Gå til innhold
BK

Informasjon om rekruttløsning og medlemsskap

Recommended Posts

IBA

det er viktigt å whine litt sånn atte dere forstå atte den grensa der egentli er for høy :P

men nå er jeg medlem så nå gir jeg faen :P hehehhe

Endret av IBA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
james

Ser virkelig ikke problemet her..

Hvis du/dere føler dere må poste 42 dritt inlegg bare for og bli medlem kan dere holde dere til freak.no eller noe sånt der det er lov og "spamme".

Jeg har ikke vært aktiv i mer enn noen dager og er langt på vei, uten og sylte ned forumet med piss..

(Sorry for den litt frekke tonen, men er så lei klaginga her.. Dette er ett supert forum og mod's gjør en super jobb! ikke ødelegg dette fri stedet i kjipe Norge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Tantor

Jeg hadde ikke noe problem med "poste regelen" da jeg meldte meg inn. Følte vel også at det var litt vanskelig å finne tråder hvor jeg hadde noe å komme med, men jeg tok det med ro og brukte vel 2mnd eller no før jeg ble medlem. gadd ikke stresse og skrive masse drit.

helt greit :thumbsupsmileyanim:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
BK
Jeg hadde ikke noe problem med "poste regelen" da jeg meldte meg inn. Følte vel også at det var litt vanskelig å finne tråder hvor jeg hadde noe å komme med, men jeg tok det med ro og brukte vel 2mnd eller no før jeg ble medlem. gadd ikke stresse og skrive masse drit.

helt greit :thumbsupsmileyanim:

Flott Tantor, james og alle andre rekrutter som jobber dere oppover rangstigen! NorCan er ikke et stort nettsted der ingen følger med... Vi er et lite og lukket nettsamfunn av cannabisinteresserte mennesker. Sammen bygger vi et nettsted stappfullt av informasjon og gode vibes :notworthy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Reguler
Flott Tantor, james og alle andre rekrutter som jobber dere oppover rangstigen! NorCan er ikke et stort nettsted der ingen følger med... Vi er et lite og lukket nettsamfunn av cannabisinteresserte mennesker. Sammen bygger vi et nettsted stappfullt av informasjon og gode vibes :thumbsupsmileyanim:

Peace and love BK :notworthy: Flott at man anerkjenner de som er rekrutter også! Det at de ikke har 400 poster på norcan betyr ikke at når de ikke kan noe :photo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kushahouse

er ganske ny her, men skal prøve å poste så mye jeg kan!

sånn som meningsløse poster der jeg sier jeg skal poste :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RoboPot

Hey!

Se der ja, fikk jeg svar på alle mine spørsmål, uten å spørre.. Fantastisk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SperoMarabunta

hvorfor får ikke jeg byttet noe på profilen miin, prøvde å endre bildet men gikk ikke. får heller ikke tilgang til å vise profiler !

har jeg for liet post til å kunne gjøre det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Skapknarkern

Jeg tror profilene er åpnet for støttemedlemmer foreløpig, og at alle andre får tilgang strax..

Synes det er bra at "rekrutt spam" blir tatt slik det gjør idag, man har og mulighet for å støtte opp Norcan med noen kroner og få fordeler mange ikke har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SperoMarabunta

Jeg tror profilene er åpnet for støttemedlemmer foreløpig, og at alle andre får tilgang strax..

Synes det er bra at "rekrutt spam" blir tatt slik det gjør idag, man har og mulighet for å støtte opp Norcan med noen kroner og få fordeler mange ikke har.

Ok, hvordan støtter man NorCan?

er absolut verd å støtte litt, koster jo trosalt noen kroner å drive dette !

MEEEN synst det er litt "snodig" at jeg ikke kan se min egen profil.. :(

Endret av SperoMarabunta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Robin

Lure på om det var feil og senke post terskelen til 30 .....blir lo lettere og tuboposte seg frem til medlemskap !!

Eller hva med en oppgående test ? hvis man ikke klarer den så : Sorry vakumhoder ingen tilgang !!!

Det som irriterer er ikke så mye turbo posting, men at gamle emner blir dratt opp om og om igjen .....

Det kan da ikke være så vanskelig og se hvor gammel en tråd er , er det ?

Måtte bare få det ut :chris:

Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Kirby

Edit: feil tråd...

men kan skyte inn at folk må slutte å klage på dette systemet, jeg synes det er kjempebra at vi har det sånn.. Da kan folk som sagt bli kjent med forumet og personene her inne, lese og diskutere seg til informasjon som de fleste trenger når de starter sin første grow.. At man må skrive masse drittposter for å få opp counten sin er jo helt på trynet, det er jo så mye å prate om her inne.

Lag en post om når du var på hytta i helgen og fiska, post en morsom historie du har opplevd, lag en tråd om hvor kul den nye nintendoen er.. Det er ikke BARE cannabis som diskuteres her inne..

Hvis du ikke greier å antrenge deg litt for å bli medlem og bli kjent med andre her inne, så greier du ikke å anstrenge deg til å gro cannabis heller :P

Kirby

Endret av Kirby
  • Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
RoboPot

Robin: hva er galt med å poste i en gammel tråd, hvis den tråden omhandler det du lurer på, eller man har noe konstruktivt å komme med i forhold til emnet? Dette er jo en gammel tråd!?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tomdebong

Er så enig Kirby ^^

Det var bra sagt !

Men jeg må legge til at det er bra at noen gamle tråder kommer opp igjen, er jo mange emner som faktisk er av høy viktighet som egentlig aldri blir gamle. De såkalte "udødelige" trådene :)

Peace

Endret av tomdebong

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Robin

Det er ikke noe galt i og poste i en gammel tråd hvis man holder seg til emne eller kommer med noe relevant .

Men veldig ofte så er det kun en tåpelig komentar på en plante som hadde gule prikker i 2005 en gang ... og det kan ikke akurat kalles relevant .

det er denne typen posting som irriterer meg ...

Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
zubriq

bra system ikke noe å klage over

Endret av zubriq

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
420Bongo

Hei, hvor er tråden som vi presenterer oss på :)

Er min første post her i dette forum, har bare holdt meg til utenlandske.

mvh 420 Bongo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bully

Den ligger i en del du får tillgang på når du får medlems status, det får du etter ca 30 vettige poster :smokey:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
PingPong

Dette er et godt opplegg for å øke sikkerheten for Norcan's medlemmer :thumbsup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
locopoco

Jeg mistet min tidligere bruker, så er da tydeligvis nødt til å gjennomgå dette opplegget som dere ikke hadde sist jeg registrerte meg. (sikkert snart 10 år siden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
eNtick

Jeg er meget positiv til systemet, jeg føler at det gir meg som medlem en bedre plattform for hvem man skal stole på og ikke stole på.

Ang å øke postconts så er vel det bare å delta i en diskusjon, komme med egene erfaring eller så er det mye annet som det også blir snakket om her på forumet. At man ikke har nødvendigvis erfaring fra tidligere grow betyr ikke at man kan delta og kommet med nyttige og relevante ting.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Ana

Liker dette systemet. Ikke stilig at anonyme lurkere kan faa tilgang til alt saann med en gang. Vi er tross alt kriminelle.

..men litt kjedelig er det aa kommme tilbake som "rekrutt" etter et par tusen poster for mange aar siden. Har liksom ikke smye nytt aa komme med.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
ludde

Godt ve tilbake etter noen . Skjte ikke helt hvorfor det var slite liv her, men skjner at det er fordi jeg bare har tilgang til noe av forumet.....

Skjner at terskelen for stole pmedlemmer mte heves. Stter det selvfgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå