Jump to content
Mr.AJ

VELDIG tidlig høsting, lage hasj ?

Recommended Posts

Mr.AJ

har tenkt tanken ser du ;)! hva tror du om Royal Dane x Typhoon ? Breddegrad 59... meget tidlig vår her i år! fint og varmt siden midten av april... over gjennomsnitlig mye sol sålangt :P

Burde jeg spire de inne og sette de ut etter noen dager, eller vill det fungere og mate frøa rett i jorda ? hehe

Edited by Mr.AJ

seedman

Jeg ville gått for autoplanter, det er det sikreste, så slipper du enda en dårlig avling ;) Seedsman - Auto Great White er et glimrende valg som gir bra avkastning. Lowryder 2 fungerer også kjempe fint. Du spirer de inne, så er det bare å plante de utendørs. Jeg bruker hull på størrelse med en 10L bøtte og fyller den med så og kaktus gjord fra plantasjen ute i skogen. Har alltid fungert fint for meg :)

Det fungerer også å plante i potter/bøtter utendørs, men jeg liker å ha mine plantet i bakken :)

7720.jpg

Mr.AJ

Hva er en GOD avkastning utendør med Seedsman - Auto Great White vist jeg setter 25-30 planter ? Holder til på vestlandet...

Edited by Mr.AJ

seedman

Hva er en GOD avkastning utendør med Seedsman - Auto Great White vist jeg setter 25-30 planter ? Holder til på vestlandet...

1 til 1,5 kilo ferdig tørket bør du klare :) Om du tenker gate pris så rundt 150,000,- til 200,000,- kroner i cannabis :D Du får ihvertfall mer enn nok til å dekke ditt eget forbruk fram til neste sesongs høsting ;)

Mr.AJ

Dyrker ikke med hensikt og selge så mye som et gram! :P gir ikke plantene mine kjærlighet i 3-4 mnder for og selge de til junkier ^^ men med en såpass fin avkastning så kan det jo hende noen kompiser får seg en julegave på forskudd eller noe i den duren ;) hehe

seedman

Om du ikke kan dyrke inne, så satser du fullt på utesesongen, å dyrker nok så du er selvforsynt til neste sesongs høsting. med over en kilo cannabis, så bør du klare deg ett år. Det er jo rundt 2,7 til 3gr om dagen det hehe :D

• Like 1

Mr.AJ

Tipper man blir heavy lei av samme weeden et år i strekk, så hadde sikkert blitt litt intern byttings med kompiser da. enten det eller flere strains! haha

vin&grønt

Tipper man blir heavy lei av samme weeden et år i strekk, så hadde sikkert blitt litt intern byttings med kompiser da. enten det eller flere strains! haha

Blir ikke lei hvis det bare er godt nok :smokey:

• Like 2

CptSpaulding

Blir ikke lei hvis det bare er godt nok :smokey:

Skriver under på den. Et sikkert kvalitetstegn er at man ikke er innrøyka etter kort tid :smokey:

Mr.AJ

Bestemt meg for og legge utegrow på hylla. har funnet en ny safespot til teltet... så nå har jeg bestilt frø fra Greenhouse.

5x Big Bang

5x Northern Light

5x Cheese

5x Himalaya Gold

5x Hawaiian Snow

+ 2 grindere med pollenrist.

fikk da 15x K-Train seeds med på kjøpet :)

Kristoffer86

Hei, leit å høre ang husverten. Når det gjelder greenhouse seeds så handler jeg aldri av dem mer da det resulterte i påfølgende razzia pga frøa ble tatt i tollen, handler nå bare fra https://www.cannabis-seeds-bank.co.uk/ , hos dem kan man velge å få frøa fjernet fra originalpakken og lagt inni en tshorte feks, funka bra hver gang. Lykke til skal du ha :)

• Like 1