 g som jeg tror skal holde.Kjøpte meg en glass pipe fra Hemphouse, og innser at funken blir ganske forsterket av denne http://www.hemphouse.no/trade/productview/550/83/ Kjøpte den mellomste. Føler at jeg får mer utnyttelse av hasjen når jeg røyker den sånn. Men har sverget til joint så langt.

Vil ønske alle Stonere og sympatisører for legaliserings saken en riktig god jul, og en svevende "høy"tid!

Endret av Jamandala

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
Husk at nesen vokser lengre når man lyger :P

Så du sier rett ut at jeg juger eller? Fordi du ikke har sett hasj av den kvalitet jeg snakker om, så eksisterer den ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cultum
Så du sier rett ut at jeg juger eller? Fordi du ikke har sett hasj av den kvalitet jeg snakker om, så eksisterer den ikke?

Liar, liar, pants on fire!

Nei, bare lesefeil... og misunnelig :P

Endret av Cultum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
apollo

I nyeste nummer av Gateavisa (på trykk) finnes det et intervju med Neil Montgomery om hans forskning på hva som brukes av fyllstoffer i soapbar. Fås kjøpt på Shangri La ved Jernbanetorget i Oslo.

Avisen blir lagt ut som PDF, men først etter neste nummer er kommet ut, det tar gjerne en stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Engel

Tror pådeg jeg. Fikk tak i noe skikkleig bra for litt siden. Ikke så god som det du skriver. Men en 0,2 flis var nok til å bli skikkelig stein halve dagen....

Dig det, når du kommer over noe skikkelig bra.

Problemet er å få tak i noe godt!

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Jay

Okay det er snakk om dårlig shitt :rolleyes:

Jeg har kommet til det stadige at nå må penga spares og shitten finnes :)

Jeg har røyka hver bidige dag over lengre tid, men aldri hørt om så tørke som det er nå....

Bare tørrok, Pukk såpe og etc....

Sitter liksom og ser på fliser av noe lysebrunt som Er stein hard det blir synlige Hvite spor i reven der du deler den. Den tar ikke ordentlig fyr og var utsatt for j**** svarte partikler i hasjen WTF skjer......

Jeg har lagt ny ordning Boikott alt! være nykter i uka ikke røyke før helga og er det ikke noe kvalitets vare eller hvertfall hasj så kan de J***** brenne :smokey:

Beklager for litt offtopic, litt aggresjon og etc men svarte partikler i lufta etter trekket er et Dårlig TEGN!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
Jeg har lagt ny ordning Boikott alt! være nykter i uka ikke røyke før helga og er det ikke noe kvalitets vare eller hvertfall hasj så kan de J***** brenne :guitar:

Hvis flere hadde gjort som deg, hadde hasjen i dette landet vært langt bedre. ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel
Hvis flere hadde gjort som deg, hadde hasjen i dette landet vært langt bedre. :guitar:

Word!

-Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf
Hvis flere hadde gjort som deg, hadde hasjen i dette landet vært langt bedre. ;)

Og mest sannsynlig mye dyrere. :guitar:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skilpadde
Og mest sannsynlig mye dyrere. :guitar:

Kvalitet og helse setter jeg så utrolig langt foran penger, så føler ikke at det skal være en faktor.

Vil jo heller ha en ren deilig rus uten innblandelse fra bæsj, pvc osv..

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå