Jump to content
Sign in to follow this  
Growingbhoy

Hva kan man bruke hannplanten til?

Recommended Posts

Growingbhoy

Har en hannplante som jeg har tatt ut av hagen. Hva kan jeg bruke den til?

Har røyket bladene fra hannplante før og blitt veldig skækk. Men kan man lage hasj av den feks? Evt. hvordan?

Robin

sett den sammen med en hun så får du frø ! eller kast !!! ;)

• Like 1

Blomdido BadDegrass

Du kan sette deg ned og hamre forsiktig på stilken til firbrene skiller seg fra hverandre. Da sitter du etterhvert igjen med lange fibertråder som du kan

til et armbånd eller hyssing du kan bruke til å binde ned hunplantene i hagen din. :smokey:

Kanskje et av de mer kjipe og nerdete tipsa du kunne fått, men hey, litt kreativt håndarbeid har aldri skadet noen...

Det var sånn de gjorde det i riktig gamle dager :lol:

Eller du kan spise planta...

• Like 8

Ganjalf

Som Robin sier; lag frø! Lek og lær!

Og hvis det er dårlig med kroner til julegavehandel, så kan du jo i tillegg følge Blomdildo BadAssGrass sitt tips 8)

• Like 1

Blomdido BadDegrass

Blomdildo BadAssGrass

Haha....Bad karma for you dude! :lol:

xyzzy

Du kan sette deg ned og hamre forsiktig på stilken til firbrene skiller seg fra hverandre. Da sitter du etterhvert igjen med lange fibertråder som du kan

til et armbånd eller hyssing du kan bruke til å binde ned hunplantene i hagen din. :smokey:

Kanskje et av de mer kjipe og nerdete tipsa du kunne fått, men hey, litt kreativt håndarbeid har aldri skadet noen...

Det var sånn de gjorde det i riktig gamle dager :lol:

Eller du kan spise planta...

yay_happy.gif

• Like 1

Bozoman

Hvis du har inne katter så kan du sette den frem til de. Kjempe god fiber. Mine går jevnlig og napper seg ett blad eller to og koser seg med det. ;)

• Like 2

Robin

hehe Drøyt og risikere en heftigere bot forde kattene skal få fiber da, men sikkert kult for kattene !

• Like 1

Kirby

Enig med blomdido, og tusen takk for linken, har leitet etter dette en stund nå men ikke funnet noe som er intr nok..

Jeg tenkte selv å lage min egen gartnerhatt av stilkene hehe, flette de sammen som en stråhatt :D

Har fått intr for å bruke de opp i det siste :P Men ellers så blir de kastet..

Kirby

trheim35

Veldig mange er totalt uinteresert i hann planter. Det er nokk en veldig gammel hemmelighet at mange hanner kan lage veldig god hasj av. Det finnes en god del strains hvor hann plantene produserer ganske mye THC, selv om det selvfølgelig ikke kan sammenlignes med hunn planter.

Når nå loven i Norge blandt annet teller antall planter osv, så er det vel uinteresant i lengden å ta vare på hanner om man ikke skal lage seg selv frø da. Ihvertfall min egen konklusjon av det hele.

Edited by trheim35
  • Like 1

KenBB

Ganske teit å bruke støm på det også

Og ikke minst plass, man må jo ha to separate rom.

Edited by KenBB

Gartneren

Hannplanter egner seg veldig godt som prydplante, gjerne i nærheten av offentlige etater, rådhus eller politistasjoner.

• Like 6

Legaliser1

Hvis du har inne katter så kan du sette den frem til de. Kjempe god fiber. Mine går jevnlig og napper seg ett blad eller to og koser seg med det. ;)

Har hørt at man må holde husdyr unna plantene ? Pga fare for noe skadedyr i pelsen som kan ødelegge plantene.

Er det bare tull ?

Ganjalf

Har hørt at man må holde husdyr unna plantene ? Pga fare for noe skadedyr i pelsen som kan ødelegge plantene.

Er det bare tull ?

Dyr kan dra med seg f.eks spinnmidd inn, men Bozo snakker om innekatter :)

Bozoman

Og har da ingen intensjoner om å sette de plantene som kattene får forsyne seg av tilbake i teltet ;)

• Like 1