Gå til innhold
Northernlight

Hva er din favoritt?

Recommended Posts

Northernlight

Topic sier vel det meste!

Min favoritt er White widow :smokey: Har hittil ikke prøvd så mange forskjellige strains i mitt liv,men er det en jeg skulle valgt som nr.1 måtte det ha blitt Ww. Veldig up high og godt humør er virkningen Ww gir meg.

Gleder meg til og teste ut flere strains ettervært,den jeg kommer til og prioritere neste gang blir Strawberry Caugh,er allerede forelsket,og det bare ved og lese om den hehe,håper ikke jeg blir skuffet der.

Hadde vært kult om noen her på forumet har smakt på den før og kunne gitt forumet en rapport om den.

Endret av Northernlight

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mt. Kailash

PPP fem frå Nirvana. Spiringsvillige, vekst fort, luktar stramt som eit helvete, og funkar "for godt" eigentleg. Likar eigentleg å driva med ting når eg har røykt, men det er vanskeleg med denne innabords. Den dreg rett og slett motivasjonen ut av deg, og kastar deg ned i ein sofa.

Endret av Bom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skolmen

Jeg er stor fan av Ak 47 og Northern Light.

Begge er lett å dyrke og sterke planter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
lastboss

Har prøvd å dyrke noen strains nå men ikke funnet noe jeg egentlig virkelig digger, får håpe neste runde blir bedre.. og det blir med både glade indicaer og hazekrysninger. Har røyka noen strains i dammen som jeg synes er bra men nytter ikke å se på navnet der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El
Har røyka noen strains i dammen som jeg synes er bra men nytter ikke å se på navnet der..

Hvis du har røyka noe bra der nede, er det 90% sjanse for at det er SSH.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
lastboss
Hvis du har røyka noe bra der nede, er det 90% sjanse for at det er SSH.

Kan stemme. Det merkelige er at om jeg kom igjen neste dag og kjøpte samme weeden var det ikke i nærheten av like bra.. De gangene jeg kjøpte SSH var jeg ikke veldig imponert, den desidert beste weeden var Chocolope Haze på Tops coffeeshop (leidseplein), men bare en dag.. de andre dagene var den weeden like bedriten som all annen. Røyka ikke så mye weed tho, etter de første skuffelsene gav jeg opp og kjøpte heller importhasj av (stort sett) kjempekvalitet..

PS: Forresten, jeg røyka en SSH som var skikkelig, skikkelig bra, men siden sjappa, betjeningen og stemningen sugde ble det bare med det ene besøket. Dette var tilogmed på vaporizer, de dyre, store fine glassbong-vaporizerne (husker ikke hva de heter)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
DubBud

Jeg må si at Flo av DJ Short er en av mine absolutte favoritter. Den har en nydelig smak, smooth røyk, og regelrett deilig high som (for meg) er unik. Jeg vet ikke helt hva det er, og det er litt vanskelig å sette fingeren på, men Flo gir meg en cannabinoidemassasje som få andre strains gjør. God halvuppety buzz, samtidig som den føles fantastisk god rent fysisk sett. At den i tillegg lukter som candy med hint av jordbæris er prikken over i'en. Løp & kjøp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ganjalf

Må legge til at Flo ikke akkurat er noen nybegynnerstrain. Vanskelig å få til å yielde, men noe må man ofre for unik weed :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bob

Flo i Hydro er noe jeg kunne tenkt meg å prøve ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

lol, jeg gikk inn for å gi mitt bidrag om flo. Men jeg tror noen kom meg i forkjøpet :)

-Onkel

Edit: NYCD er også en vinner^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Cultum

Hm, klarer ikke helt å bestemme meg for akkurat èn favoritt.

Så jeg tar de jeg er mest glad i:

Big Buddah Cheese (begynner å bli lei av den, men fremdeles en favoritt!)

Chiesel

White Rhino

De gangene jeg kjøpte SSH var jeg ikke veldig imponert

Har selv prøvd SSH, men hjemmedyrka.

Var veldig lite imponert selv, men kan godt hende den var dårlig dyrket, ikke vet jeg.

//Cult~

Endret av Cultum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dissi

Er også veldig glad i Haze-krysninger, som flere andre her. C99 og Kali Mist har jeg også veldig sansen for. Men jeg har jo så langt bare prøvd en liten brøkdel av det som finnes der ute. Jeg har vel røykt noe i overkant av 20 strains. Det er ingenting, egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Northernlight

Finnes det noe oversikt over hvor mange strain`s det egentlig er? Eller dukker det opp nye hele tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
dfifmp

dukker opp nye hele tiden

jeg gleder meg bigtime til og kjøre c99 pineapple X blueberry ganske snart, det er en strain jeg har trua på atte kan bli skikkelig god med noen syke smaker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Heisann :)

Finnes det noe oversikt over hvor mange strain`s det egentlig er? Eller dukker det opp nye hele tiden?

En komplett oversikt over alt er praktisk umulig, det er mange tusenvis av sorter og mye av det er ikke engang for salg. Mange som krysser selv og lager utrolig bra strains <- ikke misforstå fordi det er lett å lage frøene, men folk flest vet ikke hva som egner seg å krysse og hva man skal gå etter av traits.

Men her finner du en liste som er litt kjekk som referat når du skal handle frø.

-Onkel

• Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Engel

Har røyka Ak-47 og Ak-48 og går faktisk for 47. Veldi enkel og røyke og. Mest sinnsyke jeg har røykt er uten tvil Kali Mist. Nydelig high

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Zodiac666

White widow

Lett å dyrke, motstandsdyktig, kraftig/tett, høy thc prosent og god avkastning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
kenanger

Eg hadde homegrown fra ukjent strain her forleden dag, og det e den beste eg har røykt. kan ha våre PPP, som eg hadde tidligere. Iallefall, WOW, det va sykt... Tok sikkert ein time før det begynnte å virka, og då hadde me jo allerede hatt 2 piper t.... me sov heila helgå faktisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
HydroFTW

Likte veldig godt Super Lemon Haze. Var i Amsterdam og prøvde den på Greenhouse i fjor sommer. Ellers er White Widow en sikker vinner. Nå har ikke jeg prøvd all verden da, men det er ihvertfall favorittene mine til nå :guitar:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
El

Super lemon haze = Super silver haze med nytt navn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå