Jump to content
Sign in to follow this  
kEAN

Bestilling av frø

Recommended Posts

Soilandcatsand

Bortkastet tid og gambling. Ja du kan gjøre det men frøene mister du uansett og politiet vil være ops på deg.

Bruk post restanse. Det er veldig sikkert. Ikke vits å ta noen sjanser :-)

Cannanerd

For å forklare litt nærmere.. Er ikke helt riktige opplysninger som blir gitt her.. Hvis man f.eks bestiller frø fra et firma som ligger utenfor landets grenser, er ikke de verken pliktige; eller har lov til å utgi opplysninger om kunde til en utenlandsk politi, med mindre vedkommende allerede har blitt siktet for en forbrytelse som omhandler kontakten kunden har hatt med firmaet. Altså det må ha direkte relevans til en allerede eksisterende siktelse eller tiltale.

Man kan dermed trygt bestille frø fra disse med sitt eget visa kort. Deretter får man frøene tilsendt til en adresse som ikke er din egen. Hvis pakken blir stoppet, blir mottaker kontaktet av politiet og kalt inn til avhør.

Neste steg er det viktige. Når mottaker da kommer til avhør må han bare benekte all kjennskap til varen OG bestillingen som er gjort. Enkleste er bare å si at dette vet du ingen ting om. Ligg gjerne til at du vil anmelde vedkommende som har bestilt det. De vil da bare svare unnvikende på kravet ditt, fordi de ikke har noen opplysninger om hvem det kan være. 1 uke etter den personen frøene er bestilt til har vært i avhør, kommer det en henleggelsen i posten. SLIKE SAKER BLIR HENLAGT I 100% av tilfellene. Med mindre mottaker sier "det var til meg" og ikke "dette aner jeg ingenting om".

Veldig enkelt.

Men man må ha en adressat som ikke kan spores tilbake til deg selv. Så går det helt fint.

Har gjort det på denne måten siden the beginning of time. Bare husk å kjøp nok når du først bestiller, slik at du ikke trenger gjøre det på en stund.

Alt dette her med falske postkasser osv er bare et figment av folks store fantasi.. Kan vedde ræven min på at 90% av de som uttaler seg aldri har prøvd å gjøre det de foreslår du skal gjøre.

Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg tenker også på frø og bestilling. Når det gjelder postkasser, kan man bruke ei på en matbutikk? Bare man går til ett sted der ingen vet hvem du er så bare registrerer man ett falsk navn på ei postkasse som er i butikken fordi da slipper man ei postkasse som ikke tilhører ett hus. Kanskje det er veldig risikabelt elelr hva?

Men om man skal ha ei postkasse, hvor skal du ha den? Hvis du har den nært huset ditt vil ikke postmannen forstå at den er falsk?

Trenger en godt råd for å bestille. Å bruke VISA Spend On er selvsagt nok.

Damixa

Hvis det er postboks du tenker på så krever posten fødsels og personnummer i søknaden, så tviler på at det vil la seg gjøre anonymt eller i falskt navn desverre..

Cannanerd

Hei

Har ett spørsmål angående VISA Spend On. Jeg kjøpte ett kort på 200 kr på Narvesen og betalte med bankkort. Skal bestille for under 200 kr. Det jeg tenkte på kort tid etter jeg kjøpte det er følgende:

Vurderer å bestille 2 frø til en skole, følge med hvilken dag det kommer frem og så snappe det ut. Bestiller så det kommer frem etter siste skoledag (men skolen er likevel ikke stengt, de mottar enda post).

Men det tenker på er: Siden jeg betalte for Spend On kortet med bankkort vil ikke da butikken lagre at det var JEG som kjøpte kortet, selv om jeg skal bestille 2 frø i skolens navn?

Om frøene blir oppdaget i tollen, vil da politiet kunne linke det til meg selv om jeg handler via Tor internettleser, selv om nettbutikken sletter all info rett etter handelen og mitt navn ellers aldri nevnes hverken på nettsiden, på pakken, på kortet osv

fordi jeg brukte bankkort til å kjøpe Spend On-kortet istedet for å bare bruke kontanter?

feilfri

Hei.

Litt gammel post med prøver alikevell :-)

Sitter med spendon kort jeg også. Prøver å betale hos attitude.

Får bare feilmelding.

Noen med samme erfaringer ?

Hallo

Sitter nå med et spendon kort, og vurderer å bestille noen frø.

Spørsmålet er om det er trygt å bestille fra hjemme hos meg, eller om dt er en bedre idet å dra på f.eks biblioteket å bestille derfra?

Også når det kommer til postkasse så anbefaler folk å sette opp en falsk postkasse, men funker vel like fint å bare bruke en feriekasse til

noen tilfeldige? Så lenge det ikke er noen på feriestedet for tiden.

ballefrø

kan bare betale med visa eller eventuelt paypal, bestille til post restante og hente det i sverige, er det beste å gjøre...

Damixa

Det er jo ganske mange som ikke har mulighet til å bare ta en tur til sverige sånn helt uten videre.. Vestlendinger f.eks :)

ballefrø

planlegg en tur... :) er selv på ytterste vestlandet, men født og oppvokst på østlandet