Jump to content
Sign in to follow this  
pollen

Hesi PK 13, 14,,,,

Recommended Posts

pollen

:smokey: Yepp, the cup winner,,,, noen som har kjoert denne paa topp av canna boosten,,, :redeyes:

pollen

:smokey: Faar vel bare poese paa da,, :clown: :clown:

vin&grønt

Før brukte jeg den, men sluttet da jeg synes det gir en kjip sviende smak i kjeften og tar lang tid og flushe ut dritten.

pollen

:redeyes: Merka du noe forskjell paa budsa,,?? jeg har bestandig brukt Canna Boost,, det vet jeg virker veldig bra,,, feter dem opp som bare det, men hesi greia har jeg ikke sett noe serlig resultat av,,, selv om jeg har proevd den et par ganger,,, sterke greier,, kan lett svi plantene hvis du spoer meg,,, trur jeg gaar helt organisk,,,,

R. Felgen

Kast den søpla der. Det er et produkt som er retta mot komersielle dyrkere som kun bryr seg om vekt.

Edited by R. Felgen

pollen

:clown: :clown: Ha, ha, venta paa noe som det der ja,,,, :clown: har hatt samme raadet fra UK forumer,,, vel, vel,,, som jeg sa , er veldig fornoyd med Canna Boost,,,,,

pollen

Super, duper, Hesi PK 13, 14 ,,, the CUP WINNER,,,,,,987 ml til salgs, egentlig gratis,,, bare faa dynamitten ut av huset mitt,,,,, :clown: :clown: :clown:

PeopleCanFly!

Kast den søpla der. Det er et produkt som er retta mot komersielle dyrkere som kun bryr seg om vekt.

Før brukte jeg den, men sluttet da jeg synes det gir en kjip sviende smak i kjeften og tar lang tid og flushe ut dritten.

Vil dere si det samme om GHE Ripen og lignende? Har en flaske som jeg tenkte å kjøre nå om ca. ett par uker, men hvis kvaliteten og smaken blir dårligere så tror jeg at jeg står over. :yes:

Budsa begynner jo å se rimelig saftige ut uansett :lol: