Jump to content
Sign in to follow this  
LEDCAN

LED CHINA ?

Recommended Posts

LEDCAN

Det verkar väl rätt så lugnt att lägga upp bilder,,, och jag har räknat med att det kan gå åt helvete,,

Så jag tänkte föra en liten logg var ju medlemmar som verkade intresserade,, ska jag fortsätta här eller

lägga upp den på hydrosidan... ni får bestämma jag e ny,, ;-)

LEDCAN

exil

Du får mao sju nya imorgon, tålamod är odlarens bästa vän. Begränsningen till sju poster är för att noobs inte ska ställa 30 skitfrågor de kunnat googla för att komma upp i sina 30 poster och komma åt allt.

• Like 1

exil

Få dina 30 poster och mest aktivitet är det i nybörjardelen där många först lägger sina loggar och sen efter 30 kan vi flytta den till dyrkeloggarna om du vill. Dyrkeloggarna = bildbanken på swecan.

Klart du ska köra en logg. Brukar bli roligt och många inspel.

LEDCAN

Du får mao sju nya imorgon, tålamod är odlarens bästa vän. Begränsningen till sju poster är för att noobs inte ska ställa 30 skitfrågor de kunnat googla för att komma upp i sina 30 poster och komma åt allt.

ha ha ha ha... så sant så... men ingen risk jag har läst på ordentligt,, plus att jag gjorde det en gång för många år sedan,, så jag kan en hel del... men man kan aldrig läsa eller veta för mycket,, ;-) om jag inte använder dom sparas då så man har tillgodo?? ska spara en vecka isåfall o sen bombadera er med frågor som,, hur många watt ska jag ha i ett 90x90 tält,,,, vilken sort är bra..,kan man odla i fönsterkarmen,,,, kan jag använda en halogen bygglampa,,,... kan jag använda orkidénäring till mina plantor,,, ska man röka bladen,,, när vet man när de e klart,, he he he he

Mvh LEDCAN

LEDCAN

:redeyes: ... en liten bild på Big Bang...

Ledcan

P.S De e min jävla värk som spökar.. de e därför mina inlägg e på dom mest konstiga tider..,,, sover när det går,,, :( BB_zps20e909f1.jpg

• Like 1

LEDCAN

Skjønner at du har lyst til å dele bildene dine, del gjerne fler :) Kan du fortelle mer om DWC-systemet? Er det ebb&flow i kombinasjon med luftpumpe?

Det är en IWC produkt sen kör jag med deras DWC system dom har även ett ebb o flod.. så... ja där är luftpump och en syresten i varje spann,, Du har en stor närings tank på timer,, jag har ställt in så den tömmer spannarna fyra gånger per dygn,, för att då blandas med näringen som är kvar i tanken plus att kyla ner det till rätt temperatur.. Ska försöka hålla er uppdaterade,, ska köra en gång och sen packa ner,, de e bara för eget bruk,, har problem med värk.. Systemet funkar alldeles utmärkt,, än så länge i varje fall.. ;-) (Gold Labels Näring)

Ledcan

LEDCAN

Få dina 30 poster och mest aktivitet är det i nybörjardelen där många först lägger sina loggar och sen efter 30 kan vi flytta den till dyrkeloggarna om du vill. Dyrkeloggarna = bildbanken på swecan.

Klart du ska köra en logg. Brukar bli roligt och många inspel.

Hej,

Försvann inte alla från Swecan?? de var väl någon som fick "semester" där och var inloggad när dom kom hem till honom,, kunde läsa hans PM mm.mm :doh: .. försökte bli medlem där men fick aldrig något svar,, :thumbdown:

Ledcan