Gå til innhold
dormouse

Vaporizers, bubblers, bongs.

Recommended Posts

Saoshyant

Har selv tre vapes.

Første jeg kjøpte var Vapir no2, denne bruker jeg fortsatt hvis jeg er i farta og røyker weed.

Var heldig og fikk en så godt som ny arizer solo av kompis fordi den ikke fungerte, men jeg klarte ganske enkelt og fikse den. Og han hadde fått ny på garanti :D

Brukte den mye i starten da den var en bedre hverdagsvape enn no2 før jeg fikk min siste. Bruker den fortsatt hvis jeg skal røyke hovedsaklig hasj og er på farten.

Etter jeg hadde gått over til vaping i litt over et år så bestemte jeg meg for å invistere litt spenn i dette. Og etter å ha lest mye endte jeg opp med å kjøpe en SSV med spherical wand.

Kjøpte også med et oil-kit slik at den fungerer som en e-nail til dabbing. Har adapter for å koble den opp på bongen der leverer meget bra :)

Ikke sett behov for å kjøpe inn noe nytt utstyr etter jeg fikk denne. De to andre gjør susen når jeg er på farta.

Endret av Saoshyant
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SixIxIx

For å oppmuntre til mere bongsnakk sticky`er jeg denne tråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
SørLeandro

Shit, her var det mange fine bonger og vapes.!

Jeg bruker kun en vanlig bong av glass jeg men ble som mange andre ganske inspirert her og har jo lenge tenkt paa vaporizer. aa faa kutta ut tobakken!

Hva ville dere anbefalt til en nybegynner? Ser blandt annet at Solo'n faar mye skryt. Men som sagt jeg er helt ny paa dette og vil ha en som funker best paa enklest maate. Humre.:-) haaper noen kan anbefale meg noe aa sjekke ut ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
JohnDeFoe

Har en Mig torpedo, som skal vaere grei i lomma. Har aldri helt faatt dreisen paa den, saa den brukes ikke. Men har sett litt rundt paa nettet og liker veldig godt det nederlenderene og tyskerene lager. Verdamper er en glassvariant av god kvalitet, som staar hoeyt paa listen min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Saoshyant

Så litt på den verdamper selv nå, jævlig fet stykke glass :) Men jeg synes det ble litt for mange løse deler som fort kan bli ødelagt, særlig med tanke på størrelsen.

Det blir jo samme prinsippet som med whip/wand vaper, og det liker jeg veldig godt. Føler man da kan justere trekkene og tilpasse seg til en mye mer personlig opplevelse enn når en vifte fyller opp en ballong.

Har hatt SSV i litt over et år nå og blir fortsatt bare mer og mer glad i den. Du får den med tre forskjellige typer wands og det finnes masse ekstra utstyr. Jeg bruker spherical wand som i klippet under.

Kjøpte også med et oil kit som gjør dabbing av ekstrakter barnslig lett. Aldri mer butan-brennere på TI-nail og et evig stress med å rekke trekket før varmen er ute av nåla.

Når jeg er ute av huset noen dager så er det denne jeg lenger hjem til! :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
l2grow

Kjøpte nylig en Mighty Vaporizer. Jeg syns den funker veldig bra, litt stor men godt batteri. Vurderer å kjøpe litt ekstra utstyr til den, glass/bubbler. Noen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå