Gå til innhold
maistell

Finger-regler om hasjen

Recommended Posts

maistell

Lurer på om det er noen som har noen greie "finger-regler" om hasjen?
Kan jo litt, men hvil gjerne vite mer:)
Kom gjerne med informasjon om hvordan man lettere kan se generelt hva slags bønne det er, gode kjennetegn osv
om den er blandet ut. osv.

Takker for svar :smoke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Thematimus

Person skal jeg alltid spise 0,1/0,2 så skjebner du om det smaker godis du skjønner veldig godt om det er mye dritt i den, negativte erfaringer , støvete , harde klomper, å mere du lærer deg bedre å smake en å lukte etter mine erfaringer har fått mye rart som har luktet nam men smakte dritt,

Men man kan sikkert få sjhall som smaker godt som bare er ok eller standar ( mangen typer innenlands har lagt lenge i frysere/nedgravd å mye mer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Skapknarkern

Anbefaler deg å lese the great book of hashish.

Siden det finnes flere metoder for å lage hasj vil ikke et sett med fingerregler fungere på alt.

-Ta en liten bit mellom fortenna og bearbeid klumpen. knaser det er det mest sannsynlig et urent produkt.

-brenn og se om det bobler,eventuelt ta en liten bit og sett fyr på den. La den brenne ut der den ligger og se på farven på asken når den er utbrent. hvit aske er et godt tegn.

-lukt

-skaff deg en eller flere dealere som er kvalitetsbeviste og som kan sakene sine.

Gatehasjen her i hovedstaden er ofte såkalte sticks (de kommer i tynne stikker, gjerne 5g). Dette er det bare å holde seg unna! Blanda ut med ting du ikke vil vite og til tider spedd med syntetisk thc,

noe du burde holde deg langt unna.

Endret av Skapknarkern
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
maistell

skal få ordna den boka du anbefalte der:), takk for svar begge to, var ganske klar over dette fra før av. men det med å smake på bønna var litt ukjent for meg, vertfall når det ikke er gjenom mat hehe. skal begynne å bruke smaksansen mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
maistell

fett, dette var nytt for meg. gøy å lese!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
notorious420

Sett fyr på en liten tupp av bønna, blås ut flammen og stryk fingern gjennom den, om du har en hard liten klump igjen i fingrene så er den buffet ut med noe dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
angelcom

Farge på røyken( skal være hvit. Svart røyk = no go)

,lukt

om den bobler når du brenner på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå