Jump to content
Sign in to follow this  
Skogsrev

Sativa og indica

Recommended Posts

Skogsrev

Jeg har 3 typer i skapet nå, 2 Hawaiian snow, 1 Norther light og 1 White widow.

Vill jo ha ett problem etterhvert pga hawaiian er sativa og må jo stå kanskje en måned lenger en de andre.

Brukte skapet til å tørke sist gang, best med tanke på kullfilter, men det er vel en dårlig ide og tørke de en ukes tid samtidig som det vil være produksjon fortsatt.

Så litt i dyrkerhåndboka, men var bare en annen løsning der, store papirposer ala McDonalds, baker etc.

Lurer på hva som lønner seg, papirpose eller skapet som det fortsatt er planter i blomst?

Silverrocket

Jeg er ikke erfaren nok til å gi et fasitsvar, men jeg hang noen buds til tørk i en del av skapet over der jeg hadde en hps pære på for blomstring. Dette førte til å de tørka altfor fort og fikk en ubehagelig høy/gress lukt. Selv etter 2 mnd curing ble ikke aromaen den samme som de som fikk tørke saktere i et kaldt/mørkt skap, deretter noen dager i papirpose.

Edited by Silverrocket

gressplen

Jeg ville gått for papir poser, det funker.

Trur ikke det er lurt å ha de i skapet, da de helst ikke skal ha så mye lys.

marlon_murray

f.eks tørke de i en pappeske (eller lignende) som du setter utenfor teltet.. så lager du noen hull i to sider av kassa og setter den slik at innsuget til teltet tar _litt_ luft fra kassa...

Har ikke prøvd det selv, men kan tenke meg noe sånt vil fungere. Du bør i alle fall ikke tørke de inni teltet sammen med planter som står der og blomstrer.

Skogsrev

Takk for alle svar duds. Da blir det litt "macærn" mat i den nærmeste fremtid.

• Like 1