Jump to content
DubBud

Usikker på kjønn?

Recommended Posts

trheim35

Vanskelig å se på bildene der <_<

Mr.AJ

vanskelig å ta bildene også.. like før kameraet fikk seg en flytur isted :P noen tips ?

marlon_murray

få skarpt lys på det du vil ta bilde av.. bøy planten mot siden eller noe sånt.. hold kamera helt stille når du tar bilde.

Mr.AJ

prøvd meg litt fram nå. ser ut til at det blir for skarpt uansett hvordan jeg vrir og vender på plantene inni der. Tok de ut av teltet og prøve uten blits, og med blits. det med blits ble helt klart best. tror jeg må få innvistert i et bedre kamera snart, begynner og dra på åra dette

prøver igjen, noen som kan se mer ut ifra dette bildet ?

dscf2233h.jpg

trheim35

Ser ut som før blomster for meg, ikke baller. Men ikke sagt at det er jente heller bare at du må vente litt å se ann.

Mr.AJ

skjer virkelig ting med denne ene planta mi... ganske heftig utvikling de siste 24 timene... noen som tørr og si noe anngående kjønn nå?

alle bildene er samme plante

dscf2242n.jpg

dscf2247d.jpg

dscf2248z.jpg

Tantor

@ mr AJ. Det er baller, kapp hvis ikke du vil bestøve hele rommet :smokey:

Edited by Tantor

Mr.AJ

ok, den er utav teltet :P har 2 stk som ser ut til og ha baller og 2 stk som forhåpentligvis er females :P

her er plante nr 2. ser bittesmå hvite tråder som har begynt og komme idag. Female? :rolleyes:

dscf2250h.jpg

dscf2251p.jpg

her er nr 3. ligner noe sinnsykt på nr 1. Baller?

dscf2252r.jpg

Edited by Mr.AJ
  • Like 1

marlon_murray

stemmer..

kapteinen

Hermie eller jente? Barneys Farm, LSD, Femi

gallery_7878_426_21524.jpg

Edited by kapteinen

marlon_murray

Litt vanskelig å se, men ser ut som pollensekker midt i bildet der, inne ved stammen.. muligens allerede åpnet seg også? Tror det er hermie i alle fall..

marlon_murray

jeg klarer ikke se tydelig nok altså, men det gjør vel du? hva er inne ved stammen der? er det pistiller eller bananer med pollen?

kapteinen

jeg klarer ikke se tydelig nok altså, men det gjør vel du? hva er inne ved stammen der? er det pistiller eller bananer med pollen?

Jeg er ganske fersk, men ser egentlig ikke noen baller. Grunnen til at jeg er så bekymret er at den ser veldig spesiell ut i forhold til de andre..

Weedar^^

Ikke ta den fordi den ser "spesiell" ut :) . Ta den når du ser baller... Hadde engang en venn av meg som hadde en rar pheno, det kom tre skudd ved hver node i stedet for to. Måtte ha vært en genetisk mutasjon, for jeg har aldri sett noe liknende. Planten enda iallefall opp med å se ut som en ripsbusk!

Draka

Bilde

er dette en hermie? kommer to pistiller/hår ut av alle sammen og er jo et godt stykke ute i blomst så de skal muligens være der? :unsure:

Edited by Draka

marlon_murray

Bilde

er dette en hermie? kommer to pistiller/hår ut av alle sammen og er jo et godt stykke ute i blomst så de skal muligens være der? :unsure:

Jente, ikke hermie. :) Det du peker på er "calyx" ;)

timmahh-325146-albums-equipment-picture1624898-growtech-61377-albums-cannabis-grower.gif

• Like 1

kleindru

Er det ingen lettere måte å se om det er dame? drit vanskelig å se på de bildene om det er hann her hunnplante

• Like 1

marlon_murray

Er det ingen lettere måte å se om det er dame? drit vanskelig å se på de bildene om det er hann her hunnplante

hæ?

• Like 1

pandaman

Hei people!

Jeg holder på med en fin liten første grow og trudde alt gikk fint til jeg merket at en av de rare plantene fikk både blomst og små pollensekker under blomsten. Jeg regner med det var en hermie og kastet den til helvete ut! :P

men jeg poster et bilde bare for å høre om jeg tok det rette valget siden det er min første grow! :)

gallery_11779_472_577955.jpg

marlon_murray

hermie, ja

sjonkl

Først og fremst,

etter noen ukers medlemsskap og masse lesing må jeg bare si jeg er veldig imponert over både mengde og kvalitet på informasjonen her på forumet.

Tusen takk for sinnsykt mye nyttig info!

Det er 4 uker siden jeg satt mine første planter i blomst (8 stk) og har allerede luket ut 3 hannplanter og en hermie.

Blandt de fire siste er det en som ser litt annerledes ut, med noen gule/grønne bananliknende utvekster mellom pistillene.

Jeg lurer på om dette kan være en hermie, men veldig usikker. Setter derfor pris på all hjelp!

På forhånd takk!

mvh sjonkl

vyl74.jpg

66vx7.jpg

1badw.jpg

Sleep

Hei :)

Her har du noen bananer ja, hermie.

sjonkl

Hei :)

Her har du noen bananer ja, hermie.

Tusen takk for kjapt svar!

Da må den fjernes også. :(

Noen sjans for at denne allerede har pollinert resten av plantene i teltet mitt?

Noen tips om hvordan jeg evt kan finne ut av det?

Takk!!

Edited by sjonkl