Jump to content
Sign in to follow this  
Mr.Chalice

Lowryder Autoflower

Recommended Posts

morningsmannen

Deilige damer;)

Ska prøve meg på lowryder selv neste gang tenkte jeg. hvor høye ble de? 30cm elno ish?

seedman

30-40cm over jorden er normal størrelse om lyset er plassert rett over å det er nok lys så de slipper å strekke seg. 250w CFL er veldig fint til lowryder planter, CFL avgir såpass lite varme at lyset kan settes rett over toppene. LED er enda bedre men dessverre litt kostbart i innkjøp enda.

Mr.Chalice

hva med 400w hps på 1x1m fylt med lowryders? overkill eller mere yield?

seedman

hva med 400w hps på 1x1m fylt med lowryders? overkill eller mere yield?

Ca samme yield som 2x250w CFL men MYE mere varme, å du kan ikke ha lyset rett over toppene. 400w LED vil gi best yield, men er dyrest i innkjøp. Jeg ville kjøpt CFL om det er lowryder å andre kortvokste planter du har planer om å dyrke nå og i framtiden. Skal du utvide så gå for hps. LED er fortsatt for kostbart i innkjøp så det annbefales ikke å kjøpe det helt enda.

Edited by seedman

Mr.Chalice

lowryder først da jeg kan få gratis frø fra en bekjent.

Blir vel litt variert i framtiden.

Nasgul

Åssen er kryssningen mellom auto low rydder og ak 47. Tar den bare 60 dager det også eller ?

seedman

Åssen er kryssningen mellom auto low rydder og ak 47. Tar den bare 60 dager det også eller ?

70 dager i snitt med 20/4 lys. low-life har en god strain om du ikke krysser selv :)

Nasgul

cool. Kjøpte en Lowryder Easy Ryder (AKA Lowryder #2 x AK47) fra attitud tror jeg det var.

70 dager på helt ok røykings er fint :D

Er det da 20 / 4 helt fra de har slått rot ?

Edited by Nasgul

seedman

cool. Kjøpte en Lowryder Easy Ryder (AKA Lowryder #2 x AK47) fra attitud tror jeg det var.

70 dager på helt ok røykings er fint :D

Er det da 20 / 4 helt fra de har slått rot ?

20/4 hele veien fra de spirer :) Kan godt stå 24 timer på også, men 20/4 gir vanligvis større yield og litt bedre kvalitet :)

HighTimer

20/4 hele veien fra de spirer :) Kan godt stå 24 timer på også, men 20/4 gir vanligvis større yield og litt bedre kvalitet :)

Litt nyskjerrig på denne sjøl, lukter den mye? iforhold til ww og chronic da.

Edited by HighTimer

seedman

Litt nyskjerrig på denne sjøl, lukter den mye? iforhold til ww og chronic da.

Den er ikke så verst på lukt, litt må du selvfølgelig regne med, men i et vanlig growtelt med utlufting å kullfilter så merker du ikke noe av denne :D

HighTimer

Den er ikke så verst på lukt, litt må du selvfølgelig regne med, men i et vanlig growtelt med utlufting å kullfilter så merker du ikke noe av denne :D

Tenkte meg det var det svaret jeg fikk :P takke takk

Decoy

Tenkte meg å lage ett groskap med en 250 cfl med reflektor. Tenkte å gro to omgangen(liten plass). Men er ikke sikker på frø enda, tenker på lowryder Diesel Ryder og Afghan Kush Ryder :) er det noen av dere som har grodd noen av disse? blir det bra røykings av de?

vil gjerne høre andre anbefalinger å:)

Lampa: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Vekstlys/catparent-2178/Parer-Lyskilder/catid-2181/250W-High-Power-CFL-25-000-Kelvin/productid-6158

Frøa: http://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/diesel-ryder-feminized/prod_1288.html

http://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/world-of-seeds/world-of-seeds-autoflowering/world-of-seeds-afghan-kush-ryder-autoflowering-feminized/prod_495.html