Jump to content
bjartmar

Hermafroditt i scrog dwc - What to do?

Recommended Posts

Ingo

:rolleyes: Men det kan dere ta på ett annet forum?

Det var ment som en spøk, jeg vet reglene på forument her..

bjartmar

Big Bang viste ikke flere tegn på hermafrodittisme. Tok et skudd av den og det røyka fint men den var en kjip plante å gro. Nå står den bare til pynt med et lite toppskudd på seg. Går nok rett i trim-kassa.

Plukket noen skudd fra de to andre, ingen tegn til frø. De er Arjans Haze #3. Veldig fornøyd med veksten, akkurat som beskrevet på nett. Skyter skudd i alle retninger, super plante for scrog. Tåler bra å bli toppet og manipulert. Lukter ikke mye, men har en god sativakarakteristikk og blir etter sigende en meget fin hasj.

10 uker gamle :pimp:

gallery_5270_572_268552.jpg

gallery_5270_572_206907.jpg

gallery_5270_572_21551.jpg

• Like 1

bjartmar

12 uker gamle. :smoke:

gallery_5270_572_115877.jpg

gallery_5270_572_88476.jpg

• Like 3

Mr.Chalice

Ms.Goodlooking :smokey:

bjartmar

Hasjplante :redeyes: :redeyes:

gallery_5270_572_88733.jpg

• Like 4

innloggingsnavn

Skal du lage hasj av alt?

bjartmar

Mja nærmere 80 % går til hasj.. De fineste toppskudda beholder jeg :)

innloggingsnavn

Kult :-) For å utnytte ressursene du har tilgjengelig best mulig kan det være lurt å lage olje etter du har laget hasj..

Vannhasj eller tørrsikt?

Lov at du kommer tilbake med oppdateringer!

Weedy Weedpecker

Jeg dyrket litt Big Bang fra GHS for noen måneder siden. Dette er kanskje individuelt, men jeg synes den er så dårlig at jeg har bestemt meg for å kaste alt sammen.

Den gir meg ingenting annet enn litt dårlig koordinasjon og nedsatt intelligens. Ingen gladfølelse i det hele tatt. Men hvem vet, det er kanskje jeg som er en så dårlig gartner at jeg har fucket den opp. Kanskje den vanligvis er bedre enn den dritten jeg sitter igjen med.

Uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg aldri gamblet med resten av plantene i håp om å redde en Big Bang.

:smokey:

Du har ikke høstet litt for tidlig da? Ble du litt rastløs i tillegg høres det påfallende sånn ut.

kungfuninja

Du har ikke høstet litt for tidlig da? Ble du litt rastløs i tillegg høres det påfallende sånn ut.

Nei, blir ikke rastløs av den, men enkelte ganger blir jeg plutselig stiv av skrekk og helt besatt av tanken på at jeg og alle jeg kjenner kommer til å dø en dag.

Jævlig ubehagelig!!! Det skjer aldri når jeg røyker den andre strainen jeg har dyrket.

Godt mulig at jeg tok den for tidlig. Kan det være grunnen til panikk-skrekk-dødsangst-jalla-helvetet?

tomdebong

Alle planter deler samme egenskap, de tilpasser seg faste lokale Microklima. Altså de vokser alltid bedre i det miljøet de stammer fra, feks; Gartnere foretrekker å handle av nærmeste plantasje/dyrke-butikk i området deres, da disse er betraktelig mer stabile arter for deres område. Poenget mitt er at Cannabis er intet unntak for dette, som Ganjalf sier tidligere i tråden;

Personlig har jeg hatt mer problemer med landrace fra Pakistan enn Thailand.

Dette er fordi det er slik genetikken til planter fungerer i praksis. Nye vekster trenger helst ett par generasjoner før de tilpasser seg sitt nye klima.

Planter og genetikk har alt å si, om du kun gror frø av dårlig linje gener feks bagseeds (typisk fra hermies), ja da får du mest sannsynlig ett harem av planter med dårlig genetikk og hermiefaktor som arvegods. Så jo selvfølgelig har genetikken til Strainen mye å si om du får hermies eller ei, og ikke minst at det har en stor innvirkning på kvaliteten.

Gro heller bra frø fra en god genetisk linje av Strains fra noen som kan sine saker, det er mitt tips ;)

BTW trådstarter; Plantene ser flotte ut nå, godt planten valgte den feminine veien ^^ Lykke til videre!

bjartmar

Noen små toppskudd ved en 1,5 l brusflaske :redeyes:

gallery_5270_572_189442.jpg

• Like 2

fatlip.se

RIktigt fina buds :)

Jag har inte själv provat Big Bang, men ett par kompisar köpte den i Chris till Roskildefestivalen. De fastnade i tältet och kom inte ut

på en enda spelning på hela festivalen :D .

De är inte vana rökare ska jag tillägga.

Hoppas hasjet smakar

• Like 1

Error

Jeg røyker en big bang nå..ble aldri store planten for jeg mishandlet den fælt i starten...har en nå i aerofarm som ser ut til å være på vei til å bli noe helt annet..

Dyrka riktig kan den bli noe slik som dette.

Angående røyken: Den var helt konge den, behagelig, satt godt og varte lenge...hadde 3 andre kjøpte varianter her, alle de ble svake i forhold..

• Like 1

bjartmar

Kuttet jentene etter 13 uker i blomst. Ganske fornøyd! :redeyes: :smokey: Kommer nok flere oppdateringer senere...

gallery_5270_572_431893.jpg

• Like 2

bjartmar

Ble ikke noe særlig av Big Bang-hermien derimot....

gallery_5270_572_28.jpg

bjartmar

gallery_5270_572_226658.jpg

gallery_5270_572_63320.jpg

Lav på kalsium. Fix her, dose calmg, pH 6,3.

Tuppene er litt brent pga sterk næringsløsning.

Edited by bjartmar

bjartmar

:redeyes: :redeyes:

gallery_5270_572_188777.jpg

• Like 2

Mr.Chalice

Nais :smokey: