Gå til innhold
Northernlight

Hva er din favoritt?

Recommended Posts

rumpetrollet

Jeg og samboeren har ikke prøvd så mange forskjellige. Rundt ti kanskje, med fokus på de "klassiske". Litt avhengig av humør er min favoritt northern lights #5 eller big buddah cheese. Hennes er c5, kjøpt på dampkring. Dessverre finner vi ikke frø noen steder. Det suger litt for jeg like også den veldig godt, da jeg opplevd den som ganske lik NL#5.

Sikker på at varianten ikke heter C4?

Chimera er skaperen av "C4" - bla. hempdepot.ca selger genetikken hans. Svært dyktig fyr med mye kunnskap.

Den genetiske miksen ligner veldig på NL5.

bubbalicich og OG KUSH ;D

OG Kush i frøform kan være så mangt.. Skal du gå for en OG Kush etterligning/hydrid, så anbefales Rare Dankness.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Canari

Sikker på at varianten ikke heter C4?

Chimera er skaperen av "C4" - bla. hempdepot.ca selger genetikken hans. Svært dyktig fyr med mye kunnskap.

Den genetiske miksen ligner veldig på NL5.

Vi har gjort litt research på C5, og det er ingen som vet hvem som står bak. Frø finnes, for det ligger flere reviews der ute på nett, og en del fra California/San Francisco mener jeg. Sist vi var i Amsterdam var i juni, og menyen fra Juli sier C5 haze. Den et dessverre ikke på den nyeste menyen :/

http://www.coffeeshopmenus.org/Dampkring/Menus/Dampkring.html

Men ja, C4 kan være et aktuelt alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tomatmannen

Smakte noe som het Blueberry Punch i Christiania en gang. Den var ganske så lilla i fargen (Derav navnet Blueberry). Noe av det bedre jeg har vært borti.

Smakte helt himmelsk, og varte i evigheter! Og da mener jeg evigheter. Rulla en fjon jeg røykte over 2 omganger. Tok 6-7 timer før jeg rullet en ny, og da satt den fortsatt godt i.

Også har man G13 Haze. Kanskje litt oppskrytt, men den var nesten alt jeg ser etter i weed.

Skal sies det er noen år siden jeg hadde muligheten til å kjøpe noe jeg visste med sikkerhet hva var. Er vel 3-5 år siden jeg fikk tak i disse, og har ikke funnet noe som har gjort meg like fornøyd siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
happygardener

Mina favoriter är Cinderella 99 och Super Silver Haze, letar efter fler liknande strains. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hulken

Når jeg er i Amsterdam må jeg innom GHS og kjøpe SSH :) Ren og fin smak, sterk høy som varer ganske lenge. Tror de fleste har prøvd denne minst en gang nå..

Ellers når jeg er hjemme i Norge, så er Blue Velvet min favoritt hittil! Sterk høy som varer, varer og varer..

Cinderella 99 kunne jeg tenkt meg å smakt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
eNtick

OG Kush i frøform kan være så mangt.. Skal du gå for en OG Kush etterligning/hydrid, så anbefales Rare Dankness.

Sant så sant, det var noe jeg kom over i amster. Kan derfor ikke svare for hvilken hybrid eller hva det nå enn var. Har så klart verdt borti "OG Kush" tidligere også, men den siste jeg fikk i amster den var helt enorm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kjellerrock

Kjøpte Power Plant for noen år siden og det var nydelig. Har på agendaen å gro den snarest.

Men må faktisk innrømme at den beste weeden jeg har smakt i løpet av mine mange år er min selvdyrket Blueberry x Blue Streak (autoflower). Den ble populær i min krets med god grunn! Så jeg er nok litt forelsket i Blueberry gener.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
CrucialNutrient

Her var det liten aktivitet de siste årene, og det er jo enorme mengder nye strains som er kommet på den tiden...

Jeg vil si at den mest smakfulle strainen jeg har smakt var en strawberry type strain (husker ikke hele navnet på strainen), som helt ærlig smakte jorbær tyggis.. Kjøpt på coffeeshop i Amsterdam.

Når det kommer til best high så er det veldig vannskelig å peke ut en vinner, men jeg er veldig glad i haze strains :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
intreserte

Topp 10 farvoritt strain`s etter anbefaling fra medlemer. Sortert etter hvor mange ganger strainen er anbefalt av medlemer fra desember 2009 til desember 2016

1. Super Silver Haze

2. Blue chees

3. AK 47

4. White widow

5. Northern Light

6. Cinderella 99

7. Super Lemon Haze

8. Trainwreck

9. G13 haze

10. Blueberry

Delt 11 plass :  Vanilla Kush, tangerin dream, Amnesia Haze, White Russian, Jack Herrer,  Kali Mist

Endret av intreserte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

For oyeblikket er det  Green Poison og Black Jack fra Sweet Seeds ,,,,,, 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå