Gå til innhold
BK

Informasjon om rekruttløsning og medlemsskap

Recommended Posts

Riper

Jeg skjOnner virkelig hvorfor den regelen kom, og synes det er et bra tiltak. Men skjOnner jo at folk blir litt grinete.. er jo surt nAar jeg for eksempel har vert medlem her i 8 Aar, Aa at jeg nAa ikke lenger kan se pAa dyrkelogger forde jeg valgte Aa ikke ve aktiv .. FAar jo bare bli litt aktiv sAa jeg fAar lov Aa lese pde fine loggene folk her inne er sAa flinke og legger ut :) i forhold til meg, som bare er vandt med bare "lurke" og f"gratis" tips triks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Welate

Ta del i noen tråder, og etter en uke eller to er du fort over 30 innlegg!

Ikke bare hindrer det inaktive brukere i å lurke i alle tråder, det gir brukerne som faktisk viser frem godsakene sine litt innblikk i hvem som kommer til å få medlemstatus når de ser dere begynne å delta i tråder. Det gir ihvertfall meg en følelse av "trygghet".

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
BK

Det er helt riktig som Welate sier - vi har innført denne funksjonen som en ekstra sikkerhet til de som deler dyrkeloggene sine. Dessuten tjener det som en motivasjon til de som gjerne ønsker å se mer, men heller velger å lurke i stillhet. Delta og gjør NorCan til et interessant sted :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
So High

Hei, hvor kan man finner bilder på dette forumet? Hilsen So High ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
So High

Hei, hvor kan man finner bilder på dette forumet? Hilsen So High ;)

Trenger også hjelp angående hvilken type lys jeg kan bruke for voksing av planter :) Åpen for alle svar ;)

Endret av So High

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Tror du burde starte med aa lese Dyrkehaandboka og sjekk ut noen videoer paa YouTube. Saa faar du svar paa de fleste av dine spoersmaal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
deltaAlphaIndia

Skjonner hvorfor direktemeldinger er skrudd av for rekrutter, men kan dere gjore det tilgjengelig dersom et medlem sender forste melding?

• Tommel opp 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
holken
På 2.11.2010 at 16.02, Lost in Amsterdam skrev:

jeg har nå vært rekrutt en stund, men ser ikke vitsen med å poste en haug med ting om jeg ikke føler for å si noe.. er det ikke en annen måte å bli medlem på ?

Jag är så enig med han det mesta står här. Men man vill komma in på.profiler. ikke spamma med inlägg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Onkel

Det samme mener politiet og, de føler seg utelatt. For de kan ikke fiske og ta folk på slikt, for da kan de ikke ta ned forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
deltaAlphaIndia

Er ikke det en ganske falsk trygghet? Mener man burde anta at politiet har tilgang, det er ikke vanskelig å nå 30 OK posts. Utover det syns jeg det er ganske nyttig at jeg som nybegynner kun trenger å forholde meg til ett forum, da slipper jeg å drukne i informasjon, og det blir også lavere terskel for meg å poste siden jeg slipper å bekymre meg om det er riktig forum. Bottom line så er jeg enig med avgjørelsen, men jeg ville ikke postet noe der jeg ikke også hadde postet på åpne fora om jeg hadde tilgang. Eneste endring som hadde vært fint hadde vært om det var mulig å motta PM, gikk glipp av en ganske flott deal på dyrke-utstyr pga dette (pluss en hel haug andre faktorer), måtte supplere humøret med litt kalk etter den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå