Jump to content
BK

Informasjon om rekruttløsning og medlemsskap

Recommended Posts

kpax

jeg mente selvfølgelig ikke at man skulle skrive 42 svada poster! :) Hvis det var det jeg mente så hadde jeg sagt noe som "42 poster får du på 10min!" :) hehe.. Det jeg mente var at 42 (nyttige) poster er kravet for og få medlemsstatus :D

BK
jeg mente selvfølgelig ikke at man skulle skrive 42 svada poster! :( Hvis det var det jeg mente så hadde jeg sagt noe som "42 poster får du på 10min!" :) hehe.. Det jeg mente var at 42 (nyttige) poster er kravet for og få medlemsstatus :D

Ah, 42 nyttige poster høres bedre ut :)

bozzy

Hei BK! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, siden jeg ikke får sendt deg pm.

Ser jeg har fått advarsel og -15 poster for å poste "skrap" noe jeg syns er veldig urettferdig.Selv om postene mine ikke har så mye informativ verdi, har jeg ikke på noen måte bevisst postet dritt for å få medlemsstatus.

Hilsen såra rekrutt...

buska
Hei BK! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, siden jeg ikke får sendt deg pm.

Ser jeg har fått advarsel og -15 poster for å poste "skrap" noe jeg syns er veldig urettferdig.Selv om postene mine ikke har så mye informativ verdi, har jeg ikke på noen måte bevisst postet dritt for å få medlemsstatus.

Hilsen såra rekrutt...

Nja det var vel ikke så mye piss her, tenker BK har lest litt kjapt her... :D

BK

Hilsen såra rekrutt...

Hei Bozzy,

Jeg setter virkelig pris på at du varsler meg, og oppfordrer andre om å gjøre det samme dersom dere føler vi har tatt en dårlig avgjørelse.

Jeg har sett gjennom postene dine på nytt, og innser at jeg har vært litt vel streng. Beklager så masse!

Likevel er det en del poster jeg mener har liten verdi for resten av NorCan-hodene... Her følger et par eksempler:

Posted on: Igår, 16:26

Hehehe Leo rockar!

Posted on: Igår, 16:20

Hehehe ser kul ut den!

Posted on: Igår, 16:12

mmmm herlig!

Posted on: 26 Nov 2010, 19:37

Lol!

Posted on: 17 Nov 2010, 14:05

wow!

Posted on: 17 Nov 2010, 14:04

Niiiice!

Posted on: 9 Nov 2010, 14:12

enig!

Det er flott å høre dine meninger om trådene du svarer på, men du bør fortelle oss hvorfor du mener dette. Hvorfor er du enig? Hvorfor synes du tråden er niiice? Hvorfor synes du tråden er morsom?

Jeg fjerner advarselen, men lar postcounten stå. OK? :smokey:

bozzy

Takk for at du fjerner advarselen BK!

De fleste postene der er comments til forskjellige linker osv i coffeeshopen. Trodde det var lov å småprate der.

Jeg lover å jobbe med postingen min, sorry.

Tantor

Jeg synes det er helt greit at slike kommentarer ikke teller på postcount'en, men jeg mener også at det bør være lov å komme med sånne småprat svada kommentarer i coffe-shop'en. etter min mening gjør det bare forumet litt mer levende. kjedelig hvis det er sånn at man skal måtte bekymre seg for om admin kommer til å melde på deg bare fordi man har kommet med noe unyttig svada i kaffesjappa etter noen øl (jeg snakker da ikke om dritt-meldinger). Noen bruker jo litt tid på å bli husvarme og da blir det jo kanskje endel: enig, niice og wow meldinger i starten.

zokrates

@BK, du kunne kanskje vurdere å gjøre ett unntak med den ene posten du sletta fra postcounten hans: "SITER

Posted on: Igår, 16:20

Hehehe ser kul ut den!"., ...med tanke på tidspunktet :)

Kanskje en ordning med at hvis newbies poster en svada post akkurat kl.16.20 så blir innlegget godkjent som et skritt på veien for å bli fullt medlem, det vil jo ta (minst) 42 dager uansett, (med mindre man poster fornuftige innlegg i tillegg), og 4.20 er jo ganske innarbeidet blant stonere :)

Eller eventuelt at 420 svada poster kvalifiserer for fullt medlemskap :smokey: ..... ....neida, just kidding :)

BK
Jeg synes det er helt greit at slike kommentarer ikke teller på postcount'en, men jeg mener også at det bør være lov å komme med sånne småprat svada kommentarer i coffe-shop'en. etter min mening gjør det bare forumet litt mer levende. kjedelig hvis det er sånn at man skal måtte bekymre seg for om admin kommer til å melde på deg bare fordi man har kommet med noe unyttig svada i kaffesjappa etter noen øl (jeg snakker da ikke om dritt-meldinger). Noen bruker jo litt tid på å bli husvarme og da blir det jo kanskje endel: enig, niice og wow meldinger i starten.

Kanskje vi bør deaktivere postcount for Coffeeshopen?

Eller eventuelt at 420 svada poster kvalifiserer for fullt medlemskap.... neida, just kidding

Hehe...

mrblondi

synes løsningen er litt teit, menn alle må vell bygge opp tillitt og erfaringer slik det blir ett forum.

Heisenberg

Det har ikke du gjort med all den spammingen din hverfall :santa:

marlon_murray
Det har ikke du gjort med all den spammingen din hverfall :santa:

Helt enig. Håper noen admins tar affære her.. 38 poster på en time.. bare bullshit

bully

idioten fucka up hele view new post sessionen min :santa:

marlon_murray
Manuell godkjenning etter gitt post count.

Enig. God ide. Hvis ikke er det jo lett å spamme seg vei inn til de stedene som skal være lukket for rekrutter..

Onkel

@mrblondi:

Nå har jeg fått nok klager på spamminga di, så jeg gir deg en advarsel.

-Onkel

marlon_murray

Men postene får stå og telle på postcounten? :wacko:

Onkel

Nei såklart ikke, jeg fjærna endel.

-Onkel

DubBud

Nope, de ble fjernet. Rekruttstatus er satt.

IBA

jeg må si jeg er veldig lite fan av den løsninga her, man MÅ poste en masse drit man ikke har lyst til for og få sett på div growlogs og sendt pm :S

Reguler
jeg må si jeg er veldig lite fan av den løsninga her, man MÅ poste en masse drit man ikke har lyst til for og få sett på div growlogs og sendt pm :S

Poenget er ikke å "poste en masse drit" .. Det er en sikkerhetsfunksjon for at folk ikke bare skal kunne loke rundt og se på alle andre sine greier uten å hverken bidra eller gjøre seg kjent med forumet.

Edit: Nå er jo forsåvidt du godt kjent med forumet fra før IBA, kan jo hende du får medlemsstatus om du spør pent :P :)

Edited by Reguler

IBA
Poenget er ikke å "poste en masse drit" .. Det er en sikkerhetsfunksjon for at folk ikke bare skal kunne loke rundt og se på alle andre sine greier uten å hverken bidra eller gjøre seg kjent med forumet.

men man blir jo "tvinga" til og poste masse drit for og få lest growlogs og sende pm :S sikkerheten = masse drit spam... hvis man skriver 4 innholdsrike poster i uka så tar det jo mange mnd :S jeg er ikke den mest aktive på det forumet her mer for jeg er på ett par andre invite only forum men jeg liker da og lese growlogs her inne og sende pm med endel av brukerne her som ikke er på de andre foruma.. på den måten så blir det 10stk innholdsrike poster og 32 med bare crap, bare for atte man skal passere 42 poster, istedefor kun 10stk innholdsrike

detta syns jeg var noe seriøs drit, MÅ spamme forumet for og få brukt det på den måten man liker :S

Edited by IBA

seedman

De fleste klarer å skrive 42 poster som ikke er fulle av dritt. Men admin burde kanskje vurdert å senke grensen til 30?

IBA

men når man ikke finner noen tråder etter sin egen smak som er verdt og svare i så blir det jo masse drit bare for og få lest de intresange trådene

jeg for min del er egentli kun intresert i utegrow delen på det forumet her, men jeg kan jo ikke akuratt poste 42 innholdsrike poster der, de andre svarene mine her har jeg egentli null interesse av, det er kun for og få brukt forumet på den måten jeg ønsker

syns dette virker som en god grunn til og forlate hele jævla forumet

jeg klarte det jo, uten og poste alt for mye drit

Edited by IBA

DubBud

Haha, IBA, din whiner :P Poster man drit så reduseres postcount. Det er ikke så veldig krevende å komme opp i 42 poster, men nå er du medlem uansett. Knock yourself out på utendørsforumet :P