Jump to content
trheim35

Norsk Frøbank #2

Recommended Posts

onto

Sitter ogsaa litt paa gjerdet og venter og ser om dette blir noe av. Hvis det blir noe har jeg ogsaa froe jeg kan bidra med.

Hadde vaert kult med en norsk froebank, kunne sende inn og bytte osv.

Vil tro at det skal ganske mye uflaks til for at det blir stoppet noe post internt i Norge.

har store tvil på de gjennomlyser posten som kommer fra norge, er ikke noe gebyr å hente eller noen forpliktelser for posten til å gjøre det, så økonomisk uinteressant for de vil jeg tro. men de har lagt merke til usa har brukt posten, til å sende cannabis internt i landet og noen i politiet eller posten har plukket opp dette, så å være "ren & pen" når man pakker frø så deres varslede internkontroller med hund, får å hindre dette i kjære norge, ikke har noe å markere på er en forhåndsregel de fleste burde klare å følge.

StrainHunter

Har Devils Harvest - Rollex OG Kush, Greenhouse - Super Lemon Haze, Sweet seeds - Killer Kush F1 Fast Version, Dalahaze (husker ikke frøbank), Afghani (regular), Afghan, Devils Harvest - shoreline. Håper disse kommer til nytte :)

SørLeandro

Liker ideen!!

Hadde vt fint kunne bytte litt frher innenlands.

Hvordan g det? Er det noen fremgang?

Mr.W

ble det noe med denne frøbanken ? er den oppe og gror ? nettside ? og pris for og vere medlem ?

kjempe ide og fo en norsk fro bank :) ser posten er snart 4 aar

CrucialNutrient

Fantastisk tiltak!

Haaper se det gjennomfQt, noen som vet status?

Edited by CrucialNutrient

nybgynner

Jeg har endel og bidra meg og det kommer snart mer :p fr0grows er veien og gA sA lenge man har en egnet plass sAnn at sensimilla growene ikke blir voldtatt

Har 15-20 strains nA, sA har mer enn nok A jobbe med det neste Aret :)

Men jeg har 1 krav: skal jeg bidra sA MA fr0banken vaere plassert i norge pga sending innenlands og slipper tollerne :) hvis det blir noe av det, i norge, sA donerer jeg minimum 1000 fr0

Edited by nybgynner
  • Like 1

SixIxIx

Håper dere som vil bidra til en norsk frøbank kan lese det jeg skrev i denne tråden :)

nybgynner

Men da fortsetter jeg bare pA samme mAte som jeg har gjort den siste mnd :) altsA utenfor norcan sin rekkevidde

Edited by nybgynner
  • Like 3