Jump to content
fjonaldo

Innendørs growlog LR#2

Recommended Posts

fjonaldo

Ga de næring igår for første gang. Biobizz grow.

De er passert 3 uker i vekst og ser slik ut:

IMAG0097.jpg

Fått litt førblomstring, vanskelig å vise med et crappy mobilkamera men her goes:

IMAG0096.jpg

Onkel

Ser bra ut :santa:

-Onkel

Evilsmurf

Ligger litt etter deg, spirte frøene i bomull og satte de i jorden julaften, hvor "gamle" var plantene dine den 12.12 ? bilir spennede å følge deg ligger vell knappe 2 uker bak deg

OL420

Ser veldig bra ut fjonaldo ;)

Hvilken str er boxen/skapet ditt på? jeg vurdererer 1 eller 2 stk 60*60*120 (homebox small ) og lurer på hvor mange LR planter jeg får plass til i hver evt...

Lykke til videre, følger med i spenning :)

fjonaldo

Hei igjen folx :)

Det er en 80x80x160 cm Homebox S. Frøene ble satt i jorden 12. desember, og de nærmer seg dermed en måned gamle. Skal veldig snart sette de til blomstring:D Så... litt over en måned til jeg høster de ;D;D De fleste har fått hår, og jeg har kun luket vekk en hann til nå. Ganske stor forskjell til sist jeg growa 3stk WW hvorav alle ble hanner. Ser ut til det blir 6stk hunner..minst.. Hvordan de klarer seg med min 250W CFL pære er ikke greit å si enda, men håper på en ounce med knusktørt ihvertfall. Skal få lagt ut et bilde til litt etterpå\senere :guitar:

fjonaldo

den eneste jeg spotta baller på er borte, spotta ballene etter cirka 3-4 :-P

skulle nesten ønsket det var flere hanner, for er nesten i overkant liv i homeboxen min nå... :smokey:

Evilsmurf

ser bra ut:) hvor høye er dine nå?

hvor mye vokste de ca denne uken?

buska

flotte planter, men neste gang ville jeg toppa dem om jeg var deg. Tror det vil bli trangt der etter hvert...:osama:

fjonaldo

Ja måtte fjerne en av de pga plassen. Luftfukteren ble også flyttet ut, fukt er fin uten. Har sealet teltet og bruker flexrør med kullfilter og utsugsvifte. Bruker også en fin liten bordvifte til sirkulasjon. Har begynt å komme mange fine blomster.. harke fått målt høyde underveis desverre