Gå til innhold
Hazy

Den store Christiania/København-tråden

Recommended Posts

skolmen

Noen som vet hvordan det er om man vil kjøpe litt større mengder med cannabis da?

Er bodene behjelpelige med det?

Kvantumsrabatt? :lol:

Tenker ikke på kg eller noe i den duren, men litt mer enn hva som er vanlig liksom.

Kularan.

Endret av skolmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
motaralt
Noen som vet hvordan det er om man vil kjøpe litt større mengder med cannabis da?

Er bodene behjelpelige med det?

Kvantumsrabatt? ^_^

Tenker ikke på kg eller noe i den duren, men litt mer enn hva som er vanlig liksom.

Kularan.

Lukter planene dine og de lukter ikke bra :lol:

La de store gutta ta seg av Christiana.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
skolmen

Slutt å vær et rævhål og ta heller å svar på det jeg lurer på.

Åja, skjønner.. du har ikke svaret. :P

Endret av skolmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
motaralt
Slutt å vær et rævhål og ta heller å svar på det jeg lurer på.

Åja, skjønner.. du har ikke svaret. :(

Du får priser ned mot 60,hvis du er god kunde. Hvis du skal kjøpe større parti, så blir du nok sjekket grundig. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Reguler

Godt tips til alle som har lysst å ha smoke out i christiania, og ikke bare skal stikke innom for å kjøpe, er å stikke innom tidlig på dag og kjøpe ferske bakervarer og kaffe på bakeriet der :smokey: Duden som står der er kjempehyggelig og alt er godis :) min erfaring er at slenger man på litt tips og ikke bare kjøper en cola, så får man mye på kjøpet, og det er snadder når man er pisse skev og trøtt om morgenen :redeyes: peace and love <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
james

er Woodstock og nemoland oppe på vinterstid? Woodstock er det chilleste stedet på jord!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
KenBB

Fullt kjør forige helg iallefall, like bra utvalg som i sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Schapz

Noen som har erfaring med Christiania rundt roskildetider? Helst litt "nyere" informasjon, som fra 2010.

Har tenkt meg innom i år (ja, jeg vet det er lenge til, men noe må man da lengte etter), også tenkte jeg bare litt på hvordan det er med priser, kvalitet og tilgjengelighet rundt dette tidspunktet (25 juni)? Samt om politiet er strengere rundt fesvitaltider, ettersom det er stor "cannabisturisme" i københavnområdet på dette tidspunktet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kronisk

Det er ekstremt mye turister som drar innom og hamstrer før Roskilde. Jeg var selvfølgelig en av disse. Når vi kom var det massevis av politi der, de kjørte full razzia. Jeg prata med noen av de som bodde der, og fikk høre at politiet drar om et par timer. Vi kom da tilbake litt utpå ettermiddagen og da var alle bodene åpne. En av disse "vaktene" som går rundt og holder utkikk etter snuten overhørte jeg, og han sa at han aldri hadde sett så lang kø til bodene før og at det kom til å bli masse cash. Utvalget var også stort, men jeg har ikke hvert der noen andre ganger, så jeg veit ikke om det var bedre enn det det er utenom Roskilde-tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Smurf

Er det noen som vett om det er mulighet for og telte i christiania ??

Har gått litt rundt og kikket, er mangen bra plasser til og slå opp telt i christiania viss det er lov og alt

det der...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tantor

Tror ikke de er så happy for folk som vil telte der. Dra på bellahøj camping, der finnes det jo masse turister som tror det er fristad overallt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Magickal

Var der for noen dager siden, god stemning til tross for kulda. Fikk en dag uten skyer, det var herlig! Hadde det greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
HighTimer

Er det noen som kan finne frem på gulesider kartet hvor dette er hen, har ikke retningssans for fem flate og skal til køben en tur i sommer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Skapknarkern

christiania_map.jpg

Prøv også google maps ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
HighTimer

aha, takker :)

Edit: Forresten, hvordan funker det med toll når man kommer tilbake i oslo med båten? Må man gå gjennom noe sluse lignende greie som på gardermoen når man kommer fra utland.

Endret av HighTimer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
WeeDKing

noen som har noen formening om hvordan man kan få med seg litt lørdagskos hjem trygt om man kjører bil.. aldri vært lenger enn sverige derfor jeg lurer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kronisk

noen som har noen formening om hvordan man kan få med seg litt lørdagskos hjem trygt om man kjører bil.. aldri vært lenger enn sverige derfor jeg lurer :D

Det finnes ikke en helt trygg måte å ta med seg cannabis over landegrenser på. Likevel skal det nok gå greit å ta med seg litt fra Danmark til Norge. Jeg anbefaler at du har det på deg. Ikke kjør over grensa på merkelige tidspunkt, kl. 5 på natta eller lignende. Ikke ha med deg for mye alkohol eller tobakk. Hold deg til alle trafikkreglene. Blir du stoppet i tollen, ikke freak ut, de vil mest sannsynlig bare sjekke at du ikke har med deg for mye øl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
R. Felgen

Det finnes ikke en helt trygg måte å ta med seg cannabis over landegrenser på.

Jeg kan vaffal komme på et sted som er rimelig trygt, er du hunnkjønn har du flere valgmuligheter. :lol:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
WeeDKing

Jeg kan vaffal komme på et sted som er rimelig trygt, er du hunnkjønn har du flere valgmuligheter. :lol:

eller som blodstrupmoen, hulhodet?

jeg forstår.. så det er som svinesund tollen omtrent da hva? hehe.. skal love deg at profilering ikke går i min favør.. at jeg ikke har en dritt å gjøre i danmark hjelper jo såklart også hvis man tar det som en dagstur å er skikkelig uheldig haha.. jaja.. svelge noen g går fint altså uten at noen merker no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
pollen

jeg forstår.. så det er som svinesund tollen omtrent da hva? hehe.. skal love deg at profilering ikke går i min favør.. at jeg ikke har en dritt å gjøre i danmark hjelper jo såklart også hvis man tar det som en dagstur å er skikkelig uheldig haha.. jaja.. svelge noen g går fint altså uten at noen merker no?

:clown: Opp i reva pleide aa funke i gamle dager,,,, :clown:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
R. Felgen

Er det et forsøk på å fornærme meg?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå