Jump to content
Sign in to follow this  
drperception

stickbuddz

Recommended Posts

drperception

Hei. Husker jeg så på en film for en 3-4år tilbake. (Tror det var cannabiscupen dekket av hightines magazine. )

Der var det en stoner som viste noen syke buds. Han forklarte at han langde dem med klemme stilken under buddsa og vri slik at den fikk noen må sprekker. Du skal merke det ganske godt når du gjør det riktig. Det som skjedde var en slags "mutasjon" som han kaldte det slik at det vokste bud nedover stilken der den hadde små skader.

Noen som har sette samme film eventuelt har erfaringer med dette?

mongo

Har sett noen filmer å lest litt om dette, tror det kalles "supercropping". Har ikke noe erfaring selv men personlig ville jeg heller la plantene bruke energi på å få de "naturlige" budsa store å fine istedet for på å lege sår i stilken. Ser for meg at det er stressende for planten å vil få den til å vokse saktere. Men som jeg sa er det bare mine tanker om det :redeyes:

X_31487

skal helst supercroppe under vegging, er enklere for de fleste å bruke lst,mvh

drperception

snakker ikke om supercropping

BIGTIME

snakker ikke om supercropping

OMG ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

hassan

Det du beskriver heter supercropping. Har ikke opplevd at det hemmer veksten i noen særlig grad (snarere tvert om :redeyes: ).

Edited by hassan