Jump to content
DubBud

Usikker på kjønn?

Recommended Posts

exil

Du får fixa ditt röka på annat sätt

exil

@menten tråkigt nog är lagstiftningen extremt repressiv och vi här inne har alla ett ansvar för att sidan ska kunna leva. Byts det färdig produkt eller frön här så äventyras hela sidan.

Nu vet du det och välkommen hit du som också är i exil.

menten

Ja det forstå jeg got holder meg under med spørsmål om det. forststå bare ikke at folk tør ligger ut bilder av planter er det ikke litt for farlig og gjør seg oppmerksomt med det?

Hufsa

ja hufsa, du har skjønt det ;)

Takk for svar, var veldig bra å høre! ikke dårlig å få 3 av 4 hun =)

garthman

kan man gi de 12-12 lys i en uke, for å se om de er hann, eller hunn, og så gå tilbake til 24t lys igjen etter at hannene er tatt bort? evt. vil dette stresse plantene?

skogtrollet

kan man gi de 12-12 lys i en uke, for å se om de er hann, eller hunn, og så gå tilbake til 24t lys igjen etter at hannene er tatt bort? evt. vil dette stresse plantene?

Ja, det vil stresse plantene.

garthman

Ja, det vil stresse plantene.

tenkte jeg skulle dyrke med scrog, har 12 små, fra frø. ca 1 uke gamle. blir vel et stort problem og fjerne hanner ut av scrogen, derfor håpte jeg det var noen måte å avsløre kjønnet tidlig... noen råd?

skogtrollet

Dersom jeg skulle laget en scrog/sog på raskeste måte med vanlige frø:

Så valgfri mengde frø, og gro plantene store nok slik at du kan ta flere stiklinger fra hver enkelt plante. Nå flipper du lyset til 12/12 for plantene du har spirt fra frø, og luker ut hannplantene. Siden du har merket deg hvilke planter stiklingene kommer fra, vet du også hvilke av stiklingene som skal kastes.

Nå har du kun hunnplanter, og mange kloner du kan sogge med. Bevarer du en morplante i veg-fase, så har du en utømmelig kilde for stiklinger til fremtidige prosjekt.

Edited by skogtrollet
  • Like 2

Soilandcatsand

Bra innspill :)

Weedlover420

Lurte på om jeg kunne få bekreftelse på kjønnet av denne? mistenker sterkt at det er en hann, men trenger bekreftelse før jeg hiver den ut!
gallery_15282_687_1288531.jpg

d.dankness

ser dette ut som tegn på hankjønn begge to?

Ser ut som det er tegn til baller på begge to, Men ta å la de stå litt til, litt tidlig å si enda. Kan være hermiser.

buska

Han eller hermi , ikke noe å spare på...

Error

Som AC/DC sier...She's got balls!

(Ser mer ut som Hermie enn Hann)

Edited by Error
  • Like 1

Error

Det varierer endel...noen kan man spotte allerede etter 4-5 uker...men som regel er det veldig vrient å avgjøre før ut i uke 6-8 fra frø etter min erfaring.

Noen viser egentlig ingen tegn før du har satt de i blomst, men da ser du det tydelig etter ei ukes tid.

Edited by Error
  • Like 1

Solhan

Okei, jeg synes det er vanskelig å se.. Det ser ut som ei dama.. men samtidig med baller, kanskje en shemale??