Jump to content
Sign in to follow this  
trheim35

Oppfinner ?

Recommended Posts

trheim35

Hehe ja det er nok enkelt, men er litt stoner latskap inn i bildet :blushing:

Mange andre ting jeg til stadighet tror jeg har hatt bruk for.

F.eks noe å sette under pottene som ikke bare er et fat ,men som har avrenningmuligheter.

Edited by trheim35

bartholomew

Helt riktig, så derfor lager du det sjøl. Ifjor hadde jeg skillevegg i mitt 120x240 telt, vekst på ene sia og blomst på andre.

Hvordan laget du det? Ble de helt lys tett? Får man mylar i et helt stykke på125x205?rekner me det er greit å ha litt større en telte måler! Har tenkt masse på dette sjøl, har knapt plass til mit telt der eg har det, men trenger et vegg rom

pollen

:smokey: Silicone ,,,, cures any probs. :redeyes:

Tantor

Hvordan laget du det? Ble de helt lys tett? Får man mylar i et helt stykke på125x205?rekner me det er greit å ha litt større en telte måler! Har tenkt masse på dette sjøl, har knapt plass til mit telt der eg har det, men trenger et vegg rom

Mylar og gaffa :smokey: , ja ble lystett. Luftekanal igjennom veggen lagde jeg som et periskop, matt sort inni.

Kirby

De der må du jo bygge fra starten, tror 99 % av de som kjøper telt kjøper et vanlig et.

En skillevegg som tilleggsutstyr burde det ha vært. Om ikke bare fordi produsentene har mer salg på kunden.

Hvor vanskelig kunne det ha vært da, to stag og noe plastikk med mylar på begge sidene.

Ja, det må du, akkurat som andre telt.. Hvorfor skal ikke folk kjøpe dette teltet mener du?? Fordi du kan sette sammen flere telt sammen og dermed lage en skillevegg? Hvorfor skal folk som trenger et rom til stiklinger og et til blomst kjøpe seg ETT telt og ikke ett telt med to rom?

Kirby

Edited by Kirby

trheim35

Helt enig med deg Kirby, men det er ikke slike telt som vanligvis blir kjøpt ene pga pris andre pga at de vanlige teltene er de som blir pushet i pakker osv.