O.G Kush

Cannabisentusiaster i Trondheim

49 innlegg i emnet

De e stas me gras :smokey:

Hvis det er flere i trondheim som dyrker, hadde det vært hyggelig å møttes for utveksling av erfaringer, tips & tricks ang. dyrking.

Stonervenner har jeg nok av fra før, så det er ikke så interessant for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Go grenn go big , go oslo! Mitt råd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er faktisk en del som dyrker i Trondheim, og ja, det er mye dritt her men også mye bra om du kjenner rett folk.

Problemet er stort sett bare at det kommer inn alt for lite kvalitetsvarer, så det blir utsolgt på noen dager.

Så om du ikke vet av dem som tar inn kan du nok ha problemer med å skaffe kvalitet ja.

En annen ting er at (iallefall de jeg handler hos) ikke liker å selge små kvanti, og heller ikke liker å utvide kundekretsen sin da de får solgt det de har og vel så det.

Det er iallefall min erfaring fra de siste par årene her, lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Halla! Først må jeg bare si beklager til admins for min, i beste fall, shady fremgangsmåte. Selv om jeg på det tidspunkt var rimelig desp, så gikk det _bra_ til slutt :-) bor fortsatt i Trondheim. Hei Hei

Endret av Gitzo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

flytta til trondheim nylig selv, og jeg føler du har rett.. jeg har ihvertfall ikke fått tak i noe/noen :g:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vi har ikke Akerselva i Trondheim, men det er enkelt å få tak i hasj/marijuana i her. Kvaliteten kan også være meget god hvis du kjenner de rette folka ;-)

De kommer ikke til deg - du må finne dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vi har ikke Akerselva i Trondheim, men det er enkelt å få tak i hasj/marijuana i her. Kvaliteten kan også være meget god hvis du kjenner de rette folka ;-)

De kommer ikke til deg - du må finne dem

nåja, jeg var i trondheim sentrum å festa å kosa meg i sommer, også tok jeg meg en vandring alene for å møte noen folk og da kom det gående en person til meg å sa noe lignende som "do you want some smoke" tror ikke det var sigaretter han snakka om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg holder til i Trondheim selv, og må vel si meg enig med flere her; folk holder røykinga si privat. Kanskje det er sånn fordi byen er relativt liten? Alle kjenner alle, og folk vil ikke at alle (sjefen, mamma, naboen) skal vite?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bor selv i trondheim, vart overrasket når jeg flyttet hit og merket at mange av vennene mine som ikke røykte før hadde begynt å røyke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bor selv i Trondheim, og er ute etter nye venner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har bott i trondheim i 6 månader nu. Vet inte om jag har varit på fel ställe, vart finner jag det jag söker? Buran?

Hade!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

har bodd i bergen en periode og fant fort ut at trondheim har et mindre åpent miljø enn jeg først trodde. Nå er jeg tilbake i trondheim og ser tydeligere forskjellene, kan forstå at det kan virke litt knotete, men det er ikke en stor by, og sentrum er mer eller mindre samlet. Men som andre sier; det er endel her som holder på, "studentby" på sitt beste det ;) snik inn slengbemerkninger under samtaler/på fest. "hva er ditt syn på legaliseringsbevegelsen?" etc.

lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvor mye betaler dere pr gram grønt i trondheim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja lukket milji Trondheim, i litt mere landlige omrer er det mere ent men ikke mye..

Ca 170 kr g for grt, jeg kjenner noen som dyrker;)

150 pr g for ok kvalitet

200 for fin pollen

Jeg har vt ganske en om det her, ikke at jeg ler rundt sier det til alle alts men jeg hinter ofte i slang til noen jeg mistenker rker litt, om de ikke rker og er litt "kule", skjenner de ofte noen. Utplandet her er det mye rkere omkring i distriktene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tror mobilen min er fucked, tatt bort alle de tre siste bokstavene i alfabetet...

-.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jepp, gjOr det nAr du bruker Chrome pAndroid. Har hOrt at det ikke er samme problemet pA Firefox ☺

Endret av Frank420

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei folkens. Nytt i Trondheim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Prøv Svartlamon.

Det ligger også en slags headshop i Mellomveien ved La'moparken, hvor de selger lamper, telt, potter og annet utstyr til å dyrke tomater. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Helt ny på forumet og på cannabis, men fikk veldig bismak etter en tur i Amsterdam for noen uker tilbake. Studerer i Trondheim, kunne gjerne tenke meg å møte noen andre med samme interesse! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nytt i Trondheim :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ny på fotumet. Bodd i Trondheim i 29 år, og begyner å bli veldig lei plassen. Virker for meg som det er mye elendig kvalitet og alt for høye priser. Dyrket selv for noen år tilbake, men bosituasjon nå har gjort det vanskelig. Blir for mye lukt. Savner noe skikkelig godt grønnt her i byen. Eller god brunt for den del. En ordentlig god sativa. Er også skuffet over at folk ikke vet hva de selger. De jeg har vært så "heldig" å møte på har nesten ikke vist forskjellen på indica/ sativa, og aldri har de visst hvilken strain det har vært.. 

Hilsen ei som savner god røyk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Herregud Mary , kom til Spania ,,,,,,,,   lol ,,,,,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tanken har slått mg.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
På 10/10/2017 at 14.44, Maryjaneluckey skrev:

Ny på fotumet. Bodd i Trondheim i 29 år, og begyner å bli veldig lei plassen. Virker for meg som det er mye elendig kvalitet og alt for høye priser. Dyrket selv for noen år tilbake, men bosituasjon nå har gjort det vanskelig. Blir for mye lukt. Savner noe skikkelig godt grønnt her i byen. Eller god brunt for den del. En ordentlig god sativa. Er også skuffet over at folk ikke vet hva de selger. De jeg har vært så "heldig" å møte på har nesten ikke vist forskjellen på indica/ sativa, og aldri har de visst hvilken strain det har vært.. 

Hilsen ei som savner god røyk!

er dessverre sånn de fleste steder føler jeg, i dette landet er fåtall som vet hva de har eller har interesse av hva de har eller inntar. er det mange som bare driter i det sålenge det er rus, virker sånn på meg både hasj og weed er sorgens kapittel her jeg er fra så migrering høres bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå