Jump to content
Sign in to follow this  
Superhaze

Growing Industrial Hemp

Recommended Posts

Superhaze

Tenkte det var på tide med en tråd her og..

Klikk her for å komme inn på en side om industriell hamp dyrking. Siden er laget av the Government of Ontario, eller le gouvernement de l'ontario, Canada.

Veldig mye skikkelig informasjon fra vår alles kjære Canada :D

Guest Jock Mokk

Hehe, kult skjegg...har vel snart like langt jeg også med den barnslige politikken

som føres i vårt land!

Tiden er inne for symbolene. Jeg er ganske normal i utgangspunktet, men denne

fjollepolitikken som drives i vårt land, er fornærmende!

Nå sparer jeg til drit-langt skjegg, min "stille kamp" før jeg snart tar helt-av i sinnet mot slips huene på tinget...

Jeg finner meg faen ikke i dette lenger, og til neste sommer skal jeg reise ut på nettene og plante hannplanter utenfor våre "trygge" politihus.

Jeg skal trøkke Sannheten opp i trynet på de som våger å fortelle meg hva jeg skal putte i min kropp og ikke.

Jeg har lyst til å kvæle ei ku(helst Høybråthen)for å markere mitt skrik.

Egentlig gir jeg fullstendig blaffen, for jeg ser de "på toppen" gir blaffen...

Staten er -ikke- oss...ikke den staten vi ville tro! Hvem/Hva.

Makten ligger ikke hos folket, de rotter seg sammen der på stortinget.

Jeg har tenkt tanken om å kreve alkohol forbudt, så lenge marijuana er forbudt.

Jeg skal kreve til krampa tar meg!

Vi burde skrive store "lapper" rundt om i vårt land, at -Norsk Politikk Dreper- , på samme måte som de skal "knuse" oss med sin fjollepolitikk på røykpakka.

De har -ingen- dyp empati for oss, det er kun snakk om penger til syvende og sist...hvor mye som blir sugd ut av statskassa.

Hvem får gjennomslag for de fleste av sine saker...det finnes ingen empati blandt de trangsynte, de har sin "virkelighet" om hvordan verden vil ende om alle skulle

gått rundt med et salig glis, en varme for medmenneskene...og tenk om vi fikk lyst til å åpne dører for de gamle, gi plass på bussen for den skrøpelige...ja, hvordan skulle det ende mon tro!

Jeg drømmer om et reality-tv der vi har en alkoholiker, og en marijuana røyker i hver sin hytte, langt inne i skogen....

Uten mat, uten medbrakt drikke, men kun med fiskestang/fluestang, en radio og sin medbrakte spesial vare.

Hvem overlever, eller hvem klarer seg best....

Hvem innehar den rette inspirasjon for å takle en slik situasjon.

Den som gir fra seg kontrollen(alkohol), eller den som "tar" kontrollen(marijuana)..

Man må skaffe maten på den gammedagse måten, spise bark(men det skjønner jo bare marijuana spiseren), fiske fisk, lage feller osv...

Vi har noe å bite oss fast i; Alkoholen som skader og lager så mye faen, kontra

marijuana som "helbreder" de syke, gir ro og personlig vekst.

Og en gang for alle; Hasj fører ikke til en eneste pepper-sprøyte.

Vi er alle forskjellige, og derfor kan ikke noen "der oppe" komme å fortelle meg og Deg, at vi er -under- deres politiske fasit. Mine valg, mitt liv..så lenge jeg ikke dreper noen, slår, stjæler, juger og oppfører meg som ei knehøne.

Alkoholen er en av de største synderne når vi ser stakkaren på gata, alkoholen var -oftest- den som startet galskapene i alle de lidende familier.

Så, et reality show om dette hadde vært på sin rette plass i disse dager, få et svar en gang for alle.

Vi kan være så hemmelige vi vil, det kan være et "hemmelig" prosjekt vi kan legge frem for apekattene i sirkuset en dag sola skinner på våre vakre inspirasjonsrike planter.

Hvem vinner?

Ha en fortryllende og inspirasjonrik dag

~K2~

eRk

Jock Mokk: Er enig i en god del av det du sier, men jeg syns ikke det er rett at en skal kriminalisere alkohol fordi hamp er kriminalisert.

Drikker selv så og si aldri, og det er klart det er mer helseskadelig, men jeg syns heller folk skal få ta velget selv hvilken rus de velger.

Avkriminaliser alt heller, men regner med at du også syns det...

Forbud mot alkohol funka ikke, ikke forbudet mot "narkotikaen" heller.

Å ro deg ned, det hjelper ikke å bli aggresiv, men jeg sier/synger bare:

"Man skal ikke plage andre, Man skal være grei og snill, å forøvrig kan man gjøre hva man vil."

Guest Jock Mokk

Hvorfor ikke??

Skal vi bare godta det mener du?

Jeg mener med mange andre, at om noen skal se på meg som en narkoman gjøk fordi jeg bruker marijuana, skal jaggu alkoholen frem i lyset mer enn noen sinne!

Jeg setter disse 2 rusmidler opp i mot hverandre kun fordi alkohol er lov og marijuana ikke. Noe er feil, det henger ikke på greip!

Og ja...enig med deg at folk må få nyte det-de-vil, og det har jeg tydelig skrevet

om.

Greia her er at vi svetter hver gang vi sår et frø, mens vedkommende med flaska kan synge sin egen sang, hjulpet av LOVEN.

I denne kompliserte kampen, trengs kontroversiell tankegang!

Skal man ta noe ved roten, skal jorden rundt også siles.

Psst! Jeg er ikke sinna altså, bare super-engasjert :-D

Og som jeg nevnte tidligere; Vårt liv, våre valg...men med sunn fornuft tilstede.

Hvor lenge skal vi "jatte" med....

Jeg er egentlig utrolig rolig og stille av meg, den som helst holder kjeft, men nå er tiden inne for å gape høyt og klokt.

Man må sjokkere for å skape undring, lange haker....

Da settes prosessene igang!

~K2~

Superhaze

Helt enig i at noe ikke henger på greip når 15 år gamle jenter drikker seg dritings og spyr utover fortauet. Utrolig at det er lovlig, men mye av grunnen er jo at det aldri på samme måte har vært så stort press for å få et alkoholforbud. Selv under de mafiøse 1920 tallet drakk mange (om ikke de fleste) som de gjorde før. Vestlige liker spriten sin, og ser stygt bort på de "neddopa" sør-amerikanerene. Synd, men sånn er det. Synes heller at folk som vil drikke seg driting, spy, og bli send på pumping for alkoholforgiftning bør få drite seg ut på den måten... :unsure: :wub:

Guest Jock Mokk

SuperHaze:)

Enig med du!

De fleste vet, men "orker ikke se" at alkoholen får de fleste til å slippe kontrollen(for det er jo deilig så lenge det varer...), og da går det ofte den veien høna sparker.

Vi lever fortsatt i "pannekaketiden", et jerngrep vi må knuse oss ut av ved å vise hvem -makten- ligger hos.

Har selv bøttet innpå med nok alkohol i livet, men jeg savnet alltid marijuana rusen

når jeg hadde det vondt...jeg visste at jeg fikk det 15 ganger værre dagen derpå ved å drikke, men i øyeblikket's nu, var det for å få mental ro når jeg ikke kunne

dra på butikken/apoteket og kjøpe meg ei flis eller to for å få kroppen i balanse.

Jeg kom plutselig på at hvorfor plager vi ikke mer...hvorfor plager vi ikke -vettet- at våre politikere når vi vet vi har vår rett?

Alle politikere har vel ei postkasse....

De plager vettet av oss- ....

Når godsakene er klare til dyst, skal jeg se om jeg kan finne noen måter å sjokke Norge på....jeg står fortsatt ved plakaten med en stor svart ramme rundt og inni burde det stå;

Norsk Politikk Dreper

"hilsen de lidende"

...Og gjerne bilde av et pot-blad nederst.

Det de driver med i vårt land, er ren psykisk terror.

Du skal ikke....du må ikke....vi bestemmer over deg....

Nei så pokker! Jeg er min -egen- herre i mitt eget hus, jeg nyter min -egen- rus!

Ha en flott dag! :-)

~K2~

NorwegianBlue

Først og fremst. All urett bør bekjempes, men ærlig talt:

Er ikke dette egentlig ett luksus problem? Vi har barnehagekøer, drittal behandling av de eldre, ett veisystem som absolutt burde utbedres. Ett politiker korps som heller bygger bru til 1 milliard for 100 inbyggere på en nøken ø, enn å utbedre hovedfartsårene i oslo. Ett EU som kommer nærmere og nærmere, uten at folk bryr seg om annet enn at prisen på sprit blir billigere. En frp leder som ene dagen stemmer for blasfemiparagraf, og neste dag spytter muslimer rett i trynet på møte i en av de mest fundamentalistiske kristne organisasjonene i Norge. (NÅ skal det ikke mye til for å krenke en muslim, viste dere at den største synd for en muslim er å si man er ateist?)

Er absolutt for å legalisere marijuana, om ikke for annet en at da vil all denne pågangsånden, vi *ironivarsel* sløve dophuer, innehar kunne rettes mot litt mere presserende oppgaver.

Blei bare litt ivrig og kanskje vi burde tenkte lit på dette også?

NB

FarstadMan
Hvorfor ikke??

Skal vi bare godta det mener du?

Nei vi kan jo ikke godta at hamp/marijuana er ulovlig i norge men jo mer man prater på et normalt og modent plan jo større er sjangsen for at de vil ta til nytte ørene sine og høre etter folk er jo selvfølgelig forskjellige men det nytter ikke og stå og f.eks kalle sjefen sin en apekatt med hår i r#*¤& fordi man ikke får lønnspålegg heller tvert i mot.. den eneste måten og få legalisert denne planten er på en voksen måte å se hvem som har rett enten det er oss eller vise versa selvom det aleready er forhånds bestemt :blink:

Makten av tale Slår altid makten av Makt mange gode menn har bevist det

Og en dag vil vi også bevise det