Jump to content
Sign in to follow this  
LANO

Skap grow logg

Recommended Posts

mrflyhigh

bra du har fått opp en pære til!!

stå på:sick:

mrflyhigh

har du forresten tenkt å skaffe hps til blomstringen??

LANO
har du forresten tenkt å skaffe hps til blomstringen??

tenker på det men vil helst ha det så billigs som mulig i tillegg skal jeg bestille noen frø fra attitude :sick:

mrflyhigh

okei, skjønner.. men hvis du har budsjett til hps skal jeg love deg at du får igjen får det:)

LANO

noen bra frø og anbefale får en nygebynner :P

tenker å bestille men er usikker på hva og vil helst ha noe som er lett å dyrke ;)

har bare en plante :P

Edited by LANO

mrflyhigh

northen lights og white widow skal jo være relativt greie å få et bra resultat på når man er first timer.. Div kush varianter er også noe jeg kan anbefale, ganske enkel og grei å få fram og funken er kjempe nice :)

bfd

Flott å se at flere setter opp growlog :blushing: Her må det nok følges med :redeyes:

En liten kommentar, legger merke til at du har strømmen på gulvet i skapet. Dette burde du heve til omtrent 1m over bakkenivå for å forhindre evt kortslutting når du skal vanne osv. (Takk Lobo)

Og hva ligger temperaturen og luftfuktigheten på inni skapet ditt?

PF-tek
går nokk får northern light og white widow :blushing:

Jeg tror du vil få mye mer ut av prosjektet ditt om du bruker pengene du har satt av til disse til mer lys, og fortsetter med bagseeds til oppsettet ditt er komplett.

haavardhi

hei. er helt ny her inne. hadde tenkt å starte med dyrking i et skap på 40x120x200 (bredde,lengde,høyde) er for tiden student så økonomien er ikke helt sterk og utstyrfronten er på null. er det noen som kunne hjelpe meg litt med hva slags utstyr og generelle gro tips hadde dette vært kult. :blushing:

LANO

litt kjedelig post jeg legger ut nå men legger ned grow loggen til jeg flytter ut ble nesten ferska så vil helst vente til jeg har mer råd til utstyr :)

marlon_murray

Var vel ikke helt uventa.. Ikke akkurat optimalt å gro på gutterommet hjemme hos foreldra (med en lås på skapet)... ;) Lykke til videre! :)

killa

Auch, hehe.. Greit å la det holde med _nesten_ ferska da, og heller vente litt :) secret grow hos mamma og pappa er inte bra.. Smart valg ihvertfall å vente litt, lykke til videre

LANO

skal flytte ned i kjelleren så kanskje jeg mekker en hemmlig grow

rommet jeg hadde var altfor lite og får en kjeller stue får meg selv og den er ganske stor.

:smokey:

Edited by LANO