Jump to content
Sign in to follow this  
lollaby

Første Growlogg:)

Recommended Posts

lollaby

takk fr alle komentara! kom hjem akkurat, ser ut som de har strekt seg enda litt til, men blir ompotting å nye lys før helga, håper jeg klare å rette litt p så de blir nesten like høy alle sammen = )

har satt opp nødløsning md et par ekstra lys å noe annet fr å få de i samme høyde, håper på at de klarer seg et par dager til^^

forestn, hr ikke spørt å skjekket so mye ut, legger jeg veldig godt merke til nor den viser kjønn? følger godt med, mn tar d lang tid fra den har utviklet kjønn( si en mann) til den fucker til damene? vill helst ikke dette ska skje!!

buska
takk fr alle komentara! kom hjem akkurat, ser ut som de har strekt seg enda litt til, men blir ompotting å nye lys før helga, håper jeg klare å rette litt p så de blir nesten like høy alle sammen = )

har satt opp nødløsning md et par ekstra lys å noe annet fr å få de i samme høyde, håper på at de klarer seg et par dager til^^

forestn, hr ikke spørt å skjekket so mye ut, legger jeg veldig godt merke til nor den viser kjønn? følger godt med, mn tar d lang tid fra den har utviklet kjønn( si en mann) til den fucker til damene? vill helst ikke dette ska skje!!

Sett noe under pottene så du får alle i lik høyde, :clown:

lollaby
Sett noe under pottene så du får alle i lik høyde, :clown:

hehe, va det første jeg gjor det:p men bare en midlertidig løsning--

lollaby

Hey folkz!!

har blitt dårli med updates på me, har mista mobiln så hr kje camera :smokey:

fe imårra , kan skrive lidt om ka so har skjedd dah

det ble maange gutter da jeg satte de i blomst, hadde da ingen plass å gjør av de så RIP :P

har igjen 2 jenter av low, å 2 av sativa'n så har nå bestilt nye frø å satt restn av frøa mine til spiring, hr fikset større,bedre plass å ha alle p, kjøpt mykji blomsterpotte + jord.. 3 pakker på vei fra china md lys, kullfilter fra denmark, så da skall d bli litt bedre til dem:)

bilder av de som står igjen kommer imårra^^

Weedskit
Får så lyst til og begynne selv når jeg ser sånne bilder :)

Bare og begynne det ^_^

Bra jobba :) synes det er tøft med growlogs jeg, morsomt og se hva de andre får til :)

keep it comming ;)

lollaby

takk fr komentara folkz! ^^

kom hjem søndagen, vert borte i helga, da har sativan komt til blomstringsfasen på de 2 dagene jeg var borte:)

så nå bynner det å komme seg , lenge til høsting på alle plantene enda men gleder meg sykt ^^

marlon_murray

Ser fint ut dette :pimp: Men det ser ut som de øverste bladene krøller seg litt oppover i kantene.. Er det litt vel varmt for de på toppen?

weedbringer

Ser bra ut dude, stå på! har selv begynt med en LR#2 grow for et par dager sia men kommer nok ikke til å lage noen grow logg elns. Gleder meg til å titte innom her om en ukes tid eller to for å se åssen de ser ut da. Lowryder ftw! =)

lollaby
Ser fint ut dette :P Men det ser ut som de øverste bladene krøller seg litt oppover i kantene.. Er det litt vel varmt for de på toppen?

jah sativa'n har ikke samme lyskilde som resten av de, så bruker noen dårlige lys:/ har lys liggenes men venter på sokkelen og reflektoren men regner med at de overlever til pakken kommer^^

lollaby
Ser bra ut dude, stå på! har selv begynt med en LR#2 grow for et par dager sia men kommer nok ikke til å lage noen grow logg elns. Gleder meg til å titte innom her om en ukes tid eller to for å se åssen de ser ut da. Lowryder ftw! =)

Hehe Thnx ^^

Jah har bestilt noe LR2 frø jeg å, de vanlige lowr lukter så sinnsykt godt, har vell en 4 jenter av de nåh å de gjir fra seg lite lukt, tar liten plass, mn trur de er meeeget røykbare;)

å meeget enkle å få til! takk for alle komentara folkz :P peace

lollaby

Hei!!!

need some help!!

de 2 lowryderne som står i blomst, det har sånne lange hvit/gule hår på seg på en måte ikke sant? hva vist noen av de har blitt blod røde? :s hva skjer? normalt eller? i'm freaking out!!!

DubBud

Slapp av, mann ^_^ Det er pistiller som endrer farge etter hvert som planta blir eldre. Enten dét, eller så menser dama di på planta uten at du vet det (that kinky hussie). Les Dyrkehåndboka for litt grunnleggende info om dyrking.

lollaby
Slapp av, mann ^_^ Det er pistiller som endrer farge etter hvert som planta blir eldre. Enten dét, eller så menser dama di på planta uten at du vet det (that kinky hussie). Les Dyrkehåndboka for litt grunnleggende info om dyrking.

hehe, takk for reply :) satt å læste gjennom håndboka akkurat nor du svarte no =) men bra at d ik va nokka alvorlig !

lollaby

Hey folkz!! på tide md en litn update!

Har dah 2 northseland sativa som jeg ikke tror kommer til å klare seg, de får sikkert altforlite lys i blomstringsperioden for ser ikke at de vekser i samme speed som de skulle ha gjort, har lys liggenes men ikke sokkler eller reflektor! dah siden jeg bestiller fra bruker 2 uke p å sende et par småting xD

mn lowryderne klarer seg fint:) buder fint:) har satt 7 nye low som også har bynt å kommet seg meeget fort som står i vekst enda seff men kommer seg fint:)

er ikke sikker på hvilken dato disse er tatt mn rekner med d er fra denne måndten her:)

pics! northseland sativa

P030310_10460003.jpg

P030310_10460004.jpg

P010310_11280003.jpg

P010310_11280002.jpg

P010310_11280001.jpg

lowryder i blomst + de i vekst

P010310_11280004.jpg

P010310_11280006.jpg

P010310_11290001.jpg

P030310_10440001.jpg

P010310_14190002.jpg