Jump to content
Mr.AJ

VELDIG tidlig høsting, lage hasj ?

Recommended Posts

Mr.AJ

idag skjedde det jeg har fryktet i lang tid. husverten tok seg inn i leiligheten mens jeg var ute, og han spottet plantene, terrariet med øgla mi + røykeutstyr. fikk grei beskjed om og kvitte meg med alt, så fikk det ingen konsekvenser... det inkluderte øgla da det står i leiekontrakten at dyrehold ikke er tillat. rimelig fair deal, selv om det var jævlig kjipt og måtte kappe plantene så tidlig samt ommplasere min kjøre øgle :(

har altså 2 super skunk planter, som har stått 41 dager i vekst og drøyt 5 uker i blomst. Budsene på den store planta mi som jeg toppet x antal ganger består av et drøss av små buds, mens på den lille planten er det mer kompakte solide buds på lengde med 1,5 VISA kort. ser veldig lite krystaller, utenom litt på bladene rundt budsa. har ikke sjekket med forstørelses glass eller mikroskop.

tok toppbudsa på den lille planten og hengte de opp til tørk, men jeg føler at alt det andre blir "for smått" om dere skjønner... så her sitter jeg med sikkert 400-500 gram med utørkede småbuds å den fineste trimmen... er det mulig og lage hasj av dette , eller sitter jeg med katta i sekken her ? hater "amfetamin weed" som man blir urolig og gira av. da kan jeg like gjerne drikke 5 kopper med kaffe.

Har vurdert og teste med Tørris, men jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i fin nokk film til og sile ut det gode? noen som vet om forhandlere som har sånt ? helst ikke på nettet med bestilling og stress... orker ikke stresse meg ihjel, da dette kom sinnsykt brått på....

Edit:

lastned.jpg

skal ta noen bilder av resten av greiene jeg vurderer og lage hasj av i morgen.

sidde bildene er tatt for en uke siden, men det gir vell et inntrykk av hvordan det ser ut nå.

dscf2327u.jpg

dscf2318kg.jpg

Edited by Mr.AJ

Weedar^^

Dette var leit :/. Huff, for en type den husverten din. Men det var da enda bra han ikke gikk sporenstreks til de svartkledde bandittene. Vet ikke om det blir særlig med funk når ikke trichomene har fått utviklet seg skikkelig enda.

• Like 1

dissi

Hell i uhell, sier nå jeg. Du kan bare glemme å røyke de greiene der, men du kan trøste deg med at du ikke ble anmeldt. Bytt lås neste gang!

• Like 2

sigen

Var jo greit at han tok det på den måten....

Men huseier har vel strengt tatt ikke noe å gjøre inne i leiligheten å gjøre når du ikke er hjemme....

Han har absolutt ikke lov til å låse seg inn i leiligheten uten din tillatelse når du ikke er hjemme....

Hadde en slik hushai selv en gang, så jeg byttet lås på døra, det blei litt pes og noen diskusjoner, men heller det enn at han plutselig sto i stua eller var der når jeg ikke var hjemme... :bag:

Lykke til videre

• Like 4

Mr.AJ

hell i uhell ja, i verste fall kunne han jo annmeldt meg å hele pakka...

det er altså ingenting her som er brukbart ? =/

Mr.AJ

nei, han har igrunn ikke låv til og låse seg inn. det han evt. hadde hatt låv til er og kreve en innspeksjon med minimum 24 timers varsel.

hva med butanolje ?? av alt sammen...... ? HATER tanken på og sitte igjen med ingenting :P haha

Edited by Mr.AJ

bully

bare og prøve men utifra bildene virker det som det er lite og hente :(

Er vel ikke mye mer og gjøre enn og ordne ny leilighet og ny grow, du er iaf en erfaring rikere som gjør deg sterkere :smokey:

BigBug

Dette var fryktelig leit! Men hvor stealth hadde du plantene dine? Var det sånn at det lyste MJ ut fra kroker og kriker i skapet?

Ps: åssen type øgle var det snakk om?

Mr.AJ

OK, shit happens! får finne meg et nytt sted og slenge opp teltet og resten av utstyret og begynne på nytt!

stealth var vell ikke meningen i utgangspunktet selv om det var ganske godt "gjemt"... teltet sto på vaskerommet med et lite 30x30 cm vindu som var tildekket med et håndkle... kunne ikke se eller lukte noe fra utsiden, så var vell bare jævlig uheldig at jeg har en frekk jævel av en husvert...

Øgla var en Skjegg Agam , med full pakke som jeg ble nødt og gi bort til en kompis. utstyr for 6000kr minimum. kan selvfølgelig få tilbakte dette vist jeg finner meg nytt sted og bo, men har nettop flyttet hit, så har ingen planer om og flytte på meg med det første

Mr.AJ

Not giving up on these buds!! :P har tatt noen nye bilder av toppene den den lille feite planten.... hvordan ser dette ut ?? mulig og tørke og få BRUKBART resultat ? Som tidligere nevnt så kunne jeg se trichomer godt med det blåtte øye på disse budsene og bladene rundt. Men det var ikke ENORMT for og si det sånn.. har som sagt IKKE sjekket noenting med mikroskop eller forstørrelsesglass.

Disse har tørket i 24 timer. mørkt, 40% rh, 18,5 grader.

dscf2338j.jpg

dscf2339i.jpg

dscf2340z.jpg

dscf2341.jpg

dscf2342h.jpg

Edited by Mr.AJ

l0lman

ut i fra bildene jeg ser så burde det vel gå, det ser ut som helt vanlig marihuana for meg det der :smokey:

Mr.AJ

for meg også, men nå har jeg aldrig fått fullført en grow så i dont know ....

l0lman

Det beste er vel bare å toke maruhuanan og se hva som skjer :rolleyes:

osten

Trikomene inneholder små mengder psykoaktive trikomer så tidlig i blomst, men men..

Itillegg smaker budsa kuk.

Du kan selvfølgelig lage hasj, men den vil heller ikke bli særlig potent.

Edited by osten

l0lman

Trikomene inneholder små mengder psykoaktive trikomer så tidlig i blomst, men men..

Jeg tror nok det gir en rus det her. Du må huske på at en av årsakene til dagens cannabis er sterkere er pga at folk i dag har mer kunnskap om når de skal høste inn godene og bedre forståelse rundt trimming.

Så dette blir vel kannskje som cannabisen som var på markedet på 70-tallet :spam_laser:

DubBud

Weed som er høstet for tidlig er ikke noe særlig, IMHO. Liker ikke effekten jeg får av sånt, kan fort bli en racey, anmasende "high".

Du har jo i grunn ikke noe å tape, men ikke forvent all verden. Pris deg lykkelig over å slippe unna straff, så blir det knall på neste forsøk :thumbsup:

Alvedans

jeg hadde klipt av en bit og sjokktørka i mikroen, smaker piss men du får inntrykk av hva du har, og så eventuelt tørke resten ferdig :)

• Like 1

Mr.AJ

For all del! er lykelig for at det gikk som det gikk :P men det er så sinnsykt kjipt :P første planten jeg satte var en Super Lemon Haze:P etter 50-60 dager i vekst fant jeg ut at det var en hannplante, og nå etter over 3 mnd med Super Skunk så går det også til helvette ;P

men men. alle gode ting er 3 , prøver igjen så snart jeg har funnet meg en safe spot ;)

foresten, den lille feite planta gikk i blomst umiddelbart etter at jeg skifta til 12/12 for 5 uker siden, så budsene er mye mer utviklet en de små budsene som var på den store planten. Den brukte vell drøyt 2 uker før den begynte og blomstre skikkelig. så i bunn og grunn kan jeg vell si at den lille har vert i full blomst i 5 uker mens den store begynte og blomstre for 3 uker siden.

Edited by Mr.AJ
  • Like 1

marlon_murray

jeg hadde klipt av en bit og sjokktørka i mikroen, smaker piss men du får inntrykk av hva du har, og så eventuelt tørke resten ferdig :)

why?

tørk det på riktig måte og se hvordan det blir.. blir neppe supert, men sikkert ok... å hurtigtørke litt for å smake = å ødelegge litt ved å hurtigtørke det...

• Like 1

Alvedans

Han er jo usikker på hva han sitter på, greit å vite da, ett par trekk ødelegger ikke resten og han vet hva han har ca, og kan glede seg istedenfor å lure.

i tillegg så har personen opprettet en tråd om emne som tyder på at han er ivrig.

• Like 2

Mr.AJ

har røyket mine buds i min tid, å jeg kan si utifra hvor sticky icky det er og lukta at det vill fungere... spørsmålet er bare hvor bra det blir...

legger den microbølgeovn planen din på hyllen :P tror heller jeg hadde røyket et utørket bud da ass :P

Edited by Mr.AJ

Mr.AJ

da var topbudsene på den fineste planta ferdig tørket og trimmet laget butan olje av :) skal slenge ut bilde litt seinere...

Kan foreløpig si at dette gikk over alt forventning både med budsa og olje prosjektet :P

seedman

Det høres bra ut :D Gleder meg til å høre resultatet når du har testet det, jeg vil tro at du vil få en trippy high av det der ;)

Mr.AJ

det stemmer :P meget trippy av oljen ihvertfall :P budsene er så som så :P men hva kan men forvente med 5 uker for tidlig høsting ? legger opp bilder imorgen ettermiddag ;)

seedman

Du kan også vurdere å handle deg noen auto frø å lage deg en utendørs grow, du har fortsatt tid til det :D 10-20 auto planter gir en veldig fin avkastning ;)