Gå til innhold
Hazy

Den store Christiania/København-tråden

Recommended Posts

Hazy

Hei folkens! Lurte på om det er noen som har vært der nylig,og kan fortelle litt om hvordan det er der om dagen.Har vært der en del før,men det er flere år siden.Skal snart noen dager til kjøben.Bare lurte på om det fremdeles var ett hyggelig område,eller om stemninga er så dårlig att det er like greit og gjøre andre ting,for og si det slik.Skal dit av mange grunner,så røyking er ikke noe must.Det kan man jo gjøre hjemme.Uansett.Lenge siden jeg sist var der,så det kunne vært fint med en tur innom :P

Ble visst dobbeltpost.En eller annen admin.kan slette den ene.

Endret av Hazy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Captain_Evil

Oppfør deg fint og vær litt diskre så får du både det ene og det andre skal du se :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hazy
Oppfør deg fint og vær litt diskre så får du både det ene og det andre skal du se :)

Takk for svar,men var mer opptatt av om det var ett hyggelig område med blide folk og possitiv stemning enn røykingsen.Selv om jeg absolutt sier ja takk,begge deler :) Er det sure folk og gangstere som regjerer,er det liksom ikke stedet og rusle rundt med dama og se seg omkring.Før i tia var det nemlig slik.Så hvis det er noen som nylig var der,så takker jeg for all blodfersk info :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hazy

Var en tur innom for ikke lenge siden.Knall vær og masse folk.Ingen dårlige vibber,men en del alkohol.Er en del år siden jeg var der sist.Mye triveliggere der før,etter min mening.Intet åpenlyst salg som i gamle dager,men tipper det bare er og sette seg ned og vente,så kunne det se ut til og være det rette stedet fremdeles.Var der med dama,så det ble utepils v kongens nytorv og vandring på strøget.Men det var deilig det også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SpcShit

Hællæ alle sammen, ja nå var købenturen i boks, men ettersom jeg ikke har vært der på en del år nå så lurer jeg; Er det fortsatt noe aktivitet i Christiania? Er det vits i å dra dit?

Hvor er det enklest å få fatt på noe å røyke på æ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norsmurf

Ting er bedre enn på lenge, bodene er tilbake. Var ihvertfall det i sommer, og har ikke hørt noe annet siden.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Angelus

Kult. Hva kan man forventa der nede... Har ikke vært der, men lurer skikkelig å dra nedover nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tu30r6

Var i København et par ganger i sommer, mye godt å få tak i. kjøpte også noe "skunk" som han kalte det, men bønna var myyye bedre.

Det er flere boder der, og masse å velge imellom. Men aner ikke hvordan det er der etter sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Little Shroomy

Pleier ikke være såå mange boder der på vintern som sommeren men skal være noen i hvert fall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tHeHerb

Har noen kompiser som var der for litt sia, å det var visst mye godt å få tak i nå..

Er det ikke lovlig i københavn etter 1 januar??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tu30r6

Var det ikke noen i københavn kommune som var for å legalisere for københavnere, men det var ikke så populært når man kom høyere opp i systemet. Etter hva jeg har skjønt ivertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Engel

Hei alle sammen,

Skal til København med jobben 5 dagers opplæring. Alt betalt av jobben:D

Hotell, mat hele dritten. Dritt dig. og tenkte da jeg skulle ta meg en tur til Kristiania. Og kjøpe meg så jeg har litt nattings der nede. Er ikke så inni hasjtyper, vet forskjell på dårlig hasj og ikke. leste igjennom tråden til EL.

Forslag folkens. Åssen er det der nede, er det et problem å få tak i noe der nede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
wellaintthatabitch

Bruk erfaringene fra tråden til El, og spør han som selger. Det er ikke som¨å gå på elva.. Nå har ikke jeg vært dær på 2 år. Men da hadde de iallefall flere typer i boden. Nå er det vel enda bedre om jeg ikke tar feil. Det er vel noen norcannere i Køben som kan gi deg et bedre svar, men noe problem vil du ikke få.

Trenger de flere ansatte?

Nå har jeg ikke noe peiling på vinterforholdene, så det er sagt.

Endret av wellaintthatabitch

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
eilkim

Det er alltids noe godt å oppdrive på staden. så tror ikke du skal uroe deg :smokey:

Forresten så skrives Christiania med ch.

Endret av eilkim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ca.6666

Hei!

Jeg reiser til København nå på torsdag og tenke jeg i den anledning skulle handle inn noen frø til utesesongen. Er det noen som vet tilgjengeligheten på frø i Christiania? Evt. om noen av de danske nettbutikkene har besøksadresse i nærheten av København? :) Har ikke så veldig god tid når jeg er i København, så jeg er usikker på hva jeg rekker.

Er mest interessert i Royal Dane, Typhoon, Royal Dane x Thyphoon, Purple Typhoon, og Erdpurt mix'er. Evt. diverse early strains og lowryder eller tilsvarende.

Takker for svar! :smokey:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Yusuf

Det er gode frø og få kjøpt i cristiania når du går inn hovedporten ligger det noen boder på høyre side før du kommer til pusherstreet som selger piper flere av de selger frø av høy kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ca.6666

Takker folkens! Da har jeg hvertfall et par alternativer.

Det er bare å rope ut hvis det er flere som har noen nyttige tips eller anbefalinger!

:inlove:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
chiiill
Det er alltids noe godt å oppdrive på staden. så tror ikke du skal uroe deg :pimp:

Forresten så skrives Christiania med ch.

Jeg var i christiania forrige helg. Jeg røyka ikke noe brunt, men røyka f.eks: purple haze, white widow, orange haze, bubble gum, mk ultra, og noe forskjellige skunker. om du kommer dit på morgenen er det bare brunt å få tak i, men venter du til litt utpå formiddagen (rundt 12) er det mye god pot å få tak i. Bodene med bonger, piper osv er også verdt å se. Mye billig å få tak i!!! og nei, er ikke vanskelig i det heletatt! de står på åpen gate i boder og selger deg gladlig. ikke bruk for lang tid ved hver bod bare. "this is not a local supermarket" fikk jeg siden jeg ikke klarte å bestemme meg for purple haze eller blueberry. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ca.6666

Tar med så mange frø jeg klarer å bære med meg :lol:

Da skal jeg dra til flyplassen om 4-5 timer, hehe..

Noen som har noen siste tips? ^_^

Tror dere det er best å pakke frøene i kofferten eller håndbagasjen?

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ehextor

Kjører til roskilde i sommer, tenkte jeg skulle stoppe innom Christiania på veien både frem og tilbake, noen som har noen formening om hvor risky det er å ta med seg frø i bil over feks en av fergene som går til danmark fra sverige?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
norwath

God kveld, kjære norcanere. Har tenkt meg en tur til København i nærmeste fremtid, og jeg lurer selvfølgelig på hvordan det ligger ann i Christiania for tiden. Noen som har vært der i det siste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ravndalen

Såvisst er det gong i Christiania! Var der sjølv i slutten av desember då såg alt fint ut. Sikkert nærmare 100 variantar av cannabis til salgs og alt til ein sweet pris. Alt av salg foregår i såkalla Pusher Street og er ganske openlys så du vil ikkje ha noko problem med å finne fram til godsakene.

Det som er så flott er, at det er ingen grunn til å noie, alt er fredeleg og politiet har per dags dato ikkje hatt razzia på lenge.

Etter det eg har fått med meg i legaliseringssaken i Køben, så er det umogleg for bystyret i Køben å overgå Danmarks lover, dermed ingen legalisering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå