Gå til innhold
Hicksville

Anbefal en låt

Recommended Posts

RottaiPotta

tja.. ser ut som jeg liker ting som er litt på siden her.. men kan komme med noen generelle anbefalinger:

sphongle

handsome boy modeling school

tosca

madvillain

playgroup

DJ Teebee

the streets

tja.. det summerer opp ganske mye av det jeg hører på..

hepp hepp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hicksville

Har lastet ned alle låtene som har blitt anbefalt i tråden til nå, (av de jeg kunne finne) og det var mye bra jeg ikke hadde hørt før. Har enda ikke sjekket ut tilfeldige låter av artister anbefalt.

Edit: Tanya Stephens - It`s a pity, The Cure - Friday I`m in love, T.Rex - Metal Guru likte jeg spesielt godt. ;)

Endret av BHicks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Bongen

Hører på mye rart. Får aldri nok av musikk :-j

Men noen jeg kommer på nå er: Necro, ill bill, devin the dude, alkaline trio, 1200 micrograms, va (psytrance from holland) ++++masse mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Pink Panther

Er så mye bra musikk, men gidder å skrive opp kjente ting, ettersom folk som oftest vet om de. Derfor, her har dere diverse småweird datamusikk, i litt forskjellige sjangre. Jeg synes iallefall det er digg bakgrunnsmusikk: Krampes Krøniker

Og, selvom sikkert mange har hørt den, men "Legalize it" av Bob Marley er også chill. Mange tror dette er en sublime sang, men jeg lastet den iallefall ned som marley. Og Marleyversjonen er lengre.

en til: Fighting blindly av Sublime. (røyskattn: :-j sublime er bra, enig enig)

edit: og en til som må anbefales: Waterpipe, fra Harry pothead and the stoned philosophers. Link dit finnes i Asmund_T's signatur. Den fikk fort plass som en av yndlingssangene mine. Utrolig kul :P

edit2: Og Geniale Griser. Genial musikk, men vanskelig å få lastet ned. Jeg har iallefall ikke funnet noe, så må ta til takke med konsertminner og en minidisc som tar stor plass i bagen. En ipod, til alle de andre sangene, og en mdspiller til GenialeGriser. Skal ikke være lett.

Endret av Silje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Johnnyh

Morphine - Cure for pain.

Ray Charles - I'm Going To Drown Myself

Andy

Endret av Johnnyh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hicksville

En røykelåt jeg ikke har sett nevnt i noen av musikk-trådene er Pato Banton med "I do not sniff the coke (I only smoke)". Bør absolutt lastes ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
bøtteknott

Muddy Waters - Cocaine & Reefer er en veldig kul blues-sang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Mazar
En røykelåt jeg ikke har sett nevnt i noen av musikk-trådene er Pato Banton med "I do not sniff the coke (I only smoke)". Bør absolutt lastes ned.

Sjekk ut reggae-tråden :P

Silje: "Legalize it" er ikke opprinnelig en Bob Marley-låt, men en Peter Tosh-låt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tHeHerb

I got that one :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Pink Panther

Silje: "Legalize it" er ikke opprinnelig en Bob Marley-låt, men en Peter Tosh-låt.

Hehe, jeg vet. Leste det nettopp i boken jeg låner :P Og kom på at jeg visste det fra før av og. Men den står fortsatt på marleylista mi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Hicksville

Non Phixion - Legacy låten therherb anbefalt var ufyselig tøff. Rart at jeg ikke hadde hørt den før.

Dagens anbefaling er coverlåten Sexual Healing av Ben Harper. Mmmm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
tHeHerb
Non Phixion - Legacy låten therherb anbefalt var ufyselig tøff. Rart at jeg ikke hadde hørt den før.

Dagens anbefaling er coverlåten Sexual Healing av Ben Harper. Mmmm!

Hørt Suicude Bombers? Hvis ikke, last ned !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Welfare

Non Phixion - Legacy den er heelt raa...

skal du sitte hjemme og blaze,

anbefaler jeg fks.

Mobb Deep - The infamous albummet-(1995)

album alle som liker hip hop burde ha..

Garantert et av mine favoritt album

Det finnes saaaaaaaa mye bra musikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Matz

De fleste 2-pac låter er digg etter litt fyrings, men spesiellt 2-pac - Ballad of a dead soulja..

Ellers er Cypress Hill og foretrekke..

Det nye albumet til Twista

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Pink Panther

sjekk ut "mr bungle"! spes låta carousel, pink phanter theme og nintendo supermario bros. Det er genial musikk :-j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
wickedworm
sjekk ut "mr bungle"! spes låta carousel, pink phanter theme og nintendo supermario bros. Det er genial musikk :-j

Hmpf, nå fikk jeg themet til smb1 på hjernen. Annen deilig nostalgia-musikk er introen til Legend of Zelda. Orginalen fra 87 ja :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
olav1

Pink Floyd- Shine on you crasy diamond

Dimitri from paris- sacre bleu

To digge sanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Lerrhillo

The Who - Baba O'Riley

Den ga meg en skikkelig aha-opplevelse av hvor mye kan kan leve seg inn i musikk når man er fjong.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå