Jump to content
Sign in to follow this  
Pål Bong Hansen

Knut T Reinås

Recommended Posts

Pål Bong Hansen

Jeg satt nettopp og surfet og kom over en bisetning som fortalte at Knut T. er ansatt som spesialrådgiver i Rusmiddeletaten! Ikke bare får FMR statsstøtte for å drive tåkeleggingsfabrikken sin, men Sauron selv er faktisk lønnet av Oslo Kommune!

Dette er utrolig, den mannen i en sånn posisjon må være langt mer skadelig enn heroin. Hva kan vi gjøre?

PBH

Forconin

Yikes da. :/

Skulle hatt noen herfra ansatt der som spesialrådgiver så hadde de fått et annet syn enn: Hasj er evil, hasj fører til heroin. Bare alkohol er bra! drikk alkohol!

Pål Bong Hansen

Ville heller hatt en nøytral person med relevant faglig bakgrunn enn noen herfra ELLER fra fmr o.l.. Altså noen med habilitet.

Mazar

Knut T Reinås holder også "kurs" for psykiatere, sykepleiere, psykologer, sosionomer og annet helsepersonell som jobber i kommunen eller staten i forbindelse med psykiatri og/eller rusavhengighet.

Even Ganja

I all sannelig sannhet: JAH!

Jeg har lenge drevet en klappjakt på denne drolten, men han ignorerer hvert forsøk på kontakt.

Det er nesten en våt drøm etterhvert, å bli gitt en sjanse til å få diskutert med de rette folkene. (Ikke det at Hr. Fleinås her er rett, men han trenger virkelig en leksjon i hva Cannabis er.)

Pål Bong Hansen: Jeg ville følt det mer komfortabelt om Cannabis ble involvert de som kjenner stoffet óg. Det er da logisk at de som har den nødvendige ekspertise får si hva dette er?

-ganja+