Jump to content
Sign in to follow this  
pollen

BUDS I FRYSER'N,,,,,,,,, ?

Recommended Posts

pollen

:redeyes: Ja, idag saa har jeg slengt 3 Bubblegum planter i fryser 'n . Toerka dem i 5 dager. Skal la dem ligge der i 3 uker,,, :unsure: Sparte et Norges glass for aa sammenligne med. Denne metoden skal visstnok spare deg for alt peset med aa burpe glassa daglig for to uker, pluss at effekten og smaken paa budsa blir betraktelig bedre. Jeg slengte ut et par kyllingbryst og noen groenn erter saan at jeg fikk ei skuffe helt for meg selv,,,,, :lol: :lol: Er det noen her som har brukt/bruker denne metoden ?? :smokey: :smokey:

pollen

Glemte aa si at det maa vere frost fri fryser.

Kirby

Nei aldri prøvd å cure dem i fryseren.. Men jeg har en pose med trimmings fra 4 auto planter i fryseren som jeg skal lage smør e.l med ;)

Kirby

pollen

:lol: Har to poser selv med trim, den ene maa vere over 2 aar gammel , ,,, -_- faar liksom ikke fingern ut til aa gjoere noe med dem,,,, :lol: :lol:

pollen

:smokey: Naa har jeg ryka bubblegum fra glasset i over 10 dager , og begynner aa bli godt vant med den . I gaar saa tok jeg en bud fra frysa for aa teste den mot glass budden. Smak og virkning den samme . Saa , konklusjonen er for min del,,,,,, eneste fordel med dette er at du slipper aa lufte glassa dine. Jeg kommer til aa fortsette paa "gamle maaten ",,,,, :redeyes: Ihvertfall saa faar jeg se budsa mine daglig. Savna dem naar de er i frysern,,,,, :lol: :lol:

learner

Savna dem naar de er i frysern,,,,, :lol: :lol:

:redeyes: Haha

zebra

Glemte aa si at det maa vere frost fri fryser.

Hvorfor frostfri?

Holder det at man skraper frysa for is, eller er det en egen type fryse?

pollen

:rolleyes: Maa visstnok vere frost fri ja. Har vel noe med fuktigheta i lufta aa gjoere. Jeg har et amerikansk kjoeleskap med frostfri fryser, RO vann og ismaskin . Til og med is maskinen er frost fri. :redeyes: :redeyes:

sRe

Hva med stiklinger i fryseren? Vil det gå å tine de og slenge de i jord etter et opphold i fryseren?

KenBB

Glem det..

Skapknarkern

Prøvde en gang å putte et bud i frysen (ikke frostfri dengang) som ikke var ordentlig tørka.

Det ble mugg på`n, heldigvis var dette kun en test mens resten tørka.

KenBB

Hæ? Ble det mugg mens den lå i fryseren?

Skapknarkern

jepp, mest sannsynlig fordi det ikke var tørka noe særlig og det faktum at dette var en sånn jalla hybelfryser.

KenBB

Trodde ikke ting kunne mugne under 0 grader, da blir jo vann til is og utilgjenglig for muggsporer.

• Like 2