Jump to content
Sign in to follow this  
Anti-S

Har du sett ?!

Recommended Posts

Anti-S

Jeg fant akkurat en veldig morsom side om cannabis *ler* :

en quote

Ved meget store doser har cannabis liknende virkninger som LSD og andre hallusinogene stoffer. Virkelighetsoppfatningen kan bli forvrengt med forstyrrelse av syn og hørsel. Kortvarige sinnsykelige symptomer kan utvikles, særlig i form av forfølgelsesforestillinger.

Lenke

Hicksville

Utrolig. :huh:

Vi må begynne å slenge kritikk rundt oss når vi kommer over slikt vissvass. Den siden der kan jo seriøst gjøre stor skade om mange nok tar den seriøs.

Anarkisten
Jeg fant akkurat en veldig morsom side om cannabis *ler* :

en quote

Ved meget store doser har cannabis liknende virkninger som LSD og andre hallusinogene stoffer. Virkelighetsoppfatningen kan bli forvrengt med forstyrrelse av syn og hørsel. Kortvarige sinnsykelige symptomer kan utvikles, særlig i form av forfølgelsesforestillinger.

Lenke

Akuratt den delen der, det der har skjedd meg. Jeg vet om en annen på forumet som skrev om en lignende opplevelse også. ( Husker ikke nick men. ) Så det stemmer vell delvis. Men det er her prat om MYE røyking før dette kicket inn.

Guest Prof. Baltazar

Milde LSD-virkninger kan jeg være med på. Da jeg var dommer i fjor under Cannabis Cup hadde vi røkt 10-talls gram med vareprøver hele dagen og skulle liksom coole ned med noe kremhasj. Vi fyrte en piece på størrelse med et fyrstikkhode og røyka en liten joint. Denne fikk meg til å se blomstene i tapeten vokse og så så jeg noen slanger bevege seg mellom de.

Dette var Barney Rubble fra cofeeshoppen "Barney" i Amsterdam. Den ble kåret til den beste importhasjen og er opprinnelig en Amnesia Haze/Laughing Buddha fra Marokko som er foredlet med en icolator.

barneys.jpg

The Smokers Guide. Klikk på The Hash Test!

tHeHerb

Hmm.. Jeg fikk halliser en gang, for leeeeenge leeeeenge siden... Det var mindre gøy for meg siden jeg ble piss redd. Det var i min periode som ikke så ofte og erfaren hasj røyker... Men etter den dagen så har jeg aldri opplevd noe slikt igjen.

Kanskje det var noe rått jeg fikk servert den gangen? heh, vet jo ikke, men skal si den derre Barney Rubble så deilig ut :huh: *sikle sikle*

soakedbud
Ulykker av ulik art, drukning og annen brå død kan ha sammenheng med kritikkløse handlinger og nedsatt funksjonsevne under rusen.

LOL :red: lol, haha!!

brå død, kritikkløse handlinger... :huh: fine ord..

WeedWeasel

Hehe, ingen erfaring med halliser av pot her, nei... Hadde jo vœrt morro en gang i blant, da... :red:

Det er jo ikke maken på vås som blir servert av anti-rusmiddel folka... :huh:

Even Ganja

Det er nok endel som kan sverge på at de får LSD-trip'er av Cannabis, men disse reagerer kjemisk annerledes enn vi som ikke får det.

Et annet moment er jo manipuleringen de driver med for å få høyere thc-verdier frem. Det er nevnt tidligere at vi i dag har en "standard" på 8-12% thc i Cannabis.

Manipuleringsforsøkene skal dra thc-en opp i 60%, og der er det visst forsøk som viser til at Cannabis da vil ha lignende effekt som LSD.

Jeg er imot de fleste manipuleringer, så også som denne.

-ganja+