O.G Kush

Cannabisentusiaster i Trondheim

49 innlegg i emnet

Jeg har for ikke så veldig lenge siden flyttet til Trondheim, og er litt overrasket over hvor lite kontakt jeg har fått med folk som røyker cannabis. Tidligere bodde jeg i Oslo, og der virket det som om miljøet var langt større. På mine turer til Bergen har jeg også kommet i kontakt med mange folk med samme interesser som meg, men her i Trondheim som tros alt er Norges tredje største by føler jeg at det er mye mindre utbredt.

Det virker for meg som at trønderne fortsatt er litt mer fan av lillebror alkohol. Er det kanskje noen her inne som kan bekrefte eller avkrefte dette? Er det ingen interesse for dette stoffet i Trondheim, eller er det bare jeg som ikke har oppdaget det ennå?

Jeg hadde ikke hatt noe imot å truffet på noen folk fra Trondheim med felles interesser i rus som meg. Vitsene rundt munchebordet begynner å bli gamle. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er nok av folk som trekker i Trondheim, alle kjenner noen som røyker. Er ikke mer enn et par måneder siden jeg fant ut at nesten alle jeg kjente faktisk røyka :P Men de fleste prøver hardt å holde det hemmelig pga alle fordommene som kommer med at folk veit at du røyker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er mer enn bare bart og karsk i Trondheim, men trøndere er ikke så åpne om sine røykevaner som de er i Oslo eller Bergen. Gro en fet trønderbart og ta deg noen turer ut på byen hvor det er litt rock eller reggae musikk, så treffer du sikkert noen med samme interesse som deg selv. Velkommen til barteby`n håper du vil trives her.

Husk, det blir itj nå fart ut`n bart! :=)

Endret av Smot Poker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, det er typisk det. Det var sånn for meg også, trodde jeg var ganske alene om å røyke i omgangskretsen, men plutselig dukket det opp folk som jeg aldri hadde sett for meg at skulle begynne å røyke. Men det virker som det er ennå mer lukket her oppe i Trondheim, mye mindre åpenhet rundt det.

Så om det er noen fra Trondheim her inne som setter pris på en god j, så er det bare å rope ut. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hey og velkommen til trondheim!. Og hei Navnebror! =P jeg bor i trondheim og veit at det kommer mye fordommer hvis noen vet du røyker her, veit ikke hvorfor det er sånn. Kan være fordi at Trondheim har den mest trangsynte "ledelsen" som finnes. Ikke vet jeg, Men hadde vært arti å komme i kontakt med flere som har samme intresse seff!, gi meg navn på pm så kan jeg adde deg på fjesbok!, så kan vi jo slå an en prat! =)

Mvh OG kush =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tro meg, det finnes NOK av stonere i Trondheim, men alt er mye mer anonymt enn i Oslo og Bergen.

Er ikke sånn at du kan gå en tur langs nidelva så kommer det 30 stk å spør "hasjish?" =P

Dra på byen og bli kjent med noen, så finner du nok fort en hel del stonere samlet på ett eller annet nach=P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så sant så sant.

Har noen kompiser i Tr.heim og de fyrer..

Er født og oppvokst i Oslo og vil vel heller si at det miljøet her og salget langs elva kunne jeg godt vært uten ;)

Det man handler der er bare skit, de som selger er papirløse innvandrere som opptrer truende eller stresser deg opp, slik at man ikke engang rekker å se på varene før de prøver å ta pengene dine etc etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sant det du sier om akerselva gitt!

Er ikke så vanskelig å finne en stoner i trondheim som kan ordne deg noe, men er ikke all verdens med godis der, det skal jo sies.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Heisann :)

Det er ytterst skjeldent at man finner noe i Trondheim som jeg er villig til å røyke, mye av hasjen som finnes rundt her vil jeg si grenser mot "akerselva spesial". Men om du har gode kontakter kan du være heldig å møte noen som har vært i københavn etc. men dette er ikke hverdagskost i trondheim, desverre. Hadde jeg vært deg hadde jeg kontakta folka i oslo, og heller tatt turen ned dit.

Husk, det blir itj nå fart ut`n bart! :=)

Bart er faen meg undervurdert^^

-Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har nyligt flyttet til Trondheim selv, kjenner svært få som røyker. Hadde vært kult å truffet noen andre i Trøndelag med samme interesse for Mary:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hei igjen. har bare et spørsmål her. om man skulle ønske å sende en pm til andre hyggelige forumbrukere. hvordan gjør man da det ? finner ikke ut av det her inne skjønner dere. takker på forhånd for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du må ha minimum 42 poster for å kunne sende PM =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Minimumsantall på poster for å få sende PM er som å oppfordre folk til å spamme. Men jeg skjønner godt at dere ønsker den regelen. Hadde jo blitt rene Amster her inne om alle kunne registrere en bruker og deretter kjøpe og selge over PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Minimumsantall på poster for å få sende PM er som å oppfordre folk til å spamme. Men jeg skjønner godt at dere ønsker den regelen. Hadde jo blitt rene Amster her inne om alle kunne registrere en bruker og deretter kjøpe og selge over PM.

Tullball! Spamming slår vi selvfølgelig ned på, og de fleste rekrutter blir uansett rapportert eller evaluert av oss dersom postene ikke holder mål. Les mer om dette i rekruttråden fra informasjonsforumet.

Tror det er dårlig butikk å kjøpe og selge over PM eller noen som helst annen form her inne gitt.

True that, yo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

ønsket er jo å kunne nå den magiske 42 grensa for å kunne sende pm :D mest med interesse for å kunne komme i kontakt med andre, ikke driver virksomhet gjennom forumet.

synes selv det er en veldig fin regel, som gjør at kvaliteten på forumet blir mye bedre enn den ville vært uten. og mange hadde nok prøvd å utnytte muligheter for kjøpt og salg her inne om det hadde vært annerledes.

men interessen for å spamme øker ikke av den grunn for ordentlige folk. man engasjerer seg kanskje heller litt mer i forumet og blir litt mer aktiv, noe som også bedrer kvaliteten her inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

I mine tidligere dager var jeg borti samme problematikken i Trondheim. Fant egentlig ut at for å møte likesinnede, så "lønnet" det seg å frekventere rundt byens brune pubber, uten å nevne navn. Hvis du er sånn passe kjent i Trondheim, eller sånn passe villig til å gjøre research, så finner du nok ut av de stedene hvor det rette klientellet møtes. Bare ikke gjør den tabben jeg gjorde; å spørre bartenderen rett ut i verste karatefylla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg bor i Trondheim :) send på en mail da vel:*********

Fjerna mail adressen da jeg synes dette begynner å gå mot grensen på hva vi liker. Dessuten er denne kontoen nettopp opprettet og dette kom på første posten din derfor får du en warn -Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Må vel vær lov til å utveksle mail adresser? Ivertfall hvis man ikke har lov til å sende pm's før en har nådd post nr 42.. Eller var det noe i innlegget jeg ikke fikk med meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Må vel vær lov til å utveksle mail adresser? Ivertfall hvis man ikke har lov til å sende pm's før en har nådd post nr 42.. Eller var det noe i innlegget jeg ikke fikk med meg?

Det spiller egentlig ingen rolle om man kan sende PM'er eller ikke. NorCan er ikke nettsted for videreformidling av cannabis.

Hva medlemmer gjør via e-post er ikke vårt problem, og man står selvfølgelig fritt til å utveksle e-postadresser seg imellom :ninja:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ligger nok noe i det du sier... Har en kompis som flyttet dit for 1 års tid siden og han sa akkurat det samme

Om det kommer av at folk ikke er noe spes fan av røyking eller at de er veldig innadvente når det kommer til dette? who knows,

Er jo en stor by så skulle jo tro at det ikke skulle være så vanskelig å komme i kontakt med noen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

men det er ulovlig å skrive epost-adressen sin i diskusjonstråder? da blir det vanskelig for rekrutter som har felles interesser og bor nærme hverandre som faktisk vil sosialisere seg å komme i kontakt med hverandre (og dermed ikke falle i den selvoppfyllende profetien enhver "stoner" risikerer å havne i: isolert og trygda, hasjis har skylda. han er jo så jævla lat)

jeg gleder meg til jeg når de magiske 42! ikke for å pm'e andre, men for å lese gode dyrkelogs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fyr'n som posta den hadde kun postet 1 post altså kun den linja med eposten, for alt vi vet kan det være hvem som helst. Og siden det var kun hans eneste post ser jeg ikke på det som et forsøk på å få seg venner, da hadde han nok prata og kost seg her litt og. Også la han ut eposten på "offentlig"-forum som heller ikke er noe spes sikkehet i seg selv heller. Enkelt ganger må vi bare ta ting for hva det er.

Edit: og det er litt av poenget at rekrutter skal bli kjent med oss, det er et spørsmål om sikkerhet, ellers ville det ikke vært noen poeng i å ha rekruttstatus.

-Onkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

heihei :yahoo:

kan jeg også få meg noen stonervenner her i Trondheim? :pimp:

send meg PM

takk :wub:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis det er dårlig miljø i Trondheim får dere som bor der spille på underbevistheten og innføre "Blir itj no skjev uten rev" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå