Jump to content
Sign in to follow this  
JohnDoe420Bro

Purpling i flower. Erfaringer?

Recommended Posts

JohnDoe420Bro

Er i sluttfasen i blomst og kunne tenkt meg å dratt inn litt lilla hue i budsa. hvor lav temp går dere på natt tid på luft temp? har og sett noe med isvann, at d hjelper. sett at strain er i stand til lilla hue buds.

fått noe høst farger allerede, så jeg føler jeg er på rett vei når fan leaves er mere oransje enn all over gul, der yellowing har satt i? har hatt tempen nede i 10grader c. men d tror jeg er å leke med livet litt:p?

evt andre tips?

Edited by JohnDoe420Bro

rumpetrollet

Nei, plantene klarer seg fint så lenge det er plussgrader, men veksten stagnerer ved ca. 15 c.

Hvorfor gidder du? Kvaliteten og avkastningen blir dårligere.. Fosfor lockout er ikke akkurat det man ønsker seg i sluttfasen i blomst. Hvis du fortsatt er gira på lilla blomster - kjør kun lave temperaturer om natta (det burde ikke ha så mye å si på avkastning og kvalitet).

Hva salgs variant er det? Varianter med et stort innslag av genetikk fra Afghanistan har en tedens til å bli enklere lilla naturlig og ved lave temperaturer.

Tips (selv om jeg ikke deler lilla-fetisjen din): gi planten mindre fosfor.

Edited by rumpetrollet

JohnDoe420Bro

Er bare natta jeg har kjørt kald:) ved uhell faktisk. rommet ble bare kaldt en liten runde på natta, så tenkte interessant...men vil ikke skade for mye samtidig!

Fått svart farge fram i mye bud leaves, å d ser for meg ut som starten på lilla. Avkastning blir d nok av, men om d går ut mye over kvalitet så blir d ikke kjørt så kaldt.

er Critical x Jack herrer

en.seedfinder.eu/strain-info/Critical_Jack/Dinafem/

https://norcan.org/ipb/topic/26002-dwc-scrog-600w-critical-x-jack-herrer-hygrohybrid-theory/

Edited by JohnDoe420Bro

rumpetrollet

I den hybriden der er det en del afghan-gener, så hvis du kjører lave temperaturer vil blomstene antageligvis få innslag av lilla-toner.

• Like 1

altitude91

lilla farger på strains som nødvendigvis ikke har noe "rykte" på å være "farget" er enkelt og greit at temperaturen dropper 10 grader om natten(deres natt) kjørte en grow med auto's nå nylig og pga at plassen er litt utsatt med tanke på temperaturen ute, er bare sånn ca 8m3 som er tropisk alt irundt og ute er sånn ca 5-10 minus, så for og opprettholde natte temperaturene så står varmeovnen på 25grader sånn at jeg har temperaturer som ligger på: minimum-19c maksimum-29c og alle de autoene ble helt lilla mot slutten. selv om mange av de skulle ha blitt grønne(damer uten genetikk fra planter som stenger ut forskjellige næringsstoffer mot slutten av blomst) kjører nå en grow med noen foto damer, og de har ikke blitt lilla (har ligget på pluss grader ute siden de ble germinert.) så nå holder jeg en temp på min-22c max-27c

pollen

Har en nydelig Somango 9 uker inn, helt dyp purple,,, men tempen min dropper ikke under 18,5 - 19 C

onto

Blue dream ble fine og lilla natt 16 grader