Jump to content
Sign in to follow this  
5ern

nybegynner trenger hjelp med næring.

Recommended Posts

5ern

Har et DWC oppsett som snart er klart til å starte på jobb, men usikker på hvilken næring jeg trenger? Er så mye å velge mellom, hva er forskjellen?

rumpetrollet

Gå for noe sikkert, f.eks. Canna eller Peter's Professional. Relativt billige er de også. Jeg ville ikke ha kjøpt fra produsenter som aim'er på bestemødre som dyrker tomater på hobbybasis (GHE, BioBizz etc.)

Canna har en veldig parktisk kalkulator som regner ut hvor mye næring du skal gi mht. størrelsen på tanken, tidspunkt og PH på vannet. http://www.canna-uk.com/growguide

Edited by rumpetrollet
  • Like 1

bjartmar

General Hydroponics micro og bloom er alt du trenger, kanskje en liten flaske CalMg for eventuelle mangler. Google lucas formula

Edited by bjartmar
  • Like 1

LEDCAN

Har själv Gold Label fungerar alldeles utmärkt,, håller både PH och EC stablit.. många andra märken har en tendens till att flukta rätt mycket,,,

Ledcan

5ern

Hehe, endte med GHE MICRO, BLOOM og GROW. Noen med erfaring fra bluelab målern som kontinuerlig måler ph å ec?

Huforia

Hei,

Jeg skal over på DWC fra jord, har stående en del Blom,heaven og topmax fra biobizz.

Kan dette brukes i hydro? Må jeg evt ha noen tillegg?

Cannawizrd

Gå for floranova fra GHE. Enklere blir det ikke. Jeg fikk supert resultat første gang jeg testa det. Det var også første gang jeg kjørte hydro. 250g på ei plante. 800w hps.